Vegard_ Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Jeg venter på Sigma 18-50mm F/2.8 og 2GB minnekort til, og når pengene fra 30mm F/1.4 som jeg nettopp solgte til EiSvIn her på forumet kommer blir det:Sandisk CF FireWire minnekortleser Hama Blåsebelg National Geographic NG2345 veske (3 overnevnte ting til 1295,- + frakt) Muligens brukt MB-D200 Vett du(eller noen andre) om denne virker i min bærbare pc med en slik 6-pins(eller var det 4?) firewireport. trodde ikkje disse kunne levere strøm til enheten. Har for eksempel forstått at denne ikke fungerer med så få "pinner." noen som har erfaringer, eller har gjort noen blubberter på det? noen som har peiling. Er drittlei av å vente på at 4gb skal lastes fra D200-en Edit: Det var altså kortleseren det var snakk om Endret 3. juni 2008 av Vegard_ Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Da er en del av oss blitt oppgraderte til "Wikibrukere" så jeg har laget en diskusjonstråd her: Akam.no - Fotowiki Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Streiken er over Nå skal jeg stå opp, gråte en tåre eller to, og gå på postkontoret. Lenke til kommentar
skipsen Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hmmm, selge nikon 17-55 f/2.8 og kjøpe nikon 300 mm f/4 og ein 1.4 konvertar? Eller ikkje:S Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Den forbanna autofokusen kan dra seg til helvette! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) .Nvm ,ingen kommetar** Edit.. Endret 4. juni 2008 av Inc Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Canon - oh yes! Som en kompis av meg sier: Den siste idiot er ikke død De gærne har det godt Tom Lenke til kommentar
fototim Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Canon - oh yes!Folk flest ser på Hotell Cæsar Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Mange som ser på Cæsar ja, men veldig mange som dropper ut av serien med årene. Leser du artikkelen har Canon holdt seg på første plass i åtte år. Tror nok også at majoriteten av deltakerne i denne undersøkelsen har mest erfaring med kompaktkameraer og på det området kan jeg forstå at de har best erfaring med Canon - rett og slett fordi Canon får veldig gode kritikker på en stor del av de kompakte. SLR froten... tja.. her har vi nok delte meninger og produsent bør vel mer eller mindre vurderes ut ifra hvilket bruksområdet personen skal bruke det i. Om noen ikke har mye penger eller ønsker å bruke mye penger, har et tørt eller fuktig bruksområdet, så bør valget falle på f.eks. Pentax K200D eller K20D (ell kanskje K10D) Endret 4. juni 2008 av gorpium Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Beviser vel bare at verden er full av tullinger? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Ja, de som faktisk velger NIKON, når Canon får så god kritikk.. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Viser heller at du ikke klarer å tenke utenfor boksen og se kvaliteter hos andre produsenter. Jeg er 100% dedikert Canon-tilhenger, men jeg er ikke så trangsynt at jeg ikke kan se at andre produsenter gjør det godt på enkelte områder - selv om det ikke er av direkte relevans til min form for fotografering. Ja, de som faktisk velger NIKON, når Canon får så god kritikk.. Spot on Hihi - noen som hadde tatt på seg en sånn offentlig? Endret 4. juni 2008 av gorpium Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hihi - noen som hadde tatt på seg en sånn offentlig? Haha, tror du!? :!: Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Viser heller at du ikke klarer å tenke utenfor boksen og se kvaliteter hos andre produsenter. Og at du ikke eier noen form for humor, og tar deg nær av spøker, og svarer seriøst på de, huff å huff. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Om det er snakk om å tenke utenfor konvolutten, så er dere begge tapere. Jeg har et pittelite kamera med en pitteliten sensor fra et selskap uten noen form for Legacyoptikk som kan benyttes uten adapter. JEG har valgt uvanlig. En Canonbruker kjører Passat. En Nikonbruker kjører Avensis. JEG kjører Alfa Romeo. Take that! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Det er ikke kameraet det handler om, men bildene man skaper som er det viktige Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Det er ikke kameraet det handler om, men bildene man skaper som er det viktige Kloke ord sent på kvelden. I morgen er Crap Lens Day - håper det dukker opp noen fine bilder. God natt. Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Doh, skal prøve å ikke svikte da... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Det er ikke kameraet det handler om, men bildene man skaper som er det viktige But of course. Anbefaler litt lesing om Magnumfotograf Alex Majoli. Crap lens day skal bli. Endret 4. juni 2008 av Simon Aldra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå