Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Jeg venter på Sigma 18-50mm F/2.8 og 2GB minnekort til, og når pengene fra 30mm F/1.4 som jeg nettopp solgte til EiSvIn her på forumet kommer blir det:

Sandisk CF FireWire minnekortleser

Hama Blåsebelg

National Geographic NG2345 veske

(3 overnevnte ting til 1295,- + frakt)

Muligens brukt MB-D200

 

 

Vett du(eller noen andre) om denne virker i min bærbare pc med en slik 6-pins(eller var det 4?) firewireport. trodde ikkje disse kunne levere strøm til enheten.

 

Har for eksempel forstått at denne ikke fungerer med så få "pinner." noen som har erfaringer, eller har gjort noen blubberter på det? noen som har peiling. Er drittlei av å vente på at 4gb skal lastes fra D200-en :thumbdown:

 

Edit: Det var altså kortleseren det var snakk om :p

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mange som ser på Cæsar ja, men veldig mange som dropper ut av serien med årene. Leser du artikkelen har Canon holdt seg på første plass i åtte år.

 

Tror nok også at majoriteten av deltakerne i denne undersøkelsen har mest erfaring med kompaktkameraer og på det området kan jeg forstå at de har best erfaring med Canon - rett og slett fordi Canon får veldig gode kritikker på en stor del av de kompakte.

 

SLR froten... tja.. her har vi nok delte meninger og produsent bør vel mer eller mindre vurderes ut ifra hvilket bruksområdet personen skal bruke det i.

 

Om noen ikke har mye penger eller ønsker å bruke mye penger, har et tørt eller fuktig bruksområdet, så bør valget falle på f.eks. Pentax K200D eller K20D (ell kanskje K10D)

Endret av gorpium
Lenke til kommentar

Viser heller at du ikke klarer å tenke utenfor boksen og se kvaliteter hos andre produsenter.

 

Jeg er 100% dedikert Canon-tilhenger, men jeg er ikke så trangsynt at jeg ikke kan se at andre produsenter gjør det godt på enkelte områder - selv om det ikke er av direkte relevans til min form for fotografering.

 

Ja, de som faktisk velger NIKON, når Canon får så god kritikk..

Spot on

 

 

Hihi - noen som hadde tatt på seg en sånn offentlig?

Endret av gorpium
Lenke til kommentar

Om det er snakk om å tenke utenfor konvolutten, så er dere begge tapere.

 

Jeg har et pittelite kamera med en pitteliten sensor fra et selskap uten noen form for Legacyoptikk som kan benyttes uten adapter.

 

JEG har valgt uvanlig. En Canonbruker kjører Passat. En Nikonbruker kjører Avensis. JEG kjører Alfa Romeo.

 

Take that!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...