Trondster Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Mulig man blir lei av Grevinnen og Hovmesteren (den finnes faktisk i to versjoner) hvis man tar den opp og ser den oftere enn én gang i året, men jeg ser ikke at jeg umiddelbart skulle bli lei av tilt/shift. Her har vi , selv om det er mulig det er litt bildemanipulering utover i videoen.. TS-E 24L II er for tiden drømmeobjektivet. Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Det er nok ikke lenge til det kommer, nei.. Oh, herlig. Da får jeg bare vente å se hva som dukker opp fremover da:) Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Kult det stonhans. Gleder meg til å se hva du får til med det nye objektivet. Og ser frem til Finnmarksløpet og bildene derfra. Blir du bare å surre rundt i Alta (og vente ) og eller følger du løpet etterhvert som de flytter seg? Jeg kommer til å holde meg i Alta under Finnmarksløpet. Og blir derfor å fotografere starten, målavgangen, premieutdelingen osv. Kunden er også Finnmarksløpet selv, så dette blir morsomt. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Mulig man blir lei av Grevinnen og Hovmesteren (den finnes faktisk i to versjoner) hvis man tar den opp og ser den oftere enn én gang i året, men jeg ser ikke at jeg umiddelbart skulle bli lei av tilt/shift. Her har vi , selv om det er mulig det er litt bildemanipulering utover i videoen.. TS-E 24L II er for tiden drømmeobjektivet. He He,veldig glad i discokuler han der. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg kommer til å holde meg i Alta under Finnmarksløpet. Og blir derfor å fotografere starten, målavgangen, premieutdelingen osv. Kunden er også Finnmarksløpet selv, så dette blir morsomt. Ja, det blir morsomt å se bildene også. Jeg følger alltid med via nettsiden dems så da får man nok sett bildene dine der, og jeg prøver jo også å få med meg når de passerer bygda live. Traseen er jo rett nedi her på elva, passerer både frem og tilbake. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Mulig man blir lei av Grevinnen og Hovmesteren (den finnes faktisk i to versjoner) hvis man tar den opp og ser den oftere enn én gang i året, men jeg ser ikke at jeg umiddelbart skulle bli lei av tilt/shift. Her har vi , selv om det er mulig det er litt bildemanipulering utover i videoen.. TS-E 24L II er for tiden drømmeobjektivet. He He,veldig glad i discokuler han der. Skulle vært artig å vite hvilke(n) by(er) det er tatt opp i. Tom Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Jeg kommer til å holde meg i Alta under Finnmarksløpet. Og blir derfor å fotografere starten, målavgangen, premieutdelingen osv. Kunden er også Finnmarksløpet selv, så dette blir morsomt. Ja, det blir morsomt å se bildene også. Jeg følger alltid med via nettsiden dems så da får man nok sett bildene dine der, og jeg prøver jo også å få med meg når de passerer bygda live. Traseen er jo rett nedi her på elva, passerer både frem og tilbake. Takk Men hvor bor du? EDIT: Beklager jeg vet hvor du bor, kjente bare ikke igjen brukernavnet først Endret 12. oktober 2009 av stonhans Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Det finnes case-modding, og det finnes CASE MODDING. Tom Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Prisguiden seier at Canon 450D har ISO verdier i desse verdiene... Manuelle ISO-verdier: 100, 200, 400, 800, 1600 På mitt kamera går det fra 200-1600... Kvar er 100 ISOen? Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 På mitt 450D kan jeg bruke fra 100 til 1600 manuelt. trykk på ISO knappen, så står 100 øverst der. Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Det står ikkje 100 med meg... Har du oppdatert kameraet? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Mener å huske at enkelte kameraer har 200 som nedre grense i enkelte "idiot"-modus Tom PS. Med "idiot"-modus tenker jeg på kamera; ikke fotografen ... Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Idioten bak dette kameraet hadde stilt på Customs Functions... Highligth Priority blokkerte 100 ISOen... Då har eg 100 ISO Men det du kaller idiot-modus har Auto-iso på 450D slik du veit det Tom Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Finn ikkje igjen Manualen på kameraet mitt heller... Kan nokon forklare raskt kva Metering Mode og Picture Style er? På 450D er det navigasjonsknappene OPP og NED som har dei... http://cdn.cbsi.com.au/story_media/3392879...d-samples_1.jpg Eksempel... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Men det du kaller idiot-modus har Auto-iso på 450D slik du veit det Tom Ahh. Enda mindre for idioten å passe på Tom Lenke til kommentar
Inc Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Javel,, så var jeg 30 år idag, HURRA!! Nå går det bare nedover, Huheiiii hvor det går Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Grattis (og velkommen i klubben)! Halveis til 60! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Grattis (og velkommen i klubben)! Halveis til 60! hehe. BTW, Noen som har klart å få godkjent sine 3 bilder hos Istockphoto? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Det er utrolig hva folk går rundt med i kamerabaggene sine... Jeg er med i "fotogruppen" på jobben, og de har leid inn en fotograf for et "viderekommende" kurs (de hadde total-n00b-kurs før sommeren - det sto jeg over). Jeg satt og pludret litt med en dame med en D300 som hun ikke riktig skjønte AF'en på. Hun klaget over at hun sleit med å få skarpe bilder med 18-200VR, men hun hadde et annet objektiv i baggen som hun absolutt ikke klarte å få skarpe bilder med, selv om det vistnok skulle være bra - og frem drar hun en AF-D 85/1.4 - med UV-filter! Snakker om å ha mer penger enn forstand... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 @Inc - Gratulerer med dagen. @Anew - det er slike mennesker som fotobutikkene elsker. Hun burde hatt en D90 eller noe. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå