Bruker-93156 Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Aktiviteten min kommer nok ikke til å bli på samme nivå som tidligere, sorry gutter. Om jeg interesserer og engasjerer meg for mye her inne blir siden personlig, og da ryker jeg, igjen. Jeg kommer til å følge med de gamle kjente jeg har et godt forhold til, resten lar jeg være. Så Icefox får plage bk-newbiene med slakting og arroganse, gutten begynner jo å få noe å vise fram selv Så dere finner meg her inne, på chatten, resten får mer eller mindre være i fred, vil ikke lage uro og faen, som sist. Edit: Mulig det blir en kommentar i noen av makrotrådene, for de som interesserer seg for slikt Endret 9. oktober 2009 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Det er jo et spørsmål om man vil ha noe som er større, noe som er mindre, eller noe som er dyrere enn et E-420.. Størrelsen er fin, og 25mm f/2.8 er det riktige objektivet til sammenhengen. Men på russekroer er det dårlig lys, og autofokus i dårlig lys er ikke de kameraenes styrke. Men man kan jo alltids slenge på en FL36. Tom Det bemerket jeg for vår alles sn0dig. Men han føler at dersom ISO25600 ikke holder trenger man blits uansett.. Aktiviteten min kommer nok ikke til å bli på samme nivå som tidligere, sorry gutter. Om jeg interesserer og engasjerer meg for mye her inne blir siden personlig, og da ryker jeg, igjen. Jeg kommer til å følge med de gamle kjente jeg har et godt forhold til, resten lar jeg være.Så Icefox får plage bk-newbiene med slakting og arroganse, gutten begynner jo å få noe å vise fram selv Så dere finner meg her inne, på chatten, resten får mer eller mindre være i fred, vil ikke lage uro og faen, som sist. Edit: Mulig det blir en kommentar i noen av makrotrådene, for de som interesserer seg for slikt Nåh, du er aktiv der du vil, hyggelig å ha deg tilbake. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Bah. Snufsete, feber og hodepine. Bra start på helgen Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hørtes grisete ut Lenke til kommentar
matsktsk Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Er 1500,- en ublu bruktpris for et Olympus SP-550UZ? Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hørtes grisete ut Nøff said. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Noen som har sett denne diskrete photoshoppingen? :D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Noen som har sett denne diskrete photoshoppingen? :D Ja så det tidligere i uka. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Nevneverdig at bilde faktisk gikk forbi korrektur og ble trykket. *sukk* Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Aktiviteten min kommer nok ikke til å bli på samme nivå som tidligere, sorry gutter. Om jeg interesserer og engasjerer meg for mye her inne blir siden personlig, og da ryker jeg, igjen. Jeg kommer til å følge med de gamle kjente jeg har et godt forhold til, resten lar jeg være.Så Icefox får plage bk-newbiene med slakting og arroganse, gutten begynner jo å få noe å vise fram selv Så dere finner meg her inne, på chatten, resten får mer eller mindre være i fred, vil ikke lage uro og faen, som sist. Edit: Mulig det blir en kommentar i noen av makrotrådene, for de som interesserer seg for slikt Hei! Ditt bortfall er en av årsakene til at jeg ikke har postet så mye i BK (og at jeg ikke har følt behov for kritikk på så voldsomt mange bilder i det siste), så om du har tid og lyst forventer jeg slakt! Nå er det sagt, så blir du ikke utestengt for å komme med krass kritikk på det jeg eventuelt legger ut, i hvert fall. Lenke til kommentar
lazyman Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Da er det tid for å snakke litt drekking igjen. Så mange kjennere av godt drikke som romler rundt her inne at jeg regner med at dette er rette forum for et kjapt svar på noe jeg lurer på. Sitter nemilg og koser meg med en Kilkenny etter en heftig jobb med felgvasking. Da boksen ble sprettet begynte jeg å lure på hva som er poenget med plastkulen. Noen som føler seg kallet til å opplyse en undrende sjel? -Og mens jeg har "ordet" så benytter jeg også anledningen til å uttrykke min begeistring over at Mr. Olsen igjen er blandt oss. Kanskje vi kan se frem til et og annet høykvalitets fluebilde i bildetåden i tiden som kommer? -Lazy Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Draught-flow? Det er en liten plastbeholder med øl og nitrogen, som typisk finnes inne i diverse irsk boksøl - spesielt stout. Når du åpner boksen skummer nitrogenet opp ølet og gir skum så det skal føles som om den nettopp var tappet fra fat. Edit: Kort artikkel med bilder. Endret 10. oktober 2009 av Trondster Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Litt reklame: Akam-treff i Bergen i morgen, klikk for detaljer. Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Det er en plastikkule med et lite hull. Kulen er fylt med øl. Når ølboksen er lukket er den tilsatt flytende nitrogen som skaper et overtrykk. Når man så åpner boksen vil kulen jevne ut trykket ved å sprute øl og nitrogen ut av den lille åpningen i kulen, noe som pisker og skummer ølet. Lenke til kommentar
lazyman Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Takk for kjappe svar, folkens. Nå får jeg sove i natt også. -Lazy Lenke til kommentar
ET! Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Ser at det er utrolig mange som har tilleggsutfordring på minst et BW bilde i uka eller lignende i Oktoberfesten. Jeg for min del strever nesten med å levere fargebilder som jeg er fornøyd med. På de bildene der jeg gidder å redigere til en BW versjon så ender jeg ofte opp med sistnevnte. (det gjelder forøvrig andre bilder også) flere som har det slik? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Jeg sliter med å konvertere noe til sort/hvitt.. Likte litt sort/hvitt før, men nå.. meeh.. Hvis du går inn for å lage sort/hvitt, greit. Men hvis man prøver å gjøre bildet "bedre" eller gjøre det mer interessant, så blir resultatet ofte dårlig. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Mens jeg derimot, foretrekker svart/hvitt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 20 timer uten aktivitet? Dette er for dårlig folkens. Håper dere har vært ute og tatt masse gode bilder. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 20 timer uten aktivitet? Dette er for dårlig folkens. Håper dere har vært ute og tatt masse gode bilder. Jeg skal på fototur i morgen til Alta Canyon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå