arela Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Da dukker du vel opp på 1. lørdag seansene igjen også Mr Olsen? Det har vært tynt i rekkene idet siste Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg har billån på et par D3'er så lørdagene går nok til jobb fremmover. Om jeg ikke kjører på folk til lørdags morgen. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Må nesten ønske deg velkommen tilbake jeg også da Marius Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Satt og tenkte på hvor lenge det skulle bli til du kom tilbake i går, Olsen. Nå blir det vel liv i leiren igjen, og det gleder vi oss til. Velkommen tilbake! Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Lagde denne i Photoshop i 2005. Husker pokker ikke hvordan jeg fikk til 3D-effekten og det der. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Dæven Olsen, Våken på denne tiden av året? velkommen tilbake Lagde denne i Photoshop i 2005. Husker pokker ikke hvordan jeg fikk til 3D-effekten og det der. bevel emboss med dropshadow i blending options og overlay Endret 9. oktober 2009 av Dewil Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Direkte nydelig gorp. Jeg føler litt ironi i tonen din. Ikke mobb folk for å ha vært ung og dum en gang i tiden. Plutselig så oppdager man at man ikke er like ung, men bar dum. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hvor er sn0dig blitt av?Ser på foto.no at han er ut etter en brukt Olympus E-4xx. Trudde han brukte kun FX. sn0dig skal ha seg russekrokamera. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 bevel emboss med dropshadow i blending options og overlay Det gir ikke 3D-effekten fra den vinkelen. Du er så snill Icefox! Jeg vet hvor du bor ... Nei, denne er laget i spray/forum-tag perioden min. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hvordan lager jeg en enkel foto-side hvor jeg kan laste opp bildene mine så dere kan se de? Mange av dere akam-brukere har slike allerede, og jeg begynner å bli litt misunnelig. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) flickr.com. Eller så kan du lage en blog på f.eks www.blogspot.com Endret 9. oktober 2009 av Panerai Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 feks Wordpress.com er også ett veldig godt alternativ til blogspot ;=) Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Velkomen attende Mr. Olsen . Francis Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jøss er trådstarteren tilbake,får vel si velkommen jeg også Blir interessant og se hvordan du har vokst som fotograf på et snaut år. Over til noe helt annet. Jeg har tenkt og drive med noen fredsaktiviteter i fremtiden,merkelig at jeg ikke fikk fredsprisen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 sn0dig skal ha seg russekrokamera. E-4xx er fine kameraer; men ikke noe jeg hadde brukt på russekro Tom Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Over til noe helt annet.Jeg har tenkt og drive med noen fredsaktiviteter i fremtiden,merkelig at jeg ikke fikk fredsprisen. Regner med at du allerede har lagt om USAs utenrikspolitik og radikalt forbedret vestens forhold til Russland? On-topic: her er noen fine bilder å titte på fra Berlin. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 sn0dig skal ha seg russekrokamera. E-4xx er fine kameraer; men ikke noe jeg hadde brukt på russekro Tom Det er jo et spørsmål om man vil ha noe som er større, noe som er mindre, eller noe som er dyrere enn et E-420.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Det er jo et spørsmål om man vil ha noe som er større, noe som er mindre, eller noe som er dyrere enn et E-420.. Størrelsen er fin, og 25mm f/2.8 er det riktige objektivet til sammenhengen. Men på russekroer er det dårlig lys, og autofokus i dårlig lys er ikke de kameraenes styrke. Men man kan jo alltids slenge på en FL36. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå