# offline Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Trur PM har det hektisk med jobb eller noe. Kuttet ut akam for å konsentrere som om andre ting. Jeg blir liksom ikke kvitt den kjøp og selg avhengigheten min. Solgte Oly 35mm makro og Oly 70-300mm idag. Heldigvis har 70-300mm gått opp 1000kr. siden jeg kjøpte den i august. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 ællæ... Velkommen tilbake Olsen. Ikke utestengt? PM er ikke utestengt nei, som nevnt blir det sagt at han trengte tid til jobben. Det går også rykter om at han måtte oppfylle en ed han sverget til en hodeskalle i en viss hodeskallegrotte i Bengal.. andre påstår han har blitt US Marshal for Alaska, og jakter etter en tidligere prøysisk løytnant i Canada.. - http://gdgt.com/leica/x1/specs/ Leica X1 er visst ganske tung. * Weight: 286 pounds Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Noen her som har hørt om Kolbjørn Dekkerhus? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) I have. Hvis du tenker på han 87-åringen? Leste om han et eller annet sted. Endret 8. oktober 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Velkommen tilbake ja! Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hvordan er det egentlig med EN-El3e-batterier og klattlading? Skadelig? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 EN-EL-3e er av litium-ion-typen, generelt blir det anbefalt å klattlade fremfor å la de gå helt ut. Selvsagt litt delte meninger om det, men så lenge man ikke overdriver klattladingen burde det gå fint. (F.eks. har jeg lest at bærbare datamaskiner ikke bør stå med batteriet i når de går i lengre perioder på nettstrøm, da slik klattlading er skadelig, mens andre heller til at varme er eneste grunnen til at batteriet blir fort dårligere når det står i en maskin på nettstrøm.) Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Du roter fælt Ta å trekk i metall-tuppene for å ta av det svarte trekket. Er du sikker på at det bare er å trekke i tuppene..? Isåfall sitter de VELDIG godt fast! Lenke til kommentar
fototim Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) ællæ...Hvem er du da? EDIT: Hvordan var det der ute i den virkelige verden? Endret 9. oktober 2009 av fototim Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Noen her som har erfaring med å handle fra KEH.com? Driver og vurderer å handle noe Hasselblad-utstyr derfra. Les denne tråden. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 ællæ... Hei, jeg har ventet på at du skulle komme tilbake etter at tomsi gikk forbi deg på antall poster i chattetråden Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hehe, jeg tenkte akkurat det samme her om dagen Welcome back Lenke til kommentar
Anew Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 ællæ... Jøss. Den fortapte sønn! Velkommen hjem. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 ællæ... Hei, jeg har ventet på at du skulle komme tilbake etter at tomsi gikk forbi deg på antall poster i chattetråden Han er forbi meg innen helgen er over Tom Lenke til kommentar
# offline Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Du roter fælt Ta å trekk i metall-tuppene for å ta av det svarte trekket. Er du sikker på at det bare er å trekke i tuppene..? Isåfall sitter de VELDIG godt fast! Det er sånn på de paraplyene jeg er sett og har. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 ællæ...Hvem er du da? EDIT: Hvordan var det der ute i den virkelige verden? Greit. Fått meg bil, så bli litt mer fototurer når ting roer seg. ællæ... Hei, jeg har ventet på at du skulle komme tilbake etter at tomsi gikk forbi deg på antall poster i chattetråden Jeg var inne på chattetråden den dagen å leste innlegget som ga han ledelsen. ællæ... Hei, jeg har ventet på at du skulle komme tilbake etter at tomsi gikk forbi deg på antall poster i chattetråden Han er forbi meg innen helgen er over Tom Jeg drar til Røros som styreleder for TKK på lørdag for å overrekke en pris til Kolbjørn dekkerhus, så tror vi sier neste uke This guy? Jepp. Lenke til kommentar
Napoleon XIV Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Very welcome toback Mr. Olsen PS: imponert over hvor lenge du holdt deg unna Edit= PS Endret 9. oktober 2009 av Napoleon XIV Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg var inne på chattetråden den dagen å leste innlegget som ga han ledelsen. Var vel et eller annet om whisky Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå