Dewil Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 kan godt være det var det også. De hadde desverre ikke lagt et fly i vannet så det var litt vanskelig å vite hehe Men vi fikk jo med oss noe da, hadde tross alt med 7 radioer xD Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Typiske greier. Første snøen idag, fargerike trær og helt vindstille ute - perfekt for et høstbilde - og her sitter jeg med influensa ellerno', og bør absolutt ikke bevege meg utenfor døra. Bah. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Idag hentet jeg radiotriggere, blitsstativ og paraply på postkontoret, skal bli morro å teste! Jeg kjøpte DENNE paraplyen og lurer litt på en ting.. noen som vet hvordan det er tenkt at man skal få av det svarte laget? Såvidt jeg kan se må man kutte festet i endene, og knytte den fast igjen om man skal ha det på igjen. Roter jeg fælt, eller er det så knotete? Lenke til kommentar
# offline Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Du roter fælt Ta å trekk i metall-tuppene for å ta av det svarte trekket. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Du roter fælt Ta å trekk i metall-tuppene for å ta av det svarte trekket. Haha, tenkte meg at det måtte finnes en enklere løsning Skal teste det når jeg kommer hjem fra jobb Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Stillmotion er fett http://vimeo.com/6578070 1:40 og utover er ganske digg Vet du hva slags steadicam-rigg de bruker? Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Da blir det å sove på steinmadrasser i natt, stakkars vannsenga mi har gått lekk =( Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Oi, er det faktisk noen som sover i vannseng fortsatt?! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Da blir det å sove på steinmadrasser i natt, stakkars vannsenga mi har gått lekk =( Det er surt. Men da min gikk lekk for mange herrens år siden, så kastet jeg ut hel skiten og kjøpte en skikkelig madrass ... Tom Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Da har jeg også skiftet nick. Jeg forsto at jeg burde gjøre det på siste Akam-treff. Ingen nye kjente igjen nicket mitt, men da noen veteraner påpekte at det er "hun med kattene", nikket folk gjenkjennende... Lenke til kommentar
Inc Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Da har jeg også skiftet nick. Jeg forsto at jeg burde gjøre det på siste Akam-treff. Ingen nye kjente igjen nicket mitt, men da noen veteraner påpekte at det er "hun med kattene", nikket folk gjenkjennende... Hvem var du igjen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Da har jeg også skiftet nick. Jeg forsto at jeg burde gjøre det på siste Akam-treff. Ingen nye kjente igjen nicket mitt, men da noen veteraner påpekte at det er "hun med kattene", nikket folk gjenkjennende... Hvem var du igjen? Ja, det tenkte jeg også. Det er så forvirrende når folk bytter nick. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Ikke så veldig godt kjent, da. Gammelt nick sttår i signaturen, Gia. Avataren er den samme... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Da har jeg også skiftet nick. Nok en gang Jeg forsto at jeg burde gjøre det på siste Akam-treff. Ingen nye kjente igjen nicket mitt, men da noen veteraner påpekte at det er "hun med kattene", nikket folk gjenkjennende... Det er et passende nick, det skal jeg være enig i. Tom Lenke til kommentar
Inc Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Ikke så veldig godt kjent, da. Gammelt nick sttår i signaturen, Gia. Avataren er den samme... Ah, det var det ja Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Ikke så veldig godt kjent, da. Gammelt nick sttår i signaturen, Gia. Avataren er den samme... Ah, det var det ja Når jeg ser på avataren din, kan jeg foreslå nytt nick til deg også: KatteInc? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 hehe, synd det er 6mnd mellom hver gang nickskifte er tillatt. Bytter avtar litt for ofte til nickskifte serru Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Canon 430EX II i Italia koster 2300kr... Dyrere enn i Norge jo Endret 8. oktober 2009 av Hemene Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 I europeisk sammenheng er vi ikke dyre på elektronikk i Norge. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Da blir det å sove på steinmadrasser i natt, stakkars vannsenga mi har gått lekk =( Kjip situasjon, men kan gå langt verre, jfr. Sundes «Sjømannen og vannsenga». «Så jeg fylte'n opp med vann fra Hvervenbukta Så jeg slapp å glemme hvordan sjøvann lukta For jeg er en gammel sjømann ...» Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå