Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg klarte ikke å dy meg. Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM ble kjøpt inn hos FotoVideo i dag. Tanken om at jeg sparte 3000,- (sett opp mot Canon EF-S 10-22mm) gjør godt.

Krevde sin tid i tenkeboksen (siklende over Sigma-standen på FV) før jeg endelig tok skrittet og overførte penger fra sparekontoen. SMS-bank er kjekt. Farlig lettvint.

Lenke til kommentar

Jeg har ett seks timers videokurs fra en freelancer tilknyttet NRK og har laget en jævla tåpelig reklamefilm for et linjefag type Cribs..

Jeg kunne filmet det der bedre. Det der var flaut dårlig..

Tror ikke man trenger et videokurs engang for og filme bedre en dette,Holder med og kunne starte recording funksjonen.

Seriøst det jævligste jeg har sett... Dæven, synd de bare fikk igjen 10 av 15.000 kr

Lenke til kommentar
Jeg klarte ikke å dy meg. Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM ble kjøpt inn hos FotoVideo i dag. Tanken om at jeg sparte 3000,- (sett opp mot Canon EF-S 10-22mm) gjør godt.

Får håpe at bildene blir bra også ;) Eller så kommer du til å ergre deg om en stund.

Tom

Hehe. Tror nok det skal gå bra. Og tar jeg ikke gode bilder er det nok først og fremst mine ferdigheter det står på. Syns faktisk kvalitetsfølelsen virket noe bedre enn på EF-S 10-22mm. Litt mykere zoom- og fokusring. Men, det er jo klart at EF-S 10-22mm virker noe bedre optisk.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg er så kul at jeg kjører 30 innlegg pr. side. Er på side 1254 her. :)
Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...