Eirik Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hvafa'n? Det der må jo være filmet med en telefon? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ja, den dere må være lei... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Damn! Her snakker vi kvalitet. Jeg har ett seks timers videokurs fra en freelancer tilknyttet NRK og har laget en jævla tåpelig reklamefilm for et linjefag type Cribs.. Jeg kunne filmet det der bedre. Det der var flaut dårlig.. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Damn! Her snakker vi kvalitet. Jeg har ett seks timers videokurs fra en freelancer tilknyttet NRK og har laget en jævla tåpelig reklamefilm for et linjefag type Cribs.. Jeg kunne filmet det der bedre. Det der var flaut dårlig.. Tror ikke man trenger et videokurs engang for og filme bedre en dette,Holder med og kunne starte recording funksjonen. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg klarte ikke å dy meg. Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM ble kjøpt inn hos FotoVideo i dag. Tanken om at jeg sparte 3000,- (sett opp mot Canon EF-S 10-22mm) gjør godt. Krevde sin tid i tenkeboksen (siklende over Sigma-standen på FV) før jeg endelig tok skrittet og overførte penger fra sparekontoen. SMS-bank er kjekt. Farlig lettvint. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 indeed aha.. og sånn har det vært hele tiden? Altså at man ikke bare har 50mb? Tro hvorfor det står at man har det da? Ja ja.. det var jo bare skitt de bildene jeg sletta allikevel, og det er jo bare egne tråder som ble uten bilder. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Dunno, men blir jo ikke stoppa når man kommer over 50 :\ Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg klarte ikke å dy meg. Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM ble kjøpt inn hos FotoVideo i dag. Tanken om at jeg sparte 3000,- (sett opp mot Canon EF-S 10-22mm) gjør godt. Får håpe at bildene blir bra også Eller så kommer du til å ergre deg om en stund. Tom Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Kanskje det står 50 pga de vil at generelle folk skal slette da det nærmer seg ;=) Så slipper de å bruke unødig mye plass, selv om det obviously ikke er ett probl å ha mere enn 50 Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Damn! Her snakker vi kvalitet. Jeg har ett seks timers videokurs fra en freelancer tilknyttet NRK og har laget en jævla tåpelig reklamefilm for et linjefag type Cribs.. Jeg kunne filmet det der bedre. Det der var flaut dårlig.. Tror ikke man trenger et videokurs engang for og filme bedre en dette,Holder med og kunne starte recording funksjonen. Seriøst det jævligste jeg har sett... Dæven, synd de bare fikk igjen 10 av 15.000 kr Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Slik jeg forstod det, så betalte de aldri de 15k? De fikk tilbake 10k på grunn av at de hadde brutt kontrakten liksom? Mulig jeg er nedsnødd, men slik jeg forstod det. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Nå er det bare å selge alt Canon utstyret (fra Dagbladet) Tom Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Godt jeg ikke har noe. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Random funfact: Jeg tok ett lite kikk på sidetallet her nå og nå har jeg den sangen fra 1881-reklamen på hjernen Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Jeg klarte ikke å dy meg. Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM ble kjøpt inn hos FotoVideo i dag. Tanken om at jeg sparte 3000,- (sett opp mot Canon EF-S 10-22mm) gjør godt. Får håpe at bildene blir bra også Eller så kommer du til å ergre deg om en stund. Tom Hehe. Tror nok det skal gå bra. Og tar jeg ikke gode bilder er det nok først og fremst mine ferdigheter det står på. Syns faktisk kvalitetsfølelsen virket noe bedre enn på EF-S 10-22mm. Litt mykere zoom- og fokusring. Men, det er jo klart at EF-S 10-22mm virker noe bedre optisk. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg er så kul at jeg kjører 30 innlegg pr. side. Er på side 1254 her. Endret 8. oktober 2009 av Andreasfe Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hvafa'n? Det der må jo være filmet med en telefon? Tipper han filmet med DSLR, men at han ikke visste at han måtte fokusere manuelt... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Siste dag å stemme på fotokonk - inn og få din mening hørt! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Stillmotion er fett http://vimeo.com/6578070 Lenke til kommentar
Inc Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Über fet paning http://vimeo.com/6315238 Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Fly styrt på rygge flystasjon i dag... Det var action det, godt det bare var en øvelse. Boeing 747 med 150 passasjerer kan bli stygt... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Boeing 747 med 150 passasjerer kan bli stygt... Hmm. Det var lite passasjerer - hadde holdt lenge med en 737 ... Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå