Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen som vet hva et slikt lite apparat som kan tømme minnekortet i felten, koster, om en skal ha en noenlunde grei kapasitet? Det er vel betydelig lettere å dra med seg til Polen enn en bærbar ...

 

Det var en stoor tråd om det for ikke så lenge siden, med flere eksempler. Søk og se om du finner.

Lenke til kommentar

D300 øverst - ISO 200-1600 på bildene, 200, 400, 800 og 1600.

D200 nederst - ISO 200-1600 på bildene, 200, 400, 800 og 1600. (Skal det være :p )

 

(På begge seriene)

 

D300 har mer kontraster, men jeg mener ikke det er skarpere. Hvitbalansen ble ikke lik på de, selv om jeg satt den til "sol" (Ikke at jeg gadd å gjøre mer med innstillingene)

post-93156-1212525272_thumb.jpg

 

 

Jeg må gi meg, D300 er mye bedre, jeg hadde vel bare glemt hva D200 ga meg.

post-93156-1212525293_thumb.jpg

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar

Jeg venter på Sigma 18-50mm F/2.8 og 2GB minnekort til, og når pengene fra 30mm F/1.4 som jeg nettopp solgte til EiSvIn her på forumet kommer blir det:

Sandisk CF FireWire minnekortleser

Hama Blåsebelg

National Geographic NG2345 veske

(3 overnevnte ting til 1295,- + frakt)

Muligens brukt MB-D200

Lenke til kommentar

Var i ferd med å bestille en del mindre godsaker fra B&H. Når jeg skal logge meg inn for å betale oppdager jeg at jeg har registrert meg der med en gammel død mailadresse. En adresse som Telenor har drept fordi de ikke greier/gidder å portere epostadresser, til tross for at de har lovet å gjøre dette.

Aaaarg. ¤&&/## hestkuker. Skulle likt å smekka de over nesa med et spett.

 

Sånn. Da er det ute av systemet. Takk for oppmerksomheta.

Lenke til kommentar
Var i ferd med å bestille en del mindre godsaker fra B&H. Når jeg skal logge meg inn for å betale oppdager jeg at jeg har registrert meg der med en gammel død mailadresse. En adresse som Telenor har drept fordi de ikke greier/gidder å portere epostadresser, til tross for at de har lovet å gjøre dette.

Aaaarg. ¤&&/## hestkuker. Skulle likt å smekka de over nesa med et spett.

 

Sånn. Da er det ute av systemet. Takk for oppmerksomheta.

Spett? Hakapikk, vel?

 

Tom

Lenke til kommentar
Spett? Hakapikk, vel?

 

Tom

Nei. Spett, slegge, buldoser e.l. Inspirert av vår venn PMbarbarian vil jeg og tro at en F3 med tung optikk også kunne egnet seg ;)

Behovet gikk mer i retning av å knuse enn å penetrere. Men nå er det som sagt over.

Endret av fototim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...