Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rødhåra ei ? =P
Jepp. Søt jente som fotograferer godt, eller som tar seg godt ut på bilder.

En gang i tida lovet du meg å ta godt vare på henne som modell. Nå er det på tide å vise at du har holdt det løftet ;)

That's his bitch :D Hehe, btw påtide at du og dama kommer ned igjen Ole. Var koslig på hard rock.

Endret av ZoDz
Lenke til kommentar
Rødhåra ei ? =P
Jepp. Søt jente som fotograferer godt, eller som tar seg godt ut på bilder.

En gang i tida lovet du meg å ta godt vare på henne som modell. Nå er det på tide å vise at du har holdt det løftet ;)

That's his bitch :D

Hadde en mistanke om det ja :)
Lenke til kommentar

Når den velfortjente oppmerksomheta rundt Cruels nye status demper seg, kan dere fortsette med å gratulere meg med blog. Første ordentlige post er et fotoessay om surfing på Hoddevikssanden i høstvær. Kommentarer er og hyggelige greier :)

Er rimelig fornøyd med resultatet, men bildene ble litt små. Var ikke klar over at blogmalen genererte thumbs. Kanskje jeg retter på det hvis det viser seg å bli et folkekrav ;)

Det viste seg å være litt artig å blogge. Men mye styr å få bildene på rett plass.

Som de en gang i tida sa på amerikanske radiohørespill: Stay tuned for next episode of MaritimTim (leses med dyp dramatisk stemme).

EDIT http://maritimtim.blogspot.com/

Endret av fototim
Lenke til kommentar
Når den velfortjente oppmerksomheta rundt Cruels nye status demper seg, kan dere fortsette med å gratulere meg med blog. Første ordentlige post er et fotoessay om surfing på Hoddevikssanden i høstvær. Kommentarer er og hyggelige greier :)

Er rimelig fornøyd med resultatet, men bildene ble litt små. Var ikke klar over at blogmalen genererte thumbs. Kanskje jeg retter på det hvis det viser seg å bli et folkekrav ;)

Det viste seg å være litt artig å blogge. Men mye styr å få bildene på rett plass.

Som de en gang i tida sa på amerikanske radiohørespill: Stay tuned for next episode of MaritimTim (leses med dyp dramatisk stemme).

mulig jeg overser noe, men link til bloggen?

Lenke til kommentar

Har tenkt en stund på å prøve noe lignende dette, for å komme over frykten for å ta bilder av fremmede mennesker, men lurer litt på hvordan jeg evt. skal gå fram for å gjennomføre noe sånt her til lands.

Hvis jeg først hadde prøvd meg på det, hadde det jo vært greit å kunne vise frem bildene på nettet og så videre. Er det noen her som har forsøkt noe lignende?

Hva ville du sagt? Tenker at det ville bli litt dumt å stå med x antall skjemaer folk må skrive under på og så videre. Kunne det være en god ide å trykke opp noen visittkort og dele ut?

Jeg mener, så lenge folk først stiller opp på bilder, så samtykker de vel på en måte til at bildene vises på nett også, eller?

Har litt lyst til å beholde spontaniteten i det hele dersom jeg først bestemmer meg for å prøve :)

Endret av _nomad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...