fototim Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Rødhåra ei ? =PJepp. Søt jente som fotograferer godt, eller som tar seg godt ut på bilder. En gang i tida lovet du meg å ta godt vare på henne som modell. Nå er det på tide å vise at du har holdt det løftet Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Rødhåra ei ? =PJepp. Søt jente som fotograferer godt, eller som tar seg godt ut på bilder. En gang i tida lovet du meg å ta godt vare på henne som modell. Nå er det på tide å vise at du har holdt det løftet That's his bitch Hehe, btw påtide at du og dama kommer ned igjen Ole. Var koslig på hard rock. Endret 1. oktober 2009 av ZoDz Lenke til kommentar
fototim Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Rødhåra ei ? =PJepp. Søt jente som fotograferer godt, eller som tar seg godt ut på bilder. En gang i tida lovet du meg å ta godt vare på henne som modell. Nå er det på tide å vise at du har holdt det løftet That's his bitch Hadde en mistanke om det ja Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hehe =D Hun fotograferes endel enda ja =D Bare litt mere på snapshot basis =D Remi, burde gjøre det ja... men må nok kombineres med noe.. har gooood tid til ting over nyttår.. så kanskje da ;=) Lenke til kommentar
Inc Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Ja gratulere med ny tittle cruel. Er det sånn at prisen på bildene dine stiger i verdi med en 0 eller 2 ? Grøss, så tidlig oppe jeg var da Endret 2. oktober 2009 av Inc Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg gratulerer også Cruelph. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Når den velfortjente oppmerksomheta rundt Cruels nye status demper seg, kan dere fortsette med å gratulere meg med blog. Første ordentlige post er et fotoessay om surfing på Hoddevikssanden i høstvær. Kommentarer er og hyggelige greier Er rimelig fornøyd med resultatet, men bildene ble litt små. Var ikke klar over at blogmalen genererte thumbs. Kanskje jeg retter på det hvis det viser seg å bli et folkekrav Det viste seg å være litt artig å blogge. Men mye styr å få bildene på rett plass. Som de en gang i tida sa på amerikanske radiohørespill: Stay tuned for next episode of MaritimTim (leses med dyp dramatisk stemme). EDIT http://maritimtim.blogspot.com/ Endret 2. oktober 2009 av fototim Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Når den velfortjente oppmerksomheta rundt Cruels nye status demper seg, kan dere fortsette med å gratulere meg med blog. Første ordentlige post er et fotoessay om surfing på Hoddevikssanden i høstvær. Kommentarer er og hyggelige greier Er rimelig fornøyd med resultatet, men bildene ble litt små. Var ikke klar over at blogmalen genererte thumbs. Kanskje jeg retter på det hvis det viser seg å bli et folkekrav Det viste seg å være litt artig å blogge. Men mye styr å få bildene på rett plass. Som de en gang i tida sa på amerikanske radiohørespill: Stay tuned for next episode of MaritimTim (leses med dyp dramatisk stemme). mulig jeg overser noe, men link til bloggen? Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) edit// too slow Endret 2. oktober 2009 av Johnny™ Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 kanskje rebusløp, samler deler til url her og der. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 kanskje rebusløp, samler deler til url her og der. Hva er førstepremien mon tro? Kamerautstyr kanskje? Lenke til kommentar
fototim Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Etterspørselen etter blogen overstiger allerede tilgjengeligheta http://maritimtim.blogspot.com/ Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) kanskje rebusløp, samler deler til url her og der. jeg fant jeg fant http://maritimtim.blogspot.com/ edit: too slow - igjen!!! Endret 2. oktober 2009 av Johnny™ Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 kanskje rebusløp, samler deler til url her og der. Hva er førstepremien mon tro? Kamerautstyr kanskje? Det hadde vært noe, 40D eller noe annet småtteri. kanskje rebusløp, samler deler til url her og der. jeg fant jeg fant http://maritimtim.blogspot.com/ edit: too slow - igjen!!! Får credits for innsatsen. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 kanskje rebusløp, samler deler til url her og der. jeg fant jeg fant http://maritimtim.blogspot.com/ Jeg er storligen imponert. Neste ledd i konkuransen blir å finne ut hvordan Jonny fant den. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (leses med dyp dramatisk stemme)Beklager, men det eneste jeg hører for mitt indre øre er Tom Mathisen Lenke til kommentar
fototim Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (leses med dyp dramatisk stemme)Beklager, men det eneste jeg hører for mitt indre øre er Tom Mathisen Høres ut som om vi har omtrent samme humor. Jeg er ikke noen stor fan av TM, men fortellerparodiene hans er klassikere. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Var rollen hans som "fortelleren" i Brødrene Dal jeg tenkte på. "Universet. En uendelighet av stjerner og planeter..." Lenke til kommentar
CFM Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Har lenge gått og sikla etter fullformat, men er litt i tvil.. Bør jeg gå for 1Ds MKII eller 5D MKI? Fysisk størrelse har ingenting å si.. (Og så er det litt kult å dra frem en svær 1-serie da ) Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Har tenkt en stund på å prøve noe lignende dette, for å komme over frykten for å ta bilder av fremmede mennesker, men lurer litt på hvordan jeg evt. skal gå fram for å gjennomføre noe sånt her til lands. Hvis jeg først hadde prøvd meg på det, hadde det jo vært greit å kunne vise frem bildene på nettet og så videre. Er det noen her som har forsøkt noe lignende? Hva ville du sagt? Tenker at det ville bli litt dumt å stå med x antall skjemaer folk må skrive under på og så videre. Kunne det være en god ide å trykke opp noen visittkort og dele ut? Jeg mener, så lenge folk først stiller opp på bilder, så samtykker de vel på en måte til at bildene vises på nett også, eller? Har litt lyst til å beholde spontaniteten i det hele dersom jeg først bestemmer meg for å prøve Endret 2. oktober 2009 av _nomad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå