Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finnes jo blogg systemer som gjør det å dele bloggen sin med andre i samme system mye enklere, som f.eks egen kolonne høyre marg med link til blogg/innlegg, eller hyperkoblinger til bloggene i bloggerinnlegget ditt. Er bare å lete rundt å se litt på de forskjellige bloggsidene, og finne et system som passer.

Gratulerer så mye cruel! Hva bestod den av?

Endret av Pirja
Lenke til kommentar
Da har jeg bestått fagprøven min som fotograf =D

Gratulerer man!

Heh, jeg hadde enda en shoot med Quick fra norske talentar samt en hau med andre rappere,produsenter etc. Imorra får jeg en 20tm Dell pc skjerm for innsatsen. Dette var egentlig en gratis shoot.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Faen! Du aner ikke hvor jævlig sjalu jeg er nå. Men uansett; gratulerer, du virker ganske flink så du har sikkert fortjent det ;)

Lenke til kommentar

Gratulerer så mye! :)

Heh, jeg hadde enda en shoot med Quick fra norske talentar samt en hau med andre rappere,produsenter etc. Imorra får jeg en 20tm Dell pc skjerm for innsatsen. Dette var egentlig en gratis shoot.

Haha, sånt er herlig :D

Lenke til kommentar
Det finnes jo blogg systemer som gjør det å dele bloggen sin med andre i samme system mye enklere, som f.eks egen kolonne høyre marg med link til blogg/innlegg, eller hyperkoblinger til bloggene i bloggerinnlegget ditt. Er bare å lete rundt å se litt på de forskjellige bloggsidene, og finne et system som passer.

Gratulerer så mye cruel! Hva bestod den av?

Bestod av mye rart.. det er mange oppgaver og du velger hvor mange du vil gjøre selv, og du må oppnå en viss poengsum, gjøre noe teori tull og presantere det for en jury, og levere fra deg en mappe med bildene og en logg. Mye eksteriør, interiør osv med rette linjer, litt klassiskeportretter, en composite oppgave etc. Egentlig har du 17 dager på deg til å gjøre alle oppgavene.

Skal lage ett samle slideshow på wordpressen min, som jeg kan poste, med alle bildene som var med i den ferdige leveringen min =)

@anfall, jeg har ihvertfall hatt noen år med latterlig bedriten betaling, og masse jobbing etc. så håper det er fortjent ja :p

@zodz, takk =) høres bra ut med skjerm ;=) altid hyggelig å få ting man ikke forventer:) de var sikkert veldig fornøyd da, ihvertfall

@alle andre, takk takk =)

Lenke til kommentar

Gratulerer man!

ouch !

Der fikk jeg igjen for å være sunn i stedet for å være med å lyssette. damn

Lenke til kommentar

Gratulerer man!

ouch !

Der fikk jeg igjen for å være sunn i stedet for å være med å lyssette. damn

Smoked :p
Lenke til kommentar

Gratulerer Cruel. Velfortjent!

---------

Full forvirring her. Hvorfor må de av dere jeg tror er gamle, være ung. De som er jenter tar jeg for å være gutter, og de som er menn tar jeg for å være jente (sorry anew, eller var det Ane W?). Hvorfor? Blæh.

Lenke til kommentar
Full forvirring her. Hvorfor må de av dere jeg tror er gamle, være ung. De som er jenter tar jeg for å være gutter, og de som er menn tar jeg for å være jente (sorry anew, eller var det Ane W?). Hvorfor? Blæh.
Hei. Jeg heter Elisabeth og er 16 år. Vil du se på deiligst.no-siden min? Har lagt ut mange bilder der.
Lenke til kommentar
Hei. Jeg heter Elisabeth og er 16 år. Vil du se på deiligst.no-siden min? Har lagt ut mange bilder der.

Sorry, men nicket ditt var "Lars" før. Så dum er jeg ikke :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...