Sutekh Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg vil i hvert fall si at hvis du ser et skilt hvor det står "Høyspenning: Livsfare!" og tenker "jaja, men det er strømmen, ikke spenningen som dreper", da fortjener du så absolutt en eventuell Darwin award. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Blir det sånn halvriktig å si at det er Watt som avgjør hvor hardt strømmen slår, men at spenningen avgjør hvor lett et slag utløses? Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Poenget i mitt forsøk på en tørrvittig kommentar var at spenning bare er en av flere faktorer som være til stede for at det skal være farlig. Derav "i seg selv". Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Blir det sånn halvriktig å si at det er Watt som avgjør hvor hardt strømmen slår, men at spenningen avgjør hvor lett et slag utløses?Sånn halvriktig, ja (Men hvis spenningen er lav nok, så kan det gå allverdens med effekt gjennom lederen uten at det er mulig å få et merkbart støt av det). Poenget i mitt forsøk på en tørrvittig kommentar var at spenning bare er en av flere faktorer som være til stede for at det skal være farlig. Derav "i seg selv". ...og hvis det er hengt opp et skilt hvor det står "Høyspenning: livsfare!", så kan du banne på at de faktorene er til stede Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 ...og hvis det er hengt opp et skilt hvor det står "Høyspenning: livsfare!", så kan du banne på at de faktorene er til stede Jepp, derav "tørrvittig"... Tilbake til foto; for en vanvittig deltakelse på oktoberfesten! Mange nykommere også. Det blir utfordrende å få med seg alle bidragene. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Tilbake til foto; for en vanvittig deltakelse på oktoberfesten! Mange nykommere også. Det blir utfordrende å få med seg alle bidragene. Vel - for en vanvittig påmeldelse til oktoberfesten, i alle fall - tviler på at alle gjennomfører. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Tilbake til fotoIf you insist... Endret 1. oktober 2009 av Sutekh Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 If you insist... Slett ikke verst. Liker komposisjonen, lyset og kontrastene. Bra valg av dybdeskarphet. Det hadde kanskje blitt enda i fugleperspektiv - vurderte du å klatre opp...? Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 If you insist... Slett ikke verst. Liker komposisjonen, lyset og kontrastene. Bra valg av dybdeskarphet. Det hadde kanskje blitt enda i fugleperspektiv - vurderte du å klatre opp...? :!: Jeg vil se bilder av håndgranat med påsveiset kjetting også. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Hvor har det blitt av "Akambrukernes bilder - oktober 2009",noen som ikke har stått opp ennå Og det å skru ned en seilbåtstøtte for og stoffe båten under støtta,skrur og skrur uten at det blir noe mellomrom burde fått ganske mange bjeller til og ring,når seilbåten ligger paddeflat på siden går det opp for eieren at han kanskje ikke skulle ha skrudd så mye ned. Utrolig nok så overlevde han ulykken,med noen ganske store blåmerker etter og ha fått båten over seg. Skulle ha vært en stupid-award-kandidat pris for sånne som overlever også. Endret 1. oktober 2009 av Nautica Lenke til kommentar
Anew Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Skulle ha vært en stupid-award-kandidat pris for sånne som overlever også. Det er det jo: http://www.darwinawards.com/stupid/ Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Det er visst fare for at jeg snart ikke finner noe å ta bilder av her i distriktet. http://www.nrk.no/kanal/nrk_sami_radio/1.6799198 Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Det er visst fare for at jeg snart ikke finner noe å ta bilder av her i distriktet. http://www.nrk.no/kanal/nrk_sami_radio/1.6799198 Du kan tvangsbinne deg fast i piggtrådene med kameraet rundt halsen. Eller kom til Alta, det er enda noe igjen ved Lathari. Endret 1. oktober 2009 av stonhans Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Det er visst fare for at jeg snart ikke finner noe å ta bilder av her i distriktet. http://www.nrk.no/kanal/nrk_sami_radio/1.6799198 Den enes død den andres brød,du får begynne og fotografere "idrettslaget IL Forsøk"ser ut som de blir vinneren. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 he he, Jeg har visst at de drev med dette, ordføreren spurte meg hvor jeg brukte å ta de bildene jeg drev å la ut tidligere. Så jeg har sikra meg jeg, jeg har et glass med litt piggtråd som pynt. Og litt hengende ute på veggen. Og så ligger det noen bunter i skogen rett borti her som jeg skal knabbe av en bonde.. Krigspiggtråd selvfølgelig. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Da hev jeg meg også på oktoberfesten, ved en ren tilfeldighet at jeg var på hovedsiden til akam. Som jeg har skrevet i tråden har jeg hatt et travelt år, og foto har blitt nedprioritert. Bruker oktoberfesten, som forøvrig er min første oktoberfest som en motivator, og håper det kommer noe godt ut av det. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Har ikke fastobjektiv, så jeg kan ikke bli med. Jeg hadde ett men ga det jo bort til jul. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeeg har tatt på meg en jobb i fotoklubben som kanskje noen kan hjelpe meg med. Greia er at vi ønsker å dele bilder fra aktiviterer med hverandre. Har klubbside, men hjemmesideansvarlig er mer designer enn programerer. Så et brukerstyrt galleri er ikke innen rekkevidde nå. Så jeg tenkte at det kanskje kunne være mulig å opprette en ring av blogger. Noen som har ideer om en praktisk måte å løse det på? Bør være enkelt å bruke, siden datakunnskapene er sprikende. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hva med å lage hver sin fotoblog, helst fra samme blog slik at det blir oversiktelig å greit. Så linkes linken til alle bloggene på hjemmesiden deres? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jo, hvis dere betaler for en side på one.com så kan dere jo ha et galleri der. En fiks ferdig galleriløsning egentlig. Også er det ikke så veldig dyrt heller om man ikke skal ha så alvorlig med lagringsplass. Enten åpen for alle besøkende eller med innlogging. Også kan man stille inn så alle (eller enkelte) brukere kan legge inn bilder. Jeg har en side hos dem der jeg legger ut bilder om noen skal ha noen bilder fra meg, så må de logge seg inn med brukernavn og passord som jeg gir dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå