Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Riktig å riktig Fru Blom....

Saken er at du må kjøpe bud à 10 øre til x antall kroner per bud. Jeg tror det er 15kr for fem bud eller noe slikt. 1000 bud når en vare står som "100kr". Ikke bare det, men du byr mot en rekke andre nettsteder fra ulike land. Styr unna er min korte konklusjon. :)

4,50 kr per bud faktisk!

Endret av Shocktrauma
Lenke til kommentar
Det må vi vel vente med å finne ut før kameraet kommer i hendene på folk? Ut i fra det som Canon har publisert av informasjon burde 7D være i klasse med "værstingene". :)

Tja. Jeg fant ut i dag at de i Whitepaper for 5D Mark II skryter av akkurat det samme:

...the EOS 5D Mark II now has dust and water resistance that is almost equal to that of the EOS-1N—Canon’s top-of-the-line professional 35mm SLR for most of the 1990’s.
(s.33)
Lenke til kommentar
Det må vi vel vente med å finne ut før kameraet kommer i hendene på folk? Ut i fra det som Canon har publisert av informasjon burde 7D være i klasse med "værstingene". :)

Om det har samme værtetting som 1Dmk3 vil det nok være det, ja. Men det spørs hvilken optikk en skal bruke. Dersom du vil ha en normalzoom med værtetting er 16-35L (25-56), som gir ganske lite brennviddeomfang. Du må bruke L-optikk, siden L-optikk er den eneste optikken Canon tilbyr som er værtettet (og all L-optikken er ikke værtettet), og L-optikken er ikke tilpasset APS-C-sensorer.

Det er i alle fall en problemstilling, men overkommelig om du ikke trenger veldig mye vidvinkel.

Ikke så verst forhold ute i kveld, så jeg lurer på om jeg skal ut i bakgården med min nye Celestron CPC800 GPS (XLT) og kose meg litt.

Høres trivelig ut. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Noen tips til små ting/figurer å ta bilder av? Lego f.eks. Lurer på om jeg skal prøve meg på seigemenn igjen, kanskje ikke så originalt, men det er artig. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...