Bruker-88036 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Gratulerer.. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Takk takk pybalto! canon 7D til ålreit pris (forhåndsbestilling) Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Takk takk pybalto! canon 7D til ålreit pris (forhåndsbestilling) haha, bare passe på så de ikke endrer produktet til et objektiv etter at du har bestilt :!: Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Takk takk pybalto! canon 7D til ålreit pris (forhåndsbestilling) haha, bare passe på så de ikke endrer produktet til et objektiv etter at du har bestilt :!: Tenkte på det jeg også. (tråden det er snakk om) Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Kommer det noe nytt fra Canon i dag, tro? Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Kommer det noe nytt fra Canon i dag, tro? spennende Lenke til kommentar
Inc Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Gratulerer med ding. Hvilket level er du nå? lvl 24. skillz.. men nå har jeg en helt tom skills bar som må fylles. Tar tid detta IRLMMRPG'et. Slang med en spoiler for dere som absolutt ikke kan 1337sp33k In Real Life Massive Multiplayer Role Playing Game ellers i år skal jeg levle litt mer innen photo og prøve å få en quest innenfor bilbransjen Ja grattis med dagen. Du får joine en warclan, kanskje det blir lettere å dinge dong da Endret 29. september 2009 av Inc Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Noen som har erfaring med Loreo Lens-in-a-cap? Prøver å få den til å funke på en D80, men det bare blinker "F--". edit: Har prøvd forskjellig F-innstillinger på linsa og å sette kameraet på manuelt. Endret 29. september 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 M-modus skal funke, skal du ha nymotens greier som lysmåling må du nok pent oppgradere til et litt mer fancy hus. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Mulig du må gjøre mer enn å bare sette kameraet i M – på Pentax må man i alle fall tillate objektiver med manuell blender gjennom et eget menyvalg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Fikk det til. Like etter at jeg posta i stad. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Mulig du må gjøre mer enn å bare sette kameraet i M – på Pentax må man i alle fall tillate objektiver med manuell blender gjennom et eget menyvalg. Nope. Det skal bare være å smette kameraet i M og sette lukkertid. Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Canons hemmelige L-objektiv Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Er rimelig sikker på å søke til lærlingplass hos en fotograf nå snart. Noen som har noen tips og erfaringer om lærlingstiden de vil dele? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Canons hemmelige L-objektiv Det er vel resultatet av den gangen da Ken Rockwell bestilte et L-objektiv fra Nikon og faktisk fikk et... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Det er vel resultatet av den gangen da Ken Rockwell bestilte et L-objektiv fra Nikon og faktisk fikk et... *er glad han ikke drakk kaffe eller noe som helst annet mens han leste kommentaren der..* Lenke til kommentar
Kjell75 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Siste innen beskyttelse fra Canon..... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Siste innen beskyttelse fra Olympus.. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Min eneste innvending mot værtettinga på K20D er at hulrommet under blitsen er litt i minste laget til å bruke som drikkebeger. Greit nok til småsnapsing, men for lite til å drikke seg utørst Jeg var forresten med på den turen som Kjell sitt bilde er tatt. Vi var på Hoddevikssanden og fotograferte surfere. Av ti fotografer, holdt 7 seg vekk fra selve stranda fordi de var redd for utstyret, fordi det var litt sjøsprøyt i lufta. Seinere moret de samme fotografene seg med den vanlige merkemobbinga. Da var det jeg angra at jeg ikke gjorde som på bildet over. Det sto nemlig ferskvannskran for skylling av surfeutstyr der. Det ville trolig fått merkemobberne til å holde kjeft Endret 29. september 2009 av fototim Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Nyhet fra Canons Lansering i dag! Ganske revolusjonerende spør du meg.... Endret 29. september 2009 av Shocktrauma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå