Nautica Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Europris har tre typer rammer på 50x75 til litt under 200.- "gull,sort og klips" Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Da er Canon 60mm 2.8 Macro motatt i posten :D Er veldig lite lys her nå da, så får ikke no brukbare bilder, men gøy å teste det ut litt! Elsker USM, utrolig bra oppfinnelse! :!: Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Europris har tre typer rammer på 50x75 til litt under 200.- "gull,sort og klips" De jeg så på Europris var størrelse 50x70. Jeg er også på utkikk etter rammer, så hvis noen har noen gode forslag til rammer i 50x75 så si ifra. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Haha, viste et bilde til min far, første han gjorde var å ta tommelen på skjermen for å ta vekk bokeh'n Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hahaha! Få se bildet da. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Sletta akkurat det, men dette har samme motiv Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Venter på en del penger fra en avis, det eneste jeg vet er at jeg vil bruke pengene (mesteparten i alle fall) til fotoutstyr. Klarer ikke bestemme meg for om jeg skal gå for en 50mm f2.8, blitz og kanskje et filter, eller om jeg bare skal spare de litt til jeg kan kjøpe meg den etterlengtede 105mm en. *luksusproblem* Endret 24. september 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hvordan teipet du bildene? Både oppe og nede? "Ikke enda" - jeg har enda ikke fått transportert bildene til Køben, langt mindre fått sett på dem selv.. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Venter på en del penger fra en avis, det eneste jeg vet er at jeg vil bruke pengene (mesteparten i alle fall) til fotoutstyr. Klarer ikke bestemme meg for om jeg skal gå for en 50mm f2.8, blitz og kanskje et filter, eller om jeg bare skal spare de litt til jeg kan kjøpe meg den etterlengtede 105mm en. *luksusproblem* Jeg ville gått for 50mm'n og blits (og gjorde det) siden det bare blir mørkere og mørkere, heller venta med macro til tidlig vår ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Venter på en del penger fra en avis, det eneste jeg vet er at jeg vil bruke pengene (mesteparten i alle fall) til fotoutstyr. Klarer ikke bestemme meg for om jeg skal gå for en 50mm f2.8, blitz og kanskje et filter, eller om jeg bare skal spare de litt til jeg kan kjøpe meg den etterlengtede 105mm en. *luksusproblem* Jeg ville gått for 50mm'n og blits (og gjorde det) siden det bare blir mørkere og mørkere, heller venta med macro til tidlig vår ^^ Ja, er mye mer hekta på macro på våren og sommeren. men har sikla på den så lenge, men samtidig har du et godt poeng. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Fått tak i ett Pentax ME Super. Erfaringer anyone? Påmontert er ett Pentax 35-105mm F/3,5 Lenke til kommentar
Farner Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Noen som har noen gode ideer til hvordan jeg kan få blitsen av kamera? Har planer om å kanskje kjøpe PW etterhvert, men skulle gjerne hatt noe midertidig. Finnes det noe sånt billig dritt som støtter Canons blitzer? (den skal helst fungere og) EDIT: Noe sånt? EDIT 2: Det koster jo ikke veeldig mye for PW heller da. 1800 for 2 stk på ebay... Endret 24. september 2009 av Farner Lenke til kommentar
fototim Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Fått tak i ett Pentax ME Super. Erfaringer anyone? Påmontert er ett Pentax 35-105mm F/3,5 Artig kamera, og en klassisk zoom, relativt kompakt og god. Mye moro. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 ut på tur aldri sur, her har vi camping på sitt beste. Midt på E6 Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hvis det blir den eneste eksterne blitsen får du noen begrensinger,spesielt hvis du ikke får den bort fra kameraet. Er vel bare kreativiteten som egentelig setter begrensinger. Jeg har den blitzkabelen til Canon også. I tillegg vurderer jeg en softbox og en reflektor. Lenke til kommentar
arela Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 ut på tur aldri sur, her har vi camping på sitt beste. Midt på E6 Er det fartsbot eller parkeringsbot han får Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Fått tak i ett Pentax ME Super. Erfaringer anyone? Påmontert er ett Pentax 35-105mm F/3,5 Artig kamera, og en klassisk zoom, relativt kompakt og god. Mye moro. Kjøpte et sådan kamera på mitten av syttitallet "sort utgave",har nok tatt endel tusen bilder med det ja. Har fungert smertefritt i alle disse årene,eneste er at søkerhuset har fått noen sprekker grunnet uvøren bruk av blits. ut på tur aldri sur, her har vi camping på sitt beste. Midt på E6 Er det fartsbot eller parkeringsbot han får Får da ikke håpe det da,er jo normalt og legge hengeren på siden når man bytter hjul Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Fått tak i ett Pentax ME Super. Erfaringer anyone? Påmontert er ett Pentax 35-105mm F/3,5 Jeg har ett som jeg bruker av og til. Pleier å ha kameraet ladet med T-Max p3200 @ 1600 og bruker det på fest og ellers når jeg vil ha et lite diskret kamera med meg. Jeg ville kikket på 50/1.7 (evt 1.4 eller 1.2) som du får for en slikk og ingenting nå til dags hvis du har lyst på et lyssterkt fastobjektiv. Det som irriterer meg med kameraet er noe tungvindt filmlading (i forhold til F5), max ISO 1600 og mangel på AE-Lock. Francis Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 *må innrømme det - irriterer seg litt over troll. Godter seg allikevel over at trollet staver feil og bruker feil ord, når det er det trollet troller om* *) *) Helt annen tråd, bare fruster litt her. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) http://open.spotify.com/track/43V4XrnPoglTMsIhDsUSQF (Liszt - La Campanella) (Man må høre hele for å virkelig sette pris på hvor kul den er) Francis Endret 25. september 2009 av :Francis: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå