Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
haha, denna må sees.

Fantastisk bruk av mange elementer! Fra trist (og tåredryppende for noen) start til ironien som setter et smil i ansiktet og setter i gang noen tankeprosesser i det utspiller seg om dette relativt "populære" tabuet om den bakre enden. Det blir bare bedre av at videoen inneholder teknisk høy kvalitet og en relativt OK sang. :thumbup:

Lenke til kommentar
Oktoberfest er bare konge. Men et besøk på den bør planlegges nøye; eller så blir det bare surr.

Kos deg i Hamburg og omegn - det er nok av interessante ting der. Passerer litt øst for Hamburg utpå fredagen en gang ...

Will do! :)

Planen var å få en runde eller sju i Hamburg. Mulig det blir en tur eller to utenfor også. Får se hva som frister mest når vi kommer ned. Rekker sikkert ikke over halvparten av det vi har tenkt på en ukes tid uansett, menmen.. får bare ta en tur senere i år.

Trenger vel ikke å oppfordre deg om å ha det fint på Oktoberfest akkurat :fun:

Have fun!

Lenke til kommentar
Will do! :)

Planen var å få en runde eller sju i Hamburg. Mulig det blir en tur eller to utenfor også. Får se hva som frister mest når vi kommer ned. Rekker sikkert ikke over halvparten av det vi har tenkt på en ukes tid uansett, menmen.. får bare ta en tur senere i år.

Trikset er å ikke gape over for mye. Hvis dere har tid så vil jeg anbefale dere å ta en tur til Lübeck - det er en trivelig by.

Trenger vel ikke å oppfordre deg om å ha det fint på Oktoberfest akkurat :fun:

Trenger ikke det nei :fun:

Have fun!

Will do.

Tom

Lenke til kommentar

Jeg har fått et muligens godt tilbud på Carl Zeiss 100mm F2 - men sitter allerede med feks 24-70 og 60 mm afs N....vil jeg merke noe forskjell, spesielt ved portrett?

Jeg ser i tester osv at noe som enkelte beskriver som "3D look" er noe av det som gjør objektivet spesielt - men jeg har skrekkelig lyst på f2 objektiv, og tidvis savner lengere zoom på makro når jeg fotograferer makro (ja - vet det er 1:2 mot 1:1 på afs'en) - men til ca 6000 for et brukt et, så undres jeg om det vil være et godt kjøp? Flickr bilder fra objektivet med D700 virket lovende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...