stonhans Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Har akkurat kommet hjem fra en 11 timer lang arbeidsdag og nå venter 4 nye. Noen av bildene ble gode, og da er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Da har det nye minnekortet og vateret til kameraet ankommet postkontoret Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Har vi fått en norsk ryktespreder eller er det bare en liten trykkfeil? Det ser ut som om noen ganske tjukk har satt seg på en 1Dmk3. Har skutt leirduer i dag. Traff 13 av 25 på siste serie. Første gang jeg skyter. Det var gøy. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 haha, denna må sees. Filmet med til tider ganske tynn dof - 5D2, tro? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 http://www.brollopsfotografenfilmen.se/ Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 http://www.brollopsfotografenfilmen.se/ Den så ut til å bli artig Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 haha, denna må sees. Fantastisk bruk av mange elementer! Fra trist (og tåredryppende for noen) start til ironien som setter et smil i ansiktet og setter i gang noen tankeprosesser i det utspiller seg om dette relativt "populære" tabuet om den bakre enden. Det blir bare bedre av at videoen inneholder teknisk høy kvalitet og en relativt OK sang. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Oktoberfest er bare konge. Men et besøk på den bør planlegges nøye; eller så blir det bare surr. Kos deg i Hamburg og omegn - det er nok av interessante ting der. Passerer litt øst for Hamburg utpå fredagen en gang ... Will do! Planen var å få en runde eller sju i Hamburg. Mulig det blir en tur eller to utenfor også. Får se hva som frister mest når vi kommer ned. Rekker sikkert ikke over halvparten av det vi har tenkt på en ukes tid uansett, menmen.. får bare ta en tur senere i år. Trenger vel ikke å oppfordre deg om å ha det fint på Oktoberfest akkurat Have fun! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Will do! Planen var å få en runde eller sju i Hamburg. Mulig det blir en tur eller to utenfor også. Får se hva som frister mest når vi kommer ned. Rekker sikkert ikke over halvparten av det vi har tenkt på en ukes tid uansett, menmen.. får bare ta en tur senere i år. Trikset er å ikke gape over for mye. Hvis dere har tid så vil jeg anbefale dere å ta en tur til Lübeck - det er en trivelig by. Trenger vel ikke å oppfordre deg om å ha det fint på Oktoberfest akkurat Trenger ikke det nei Have fun! Will do. Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 http://www.brollopsfotografenfilmen.se/ Den så ut til å bli artig Den må vi prøve å se. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Det ryktes at Samyang kommer med 35/1.4 til Nikon, Pentax og Sony og 35/1.2 til Canon pga større fatning. Samyang 14/2.8 (FX) kommer i November. Francis Endret 23. september 2009 av :Francis: Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Det ryktes at Samyang kommer med 35/1.4 til Nikon, Pentax og Sony og 35/1.2 til Canon pga større fatning. Samyang 14/2.8 kommer i November. Francis Er Samyang et helt nytt merke, eller har de solgt objektiver under et annet navn før ? Tom Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Er Samyang et helt nytt merke, eller har de solgt objektiver under et annet navn før ? Hmm - ser ut som de er ganske nye, og at de har laget mye CCTV-optikk.. Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Samyang er koreansk og har eksistert siden midten av 70-tallet. På det amerikanske markedet går objektivene deres under navnet Bower. Endret navn: Bowens (engelsk opprinnelse) er i allefall produsent av ulike typer studiobelysning. Endret 23. september 2009 av Shocktrauma Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Samyang er koreansk og har eksistert siden midten av 70-tallet. På det amerikanske markedet går objektivene deres under navnet Bowen(s) mener jeg. Bowen merket har jeg sett i noen sammenhenger. Tom Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Sikkert jeg som har gått glipp av info tidligere, men uansett. Blir det oktoberfest i år? Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Det ser sånn ut ja! Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Mange Oktoberfester, og én Oktorberfest Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg har fått et muligens godt tilbud på Carl Zeiss 100mm F2 - men sitter allerede med feks 24-70 og 60 mm afs N....vil jeg merke noe forskjell, spesielt ved portrett? Jeg ser i tester osv at noe som enkelte beskriver som "3D look" er noe av det som gjør objektivet spesielt - men jeg har skrekkelig lyst på f2 objektiv, og tidvis savner lengere zoom på makro når jeg fotograferer makro (ja - vet det er 1:2 mot 1:1 på afs'en) - men til ca 6000 for et brukt et, så undres jeg om det vil være et godt kjøp? Flickr bilder fra objektivet med D700 virket lovende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå