tomsi42 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Planlegger du å selge en av nyrene til Tim for å kjøpe øl? Mine er utslitte, så de er ikke verdt noe Tom PS. Bare innrøm det; du har egentlig lyst til å være med. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg ble akkurat lurt trill rundt per melding. Først så stod det: "Jeg så noen flaue bilder av deg på nettet nå... Google navnet ditt og sjekk. Du bør kanskje anmelde det." Så er det mange blanke linjer før det stod: "En smart person leser hele meldingen ;-) Send dette videre og se hvor mange morsomme reaksjoner du får." Man ser bare den øverste delen av meldinga om man ikke legger merke til at det går an å scrolle. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Nei, nå må jeg legge meg. ..Åffer i all verden gikk jeg med på å dekke firma- og kunde-deltagelsen i maraton i morgen? Å møte opp på jobben 06:00 et sted nesten uten parkeringsmuligheter, en time etter nattbussene og en time før kollektivtransporten?? Gaahh.. Tror nok starten på dagen kommer til å ha noe å gjøre med en glimrende film signert Luc Besson.. Første "betalte" oppdraget, da, (whohoo!) selv om betalingen bare er klapp på skulderen og en fin middag for to. Hmm - fullt batteri, 70-200, 24-70, ekstra minnekort, blits og monopod? Burde være nok. Kunne tatt med 20D'en og hatt 70-200 på den, men ville da følt at prestasjonskravene kunne gått litt over styr - er jo bare en glad amatør! Endret 19. september 2009 av Trondster Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Nei, nå må jeg legge meg. God natt Tror nok starten på dagen kommer til å ha noe å gjøre med en glimrende film signert Luc Besson.. Kongefilm; synes selv at toer'n er favoritten. Tom Endret 19. september 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
# offline Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Og for de som har sett Band of Brothers, utspiller en episode seg i Carentan, dette bildet viser en del av 101st airborne. Og ja, 101st airborne division er den Band of Brothers handler om. Morsomt. Har sett den serien 5 eller 6 ganger. Har store planer om å reise den strekningen de tok. Mangler bare penger. Edit: Å ja. Jeg griner hver eneste gang på slutten av serien. Endret 19. september 2009 av Ildhode Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Er det noe jeg hater så er det jordingsfeil som inntreffer vilkårlig og slår av jordfeilbryteren,umulig finne ut hvor feilen ligger da den ikke er konstant.Kan opptre med flere ukers mellomrom eller et par timer.Og jeg har skjekket om alle løse strømforbrukere har feil,varmekabler,breder,lys,etc er også friskemeldt. Driten er at selv om du har sjekket punktene kan de likevel ha feil. Eller så ligger det inni veggen hvor rør og ledninger går. Ps. Du bor i en gammel boenhet skjønner eg? Bor ikke i noe som normalt blir kalt boenhet Har flere mulige "ikke-boenhet-kilder" til feil,får bare ta tiden til hjelp,en eller annen gang blir vel feilen permanent. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Planlegger du å selge en av nyrene til Tim for å kjøpe øl? Mine er utslitte, så de er ikke verdt noe Tom PS. Bare innrøm det; du har egentlig lyst til å være med. Joda. Litt. Men tysk øl kommer i andresete etter engelsk øl for meg. Og for de som har sett Band of Brothers, utspiller en episode seg i Carentan, dette bildet viser en del av 101st airborne. Og ja, 101st airborne division er den Band of Brothers handler om. Morsomt. Har sett den serien 5 eller 6 ganger. Har store planer om å reise den strekningen de tok. Mangler bare penger. Minst 10 ganger for min del.. En billigere ting å gjøre er å reise ruten Frederick Metcalfe, en engelsk pastor, tok da han reiste Norge rundt mellom 1848 og 1950.. Planlegger å gjøre det en dag. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Joda. Litt. Men tysk øl kommer i andresete etter engelsk øl for meg. Etter en rundtur i Tyskland med oss; så endrer du nok mening Tom Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Tja.. Om jeg skal på drikkeferie vil jeg heller to Skottland, fordi jeg tåler mer brennevin enn øl. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Full metal jacket FTW§!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Tja.. Om jeg skal på drikkeferie vil jeg heller to Skottland Det der kan jeg skåle for, må bare sprette en ny flaske Talisker først. Og sette på en Stones-skive. «The preacher said, you know you always have the Lord by your side And I was so pleased to be informed of this that I ran twenty red lights in his honor Thank you Jesus; thank you Lord» Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Tja.. Om jeg skal på drikkeferie vil jeg heller to Skottland, fordi jeg tåler mer brennevin enn øl. Skotland, Irland og Frankrike er alle land som er mer egnet til brune drikkevarer som ikke kalles øl. Men varer basert på druer er kanskje ikke relevant? Tom Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Personlig så har jeg lyst til å ta en drikkeferie til Mexico. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Personlig så har jeg lyst til å ta en drikkeferie til Mexico. Mexico = tequila tequila = rope på Rolf Mexico = Corona Corona = elske i kano Tom Lenke til kommentar
# offline Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hva med en framtidig fototur for de som interessert i andre verdenskrig og 101's Airborne? Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 En billigere ting å gjøre er å reise ruten Frederick Metcalfe, en engelsk pastor, tok da han reiste Norge rundt mellom 1848 og 1950.. Planlegger å gjøre det en dag. Dæven.. langvarig tur! Inc: Full Metal Jacket FTW, ja! Enig der.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hva med en framtidig fototur for de som interessert i andre verdenskrig og 101's Airborne? Har vært på Kehlstein. Hvis resten av stedene er like interessante; så blir det en fin tur. Tom Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Mexico = tequilatequila = rope på Rolf Mexico = Corona Corona = elske i kano Tom Ekte tequila-connaisseurer roper ikke på Rolf med en gang. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Ekte tequila-connaisseurer roper ikke på Rolf med en gang. tequila-connaisseur høres for meg litt ut som lada-connaisseur Det er meg fortalt at det finnes Tequila i Mexico som kan drikkes ... Men jeg tror egentlig ikke på det Tom Lenke til kommentar
# offline Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hva med en framtidig fototur for de som interessert i andre verdenskrig og 101's Airborne? Har vært på Kehlstein. Hvis resten av stedene er like interessante; så blir det en fin tur. Tom Kunne tenkt meg å dratt til Normandie like før 6.juni og Bastogne bør kanskje oppleves på vinteren( i tynne klær) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå