tomsi42 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg har hørt at det virkelig ikke er å anbefale da det ikke er en workshop men ett kjedelig semminar som ikke er vært prisen. Seminar kan være kjempebra hvis foredragsholderen er dyktig. Husker enda et fordrag med Erik Tandberg på 90 tallet der han pratet i nesten to timer. Uten manus. Og vi satt som fjetret. Tom Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Når og hvor skal han komme? Og hva koster det? Og hvor melder man seg på? Vurderer å melde meg på. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Når og hvor skal han komme? Og hva koster det? Og hvor melder man seg på? Vurderer å melde meg på. Workshop/ seminar - Bjørn Opsahl - 26. september i Bergen. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Yarr! Today be talk like a pirate day! And ye may download the first episode of the new Monkey Island series fer free, matey, but it only be valid for today. Yarr! Edit I be fergetting the uu-arr-ell, see.. Endret 19. september 2009 av Trondster Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Yarr! Today be talk like a pirate day! And ye may download the first episode of the new Monkey Island series fer free, matey, but it only be valid for today. Yarr! Edit I be fergetting the uu-arr-ell, see.. Da er det en god dag å finne frem Mythbuster sine "Pirate Specials". Og drikke en bøtte med rom Tom Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Sitter og koser meg med litt rom nå.. Denne hadde ellers fortjent egen tråd: Normandie - '44 og i dag - mange seriøst fascinerende bilder av Normandie fra krigen og nå. Vel verdt en tur å surfe innom! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Sitter og koser meg med litt rom nå.. Her er det prøvesmaking av Borg's Oktoberøl. Det er et godt øl; men det er ikke Oktoberfest-øl. Der serveres det noe helt annet. Denne hadde ellers fortjent egen tråd: Normandie - '44 og i dag - mange seriøst fascinerende bilder av Normandie fra krigen og nå. Vel verdt en tur å surfe innom! Mange fascinerende bilder rundt omkring fra gamle dager. Tom Lenke til kommentar
Inc Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Her i gården går det i Hansa fat AU Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Og for de som har sett Band of Brothers, utspiller en episode seg i Carentan, dette bildet viser en del av 101st airborne. Og ja, 101st airborne division er den Band of Brothers handler om. Morsomt. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Når og hvor skal han komme? Og hva koster det? Og hvor melder man seg på? Vurderer å melde meg på. 26. i Bergen som sagt. Det koster 1750 kr og man melder seg på via Fotópia. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg har gratis billetter til Superfamily-konsert i Stavanger i dag. Noen interesserte? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Er det noe jeg hater så er det jordingsfeil som inntreffer vilkårlig og slår av jordfeilbryteren,umulig finne ut hvor feilen ligger da den ikke er konstant.Kan opptre med flere ukers mellomrom eller et par timer. Og jeg har skjekket om alle løse strømforbrukere har feil,varmekabler,breder,lys,etc er også friskemeldt. Endret 19. september 2009 av Nautica Lenke til kommentar
Inc Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Er det noe jeg hater så er det jordingsfeil som inntreffer vilkårlig og slår av jordfeilbryteren,umulig finne ut hvor feilen ligger da den ikke er konstant.Kan opptre med flere ukers mellomrom eller et par timer.Og jeg har skjekket om alle løse strømforbrukere har feil,varmekabler,breder,lys,etc er også friskemeldt. Driten er at selv om du har sjekket punktene kan de likevel ha feil. Eller så ligger det inni veggen hvor rør og ledninger går. Ps. Du bor i en gammel boenhet skjønner eg? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Idag startet moroa. Om 10 dager er jeg der Tom Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Sikler på tastaturet igjen - nei, noe sånt hadde vært skikkelig gøy! Det er jo masser av dynamikk på sensoren som går tapt under videokonverteringen.. Lenke til kommentar
Kjell75 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Idag startet moroa. Om 10 dager er jeg der Tom Lur med deg Tim dit...he he Lenke til kommentar
Anew Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Idag startet moroa. Om 10 dager er jeg der Lur med deg Tim dit...he he ...så er vi sikre på at Akam-boken ikke kommer ut i år... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Lur med deg Tim dit...he he Da ser dere ikke han på 14 dager og da er det ikke sikkert han er velkommen hjem ...så er vi sikre på at Akam-boken ikke kommer ut i år... Joda, du blir med, du også. Så gjør vi ferdig boka samtidig. Tom Endret 19. september 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Planlegger du å selge en av nyrene til Tim for å kjøpe øl? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 ...så er vi sikre på at Akam-boken ikke kommer ut i år... Jeg er fornøyd hvis den kommer i løpet av våren '10, jeg.. *blar uskyldig i junifestboka, som han har hatt i hus i lang tid* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå