Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Jeg har hørt at det virkelig ikke er å anbefale da det ikke er en workshop men ett kjedelig semminar som ikke er vært prisen.

Seminar kan være kjempebra hvis foredragsholderen er dyktig. Husker enda et fordrag med Erik Tandberg på 90 tallet der han pratet i nesten to timer. Uten manus. Og vi satt som fjetret.

Tom

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sitter og koser meg med litt rom nå.. :)

Her er det prøvesmaking av Borg's Oktoberøl. Det er et godt øl; men det er ikke Oktoberfest-øl. Der serveres det noe helt annet.

Denne hadde ellers fortjent egen tråd: Normandie - '44 og i dag - mange seriøst fascinerende bilder av Normandie fra krigen og nå. Vel verdt en tur å surfe innom!

Mange fascinerende bilder rundt omkring fra gamle dager.

Tom

Lenke til kommentar

Er det noe jeg hater så er det jordingsfeil som inntreffer vilkårlig og slår av jordfeilbryteren,umulig finne ut hvor feilen ligger da den ikke er konstant.Kan opptre med flere ukers mellomrom eller et par timer.

Og jeg har skjekket om alle løse strømforbrukere har feil,varmekabler,breder,lys,etc er også friskemeldt.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar
Er det noe jeg hater så er det jordingsfeil som inntreffer vilkårlig og slår av jordfeilbryteren,umulig finne ut hvor feilen ligger da den ikke er konstant.Kan opptre med flere ukers mellomrom eller et par timer.

Og jeg har skjekket om alle løse strømforbrukere har feil,varmekabler,breder,lys,etc er også friskemeldt.

Driten er at selv om du har sjekket punktene kan de likevel ha feil. Eller så ligger det inni veggen hvor rør og ledninger går.

Ps. Du bor i en gammel boenhet skjønner eg?

Lenke til kommentar
Lur med deg Tim dit...he he :thumbup:

Da ser dere ikke han på 14 dager :p og da er det ikke sikkert han er velkommen hjem :hmm:

...så er vi sikre på at Akam-boken ikke kommer ut i år... :ph34r:

Joda, du blir med, du også. Så gjør vi ferdig boka samtidig.

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...