Simon Aldra Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Tja, om du ekstender skrivebordet til den andre skjermen er det jo bare å dra palettene ut av PS og over på den andre skjermen. Selv liker jeg må ha ACR på en skjerm og PS på en annen. Eventuelt en film på den ene skjermen og PC på den andre, jeg digger å se film når jeg arbeider. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Er som Simon Aldra sier ja, du kan dra palettene ut av PS og over på andre skjermen. Men er vel ikke egentlig noen spesiell dual screen funksjon på PS. Har LR støtte for dual screen? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Er som Simon Aldra sier ja, du kan dra palettene ut av PS og over på andre skjermen. Men er vel ikke egentlig noen spesiell dual screen funksjon på PS. Har LR støtte for dual screen? LR 2 (beta) har det. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Pleier som regel å ha MSN på den ene skjermen og Opera og andre ting på hovedskjermen. Men smart å dra palletter over på den andre. Får jeg bedre plass til selve bildet. Digg med film og serier samtidig som man jobber. Blitt en del Friends og Scrubs for min del. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Blitt en del Friends og Scrubs for min del. Scrubs Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Blitt en del Friends og Scrubs for min del. Scrubs En banner ikke i kirken! Kan noen føre den ubehøvlede herren ut? Endret 2. juni 2008 av Simon Aldra Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 "Pleier som regel å ha MSN på den ene skjermen og Opera og andre ting på hovedskjermen. Men smart å dra palletter over på den andre. Får jeg bedre plass til selve bildet. smile.gif" Jepp, litt deilig å få bildet over hele skjermen. Mye mye lettere å se små detaljer du ellers ville oversett. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Tjo. Jeg pleier bare å trykke på tab for å fjerne palettene når det er et issue, da. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Tja, er litt mere stress ^^ Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Avgi din stemme i ukens fotokonkurranse! Lenke til kommentar
riktig Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Deilig å ta bilder igjen, etter nærmere et halvt år uten å sette mine bein i en søker. Har funnet en fantastisk location som skal benyttes flittig. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Deilig å ta bilder igjen, etter nærmere et halvt år uten å sette mine bein i en søker. Har funnet en fantastisk location som skal benyttes flittig. Velkommen tilbake. Tom Lenke til kommentar
riktig Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jo, takk for det. En gang fotonerd, alltid fotonerd. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jo, takk for det. En gang fotonerd, alltid fotonerd. Det er noe der. Det er først de siste årene det har blitt noe fart på det for min del. Hvis du holder til i nærheten av Oslo, så får du prøve å bli med på utfluktene våre. Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 OK. Folkens - ingen grunn til å ligge på latsiden. Jeg har en ny utfordringtil dere i sommervarmen. Tom Lenke til kommentar
riktig Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jo, takk for det. En gang fotonerd, alltid fotonerd. Det er noe der. Det er først de siste årene det har blitt noe fart på det for min del. Hvis du holder til i nærheten av Oslo, så får du prøve å bli med på utfluktene våre. Tom Ja, hadde jo tenkt å bli med den 24, men hadde spillejobb akkurat da. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ja, hadde jo tenkt å bli med den 24, men hadde spillejobb akkurat da. Ja, jeg husker det nå. Du sa jo ifra også. Det blir fler muligheter - kanskje vi treffer noe pent vær også. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Deilig å ta bilder igjen, etter nærmere et halvt år uten å sette mine bein i en søker. Har funnet en fantastisk location som skal benyttes flittig. Pailabbene dine har ingenting i en søker å gjøre, riktig. Der skal du plassere øyet. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) I morgen får jeg D200 tilbake, og da skal jeg gjøre en del tester for å finne ut om jeg bare må ta til takke med D300'n somden er nå, eller om det må være noe galt. Det jeg ikke er fornøyd med er: ISO ytelse på ISO mellom 250-800, har ikke fått testet ut så mye mer. Skarphet (Detaljer på f.eks hårene på fluene) Noen som har tips til utførelse av test? Edit: Jeg kan nesten ikke croppe noe før det skjærer seg, noe jeg mener å huske D200 lot meg. Endret 2. juni 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå