Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ehm... Dumt spørsmål comming up:

Jeg og dama fikk tak i et gammelt analogt kompaktkamera. Vi tenkte vi skulle teste det ut og kjøpte noen filmer her om dagen. Når jeg hadde satt i filmen så oppdaget jeg at kameraet har innstillinger for iso100 og iso400, men jeg hadde satt i iso 200. Hvordan vil dette gå? Er det i det hele tatt mulig å bruke?

Lenke til kommentar

Bestilte Hoya UV filter, til en verdi av 700kr, fra JP. Når jeg åpnet pakken nå nettopp så jeg at det var Kenko UV filter som var blitt sendt. Er det noen forskjell på disse to? Bør jeg returnere Kenko-filteret? Det fulgte ikke med noen begrunnelse for endring i ordren...

Filteret er bare ment for fotografering i fjæra...

Ønsker ikke kvalitetstap når filteret er på...

Lenke til kommentar
ehm... Dumt spørsmål comming up:

Jeg og dama fikk tak i et gammelt analogt kompaktkamera. Vi tenkte vi skulle teste det ut og kjøpte noen filmer her om dagen. Når jeg hadde satt i filmen så oppdaget jeg at kameraet har innstillinger for iso100 og iso400, men jeg hadde satt i iso 200. Hvordan vil dette gå? Er det i det hele tatt mulig å bruke?

Kjøp deg litt Kodak Tri-X eller litt Ilford HP5?

Lenke til kommentar

hei og hopp.

har ikke vert så veldig aktiv i det siste, grunnet litt dill dall.

men holder på å gjøre noe med det nå.

men er det bare meg, eller er aktivitetne som var på BK'n i 08, blitt erstattet av en gjeng med nye folk som poster 2-10 tråder så er det stopp??

Lenke til kommentar

bildekritikken hadde en helt annen kvalitet før følte jeg.

mener å huske at du(ingardj) postet et par bilder, og kom med litt tilbake mld for ei stund sia, men.

kan skjønne hvorfor de "store" kansje ga opp, da det stadig dukker opp bilder av hunden med pinne i nebbet, plasert i en gammel utslitt skinn stol, med fokuset plasert på halen.

Lenke til kommentar

mener å huske at du(ingardj) postet et par bilder, og kom med litt tilbake mld for ei stund sia, men.

kan skjønne hvorfor de "store" kansje ga opp, da det stadig dukker opp bilder av hunden med pinne i nebbet, plasert i en gammel utslitt skinn stol, med fokuset plasert på halen.

Ja, postet litt da jeg startet og litt etter. Men nå er interessen for det litt forsvunnet. Men jeg prøver jo å kommentere litt da.

Jeg kommenterer som oftest ikke på bilder hvor fotografen ikke har prøvd å gjøre noe ut av bildet sitt. Snapshots er så uinteressante. Når man er på en slikt forum som dette mener jeg at man bør ta bilder for å ta gode bilder, og ikke bare skyte vilt rundt seg.. Men ser jeg at det er gjort en innsats, og jeg mener jeg kan bidra litt, så kommenterer jeg.

I dag har det vært stille her da.

Lenke til kommentar

Har du "oppdaget" denne tråden ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...