Anew Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Nytt objektiv,Tamron 17-50 f/2.8 du får den også i ny utgave med IS I og med at Tamron prioriterer de populære fatningene, så finnes den foreløpig bare til Nikon. Nisjefatninger som Canon kommer senere... Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Det kan eg gjer, har snart bursdag også Men kva er det beste til 18-55mm brennvidda da? rundt der... Er det tamronen? Sigmaen? Canonen? Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Det beste er Canon 17-55, men den koster nok mer enn du vil betale. Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Desse er vell så populære at en ikkje finn dei brukt heller... Dei blir vell solgt på nokre timar... Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Kom ikkje canon me en 15mm-50 eller 80/85 no akkurat? Lenke til kommentar
Sunsqueaker Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Er det noe fotoaction i Bergen om dagen? Er her en ukes tid, og har ikke så veldig mye program om dagene! Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 https://prisguiden.no/product.php?product...7&cat_id=24 https://prisguiden.no/product.php?product...5&cat_id=24 Kven av desse? Trur eg bere går for noko slikt eg... Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Er det noe fotoaction i Bergen om dagen? Er her en ukes tid, og har ikke så veldig mye program om dagene! Jeg styrer nå på med mitt, men mye ledig tid. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) ooh, min off-shoe cord har kommet fra kinaland, mer nytt å leke seg med \o( Note to self, husk FE-Lock med off-shoe'n på Endret 15. september 2009 av arthoz Lenke til kommentar
Napoleon XIV Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Fuck! Blitt en del luftbobler inni Ikea-rammene. Ser ikke så veldig bra ut. Hvordan har det gått med bildene dine? Hva tenker du på? Jeg tenkte på bildene du har ramma inn hvor det dukka opp luftbobler.Om disse luftboblene har gått tilbake, er værre eller er stabile ? Lenke til kommentar
Farner Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Nytt objektiv,Tamron 17-50 f/2.8 du får den også i ny utgave med IS I og med at Tamron prioriterer de populære fatningene, så finnes den foreløpig bare til Nikon. Nisjefatninger som Canon kommer senere... du skal få leve i troa, men Tamron ser at det er marked for Nikon fatningen siden Nikon ikke klarer sånt selv. OG Tamron tørr ikke prøve seg med Canon fatning for de vet at Canon brukere er strålende fornøyd med sine objektiver og dermed ingen marked der... Bare for å få fram realiteten.. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Fuck! Blitt en del luftbobler inni Ikea-rammene. Ser ikke så veldig bra ut. Hvilke rammer kjøpte du, forresten? Var på IKEA i dag, og endte opp med tre hvite Ribba og en liten, tynn, svart ramme som het noe annet.. Husker ikke i farta, og det er for seint til at jeg orker å sjekke nå.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Sigma 10-20 F/3.5 ser brukbar ut, for dere aps-c folk. Nå kan du angre på at du gikk over til FF Konjakk, hæ? Dette er vel ikke drikkanes ... Endret 15. september 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Ooh, jeg låner en sigma 10-20 nå, suger at den ikke er så lyssterk, fin fin uansett. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Slå forsiktig rundt kanten med skaftet på en skrutrekker el.l. Så lar du en med litt kraft i klypa (Tom eller noe sånt) skru det løs. Piece of cake. Man får vel også kjøpt verktøy spesielt egnet til slikt? Jo, men hva skal du med verktøy hvis du har tilgang på rå styrke. Jeg fikk i hvert fall løs et gjenstridig UV-filter som hadde sittet på i mange år ved hjelp av litt forsiktig dunking samt klypa til Tom. Og både filter og objektiv overlevde. (yea, right). Men de gjorde faktisk det. Kom ikkje canon me en 15mm-50 eller 80/85 no akkurat? Jo, de kom med en 15-85mm. Fint brennviddeomfang; men prisen er vanvittig da. Tom Lenke til kommentar
fototim Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Konjakk, hæ? Dette er vel ikke drikkanes ... Når skal du slutte å snakke om ting du ikke har greie på Tom? Brastad sin VSOP er noe av det mer drikkandes i sin klasse. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Baha, gikk gjennom ei bildemappe nettopp, og fant denne røveren. Et crappy bilde, men en litt skøy situasjon. Tenker det ble en liten bot her ja.. Skutt i Frankrike. Var i overkant rask her, da fransk politi ikke er glade i å bli tatt bilder av .. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Brastad sin VSOP er noe av det mer drikkandes i sin klasse. Jeg har enda til gode å smake en Cognac, med Braastad sitt navn på, som faktisk er god. F.eks. en såpass enkel sak som Otard VSOP går ringer rundt Braastad XO. Selv en Otard VS frister mer ... Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Baha, gikk gjennom ei bildemappe nettopp, og fant denne røveren. Et crappy bilde, men en litt skøy situasjon. Tenker det ble en liten bot her ja.. Skutt i Frankrike. Var i overkant rask her, da fransk politi ikke er glade i å bli tatt bilder av .. Skøy situasjon, ja. Nå er det vel en parkeringsvakt og ikke politi (eller "gendarmeri"). Legg merke til bilskiltet bak. Det er visstnok lovlig; da det tar tid å få bilskiltene sitt i Frankrike ... Tom Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Sikker? Tror det er politi. Var hvertfall en politibil parkert i nærheten, samt at hu dama der bærer våpen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå