sn0dig Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 fant denna sjappa i dag, virker som et ålreit sted...http://www.fotoshopen.no/ Virker som ett sted som kjøper billige ting fra ebay og selger dyrt i norge.. Bestilte nylig en 110cm 5-i-1 reflektor for 140,- fra ebay, koster 699 for en 107cm på den siden.. universal vinkelsøker koster sikkert 20$ på ebay, 990,- der.. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 huske frakt, moms og tiden du bruker på å sitte på ebay å gnu også da... Mange som ikke ønsker å handle fra ebay. Selv handler jeg på ebay ganske ofte. Lenke til kommentar
arela Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Å handle på ebay, særlig fra østen, tar faktisk ikke lengre tid enn å sende små pakker innenriks i Norge. Sist sommer sendte jeg en pakke Trondheim - Rena, samme dag som jeg kjøpte fra Hong Kong på ebay Kina - Trondheim. Pakkene kom til mottaker samme dag!!! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Er Canon Eos 20D noe å satse på? Jeg har bare analogt og trenger et digitalt. Holder den fortsatt standard? Bildekvaliteten er mer eller mindre identisk med 30D, og den duger fortsatt. Men ettersom en 30D går for 2500-3000, så bør du få 20D rimeligere. Tom Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 huske frakt, moms og tiden du bruker på å sitte på ebay å gnu også da... Mange som ikke ønsker å handle fra ebay. Selv handler jeg på ebay ganske ofte. 140,- inkludert frakt, og siden det er under 200,- så er det momsfritt. Lenke til kommentar
Kjell75 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Ehhhh kjempe utvalg av optikk....... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Idag har jeg fått testet min nyinnkjøpte sb-900. Kom gjerne med tilbakemeldinger. Photos here: http://www.flickr.com/photos/sndre/ Skulle gjerne sett hvordan den var innendørs Lenke til kommentar
swahili Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Idag har jeg fått testet min nyinnkjøpte sb-900. Kom gjerne med tilbakemeldinger. Photos here: http://www.flickr.com/photos/sndre/ Skulle gjerne sett hvordan den var innendørs Det kommer nok noe innendørs senere Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Noen her som har erfaring med Lens in a cap? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Noen her som har erfaring med Lens in a cap? Mener den var diskutert for et eller to år siden; skulle vært morsomt å prøvd en. Men jeg tror jeg heller satser på en Lensbaby. Tom Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Noen her som har erfaring med Lens in a cap? Mener den var diskutert for et eller to år siden; skulle vært morsomt å prøvd en. Men jeg tror jeg heller satser på en Lensbaby. Tom Har nettopp bestillt fra Asia, har tenkt lenge på å bestille en. Kan hende det bare er crap, men betalte bare 115 inkl. frakt, så er ikke så veldig stort tap egentlig. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Har nettopp bestillt fra Asia, har tenkt lenge på å bestille en. Kan hende det bare er crap, men betalte bare 115 inkl. frakt, så er ikke så veldig stort tap egentlig. 115,- er ikke all verden. Selv om den er crap, så kan det godt hende du får til noen artige bilder for det. Tom Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Håper på det, er litt spent. Må "bare" vente 1-2 uker Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Pleier dere å sende originaler fra photoshooter eller sender dere kun redigerte bilder til kundene? Er noen som maser etter originalene, men jeg ser virkelig ikke poenget med at de skal ha originalene. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Skjer ikke at jeg sender fulloppløselige bilder om jeg ikke blir betalt for det. Helst aldri bilder som jeg ikke har gått over heller - finnes dog unntak. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 De har vel nettopp lasta ned Photoshop, og skal bevise at de også kan... Lenke til kommentar
TGB Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 fant denna sjappa i dag, virker som et ålreit sted...http://www.fotoshopen.no/ Utenom at det ikke er originalvarer? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Pleier dere å sende originaler fra photoshooter eller sender dere kun redigerte bilder til kundene? Er noen som maser etter originalene, men jeg ser virkelig ikke poenget med at de skal ha originalene. Har også opplevd at folk ønsker uredigerte bilder, noe jeg stiller meg ganske kritisk til. Når jeg tar bilder i RAW ser jeg på etterbehandling som en nødvendig del av prosessen. Enda verre er det hvis kunden begynner å redigere bildene selv, og som oftest voldtar dem totalt. Det er ikke noe kult å ha i sitt navn... Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Har blitt spørt om det jeg også.. Et simpelt >Nei< funket ganske bra Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Skjer ikke at jeg sender fulloppløselige bilder om jeg ikke blir betalt for det.Helst aldri bilder som jeg ikke har gått over heller - finnes dog unntak. Dette har jeg prøvd å forklare til dem, og fortelle at det er standard hos de fleste fotografer. De har vel nettopp lasta ned Photoshop, og skal bevise at de også kan... Hehe, true. Blir vel mer Picasa og lignende. Pleier dere å sende originaler fra photoshooter eller sender dere kun redigerte bilder til kundene? Er noen som maser etter originalene, men jeg ser virkelig ikke poenget med at de skal ha originalene. Har også opplevd at folk ønsker uredigerte bilder, noe jeg stiller meg ganske kritisk til. Når jeg tar bilder i RAW ser jeg på etterbehandling som en nødvendig del av prosessen. Enda verre er det hvis kunden begynner å redigere bildene selv, og som oftest voldtar dem totalt. Det er ikke noe kult å ha i sitt navn... Akkurat det som er hovedpoenget mitt. Jeg vil ikke ha navnet mitt på et bilde som ser helt voldtatt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå