Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da blir det nok vanskelig å holde det hemmelig... er jo en del fotografer ved vinter-OL..

Det er sant - om de ikke ligger på avstand med 1200/5.6

 

Uansett må de vel stå på designerte plasser for fotografer, regner jeg med. Ihvertfall under noen events. Og så bør jo kameraet helst bli testet med andre objektiver også ;)

Lenke til kommentar
Hvis det er 60D med video som kommer nå, så kommer det til å bli en hard kveld for møblementet her i gården hvertfall.

:p

Jeg tror nok det er viktigere sakere enn som så. Noen spekulerer om Canon skal komme med konkurrende utstyr til RED. Andre funderer på om Canon skal begynne med fullmellom-format.

 

Uansett må de vel stå på designerte plasser for fotografer, regner jeg med. Ihvertfall under noen events. Og så bør jo kameraet helst bli testet med andre objektiver også ;)

Kan jo være at kameraene er kamuflert som MkIII

 

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
Alle her er enige i at Gorpium skal donere orbisen sin til meg, right?

Come and claim it.

 

Hvis det er 60D med video som kommer nå, så kommer det til å bli en hard kveld for møblementet her i gården hvertfall.

:p

Jeg tror nok det er viktigere sakere enn som så. Noen spekulerer om Canon skal komme med konkurrende utstyr til RED. Andre funderer på om Canon skal begynne med fullmellom-format.

Jeg tror mer på RED-konkurrent enn et kamera i mellomformat-segmentet.

Lenke til kommentar
Hvis det er 60D med video som kommer nå, så kommer det til å bli en hard kveld for møblementet her i gården hvertfall.

:p

Jeg tror nok det er viktigere sakere enn som så. Noen spekulerer om Canon skal komme med konkurrende utstyr til RED. Andre funderer på om Canon skal begynne med fullmellom-format.

Jeg gjetter på et hardcore konvergensprodukt i sann Canon-ånd... en kopimaskin med MP3-spiller, HD-video og kaffetrakter.

 

Edit: og direct print-knapp! Må ikke glemme direct print-knappen!

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Siden Canon bruker så store ordframfor den 29., tipper jeg de skal endre fatning igjen :tease:

De begrunner det sikkert med et eller annet revolusjonerende, men sannheta er nok rett og slett at de vil tvinge folk til å vrake objektivparken sin og kjøpe alt nytt. Det triste er at de ikke vil lykkes denne gangen, går med enorme tap over et par år, og blir tvunget til å selge fotoavdelinga til Kodak til spotpris for å redde moderkonsernet :p

Endret av fototim
Lenke til kommentar
Jeg gjetter på et hardcore konvergensprodukt i sann Canon-ånd... en kopimaskin med MP3-spiller, HD-video og kaffetrakter.

 

Edit: og direct print-knapp! Må ikke glemme direct print-knappen!

 

DET hadde vært noe det!

Jeg skal begynne å trykke t-skjorter med direct print-ikonet på.

En milepæl i den moderne teknologis utvikling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...