gorpium Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Tror ikke det. Nye uttalelser tilsier at MkIV ikke blir lansert før fotball VM neste år, men at huset skal beta-testes under vinter OL. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Da blir det nok vanskelig å holde det hemmelig... er jo en del fotografer ved vinter-OL.. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Nokon som har prøvd å behandla bilete med "Orton-effekt" ? Her er mitt første forsøk Behandla bilete Originalen Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Aldri hørt om Orton-effekt, men pent, det var det ikke. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Da blir det nok vanskelig å holde det hemmelig... er jo en del fotografer ved vinter-OL.. Det er sant - om de ikke ligger på avstand med 1200/5.6 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Da blir det nok vanskelig å holde det hemmelig... er jo en del fotografer ved vinter-OL.. Det er sant - om de ikke ligger på avstand med 1200/5.6 Uansett må de vel stå på designerte plasser for fotografer, regner jeg med. Ihvertfall under noen events. Og så bør jo kameraet helst bli testet med andre objektiver også Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Hvis det er 60D med video som kommer nå, så kommer det til å bli en hard kveld for møblementet her i gården hvertfall. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Liten binote til Ken. Ken rockwell doesn`t take picture, he recives them Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Alle her er enige i at Gorpium skal donere orbisen sin til meg, right? Ok, it's settled then. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Hvis det er 60D med video som kommer nå, så kommer det til å bli en hard kveld for møblementet her i gården hvertfall. Jeg tror nok det er viktigere sakere enn som så. Noen spekulerer om Canon skal komme med konkurrende utstyr til RED. Andre funderer på om Canon skal begynne med fullmellom-format. Uansett må de vel stå på designerte plasser for fotografer, regner jeg med. Ihvertfall under noen events. Og så bør jo kameraet helst bli testet med andre objektiver også Kan jo være at kameraene er kamuflert som MkIII Tom Endret 11. september 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Andre funderer på om Canon skal begynne med fullformat. Tom Ja, det ville vært på tide. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Kan jo være at kameraene er kamuflert som MkIII Tom Det er det jeg også tenker på. Når hundre fotografer står og fotograferer med 1Dmk3 er det ingen som tenker på at "hei, den 1Dmk3en er kanskje en 1Dmk4!".. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Unnskyld meg Tror dere ikke at det er noen geeks som vil lete igjennom alle bildene av fotografene ved OL for å lete etter noe som kan tyde på en ny 1D? Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Alle her er enige i at Gorpium skal donere orbisen sin til meg, right? Come and claim it. Hvis det er 60D med video som kommer nå, så kommer det til å bli en hard kveld for møblementet her i gården hvertfall. Jeg tror nok det er viktigere sakere enn som så. Noen spekulerer om Canon skal komme med konkurrende utstyr til RED. Andre funderer på om Canon skal begynne med fullmellom-format. Jeg tror mer på RED-konkurrent enn et kamera i mellomformat-segmentet. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Unnskyld meg Tror dere ikke at det er noen geeks som vil lete igjennom alle bildene av fotografene ved OL for å lete etter noe som kan tyde på en ny 1D? Det er det sikkert. Men hvor mye nyttig informasjon er det å dra ut av det? Større skjerm og endret plassering av knapper. Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Hvis det er 60D med video som kommer nå, så kommer det til å bli en hard kveld for møblementet her i gården hvertfall. Jeg tror nok det er viktigere sakere enn som så. Noen spekulerer om Canon skal komme med konkurrende utstyr til RED. Andre funderer på om Canon skal begynne med fullmellom-format. Jeg gjetter på et hardcore konvergensprodukt i sann Canon-ånd... en kopimaskin med MP3-spiller, HD-video og kaffetrakter. Edit: og direct print-knapp! Må ikke glemme direct print-knappen! Endret 11. september 2009 av Anew Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Come and claim it. You'll never hear me coming. You'll just feel a sharp pain in your head Det er det sikkert. Men hvor mye nyttig informasjon er det å dra ut av det? Større skjerm og endret plassering av knapper. Tom Så du vet allerede hvordan 1D4 kommer til å se ut? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Så du vet allerede hvordan 1D4 kommer til å se ut? Selvfølgelig Tom Lenke til kommentar
fototim Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Siden Canon bruker så store ordframfor den 29., tipper jeg de skal endre fatning igjen De begrunner det sikkert med et eller annet revolusjonerende, men sannheta er nok rett og slett at de vil tvinge folk til å vrake objektivparken sin og kjøpe alt nytt. Det triste er at de ikke vil lykkes denne gangen, går med enorme tap over et par år, og blir tvunget til å selge fotoavdelinga til Kodak til spotpris for å redde moderkonsernet Endret 11. september 2009 av fototim Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Jeg gjetter på et hardcore konvergensprodukt i sann Canon-ånd... en kopimaskin med MP3-spiller, HD-video og kaffetrakter. Edit: og direct print-knapp! Må ikke glemme direct print-knappen! DET hadde vært noe det! Jeg skal begynne å trykke t-skjorter med direct print-ikonet på. En milepæl i den moderne teknologis utvikling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå