IceFox Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Den dramatiske hendelesen medførte da noe godt også. Er vel noe forsikringspenger som har vært med å finansiere godsakene i signaturen din. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Joda. Eller det framskynda prosessen. Men jeg gikk ca 20.000 i minus på hele greia. Sånn er havariforsikring. Så det anbefales ikke. Mobil har jeg f.eks ikke fått kjøpt enda. Prioriterer det som er viktigst her i livet Men det er ikke synd på meg. Overhodet ikke. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg har kjørt helikopter en gang i mitt liv. Ble heist opp fra et båtdekk, og så bar det til Hammerfest. Bilder ble det ikke. Kamera var i ferd med å synke til bunnen av Bartentshavet. Jeg satt i våt overlevelsesdrakt i sju kvarter. Fikk kaffe for å få varmen. Har aldri vært så pissatrengt i mitt liv. Det rista noe inne i granskauen. Fy søren hvor godt det var å pisse på rullebanen i Hammerfest. NRK var der og filma når vi kom ut. Men, må du, så må du Må man, så må man. I parantes bemerket, piloten hadde med seg en fotograf fra Aftenposten i fjor en gang, strappet fast i en lastehylle utenpå helikopteret over saltfjellet. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg blir stor gutt idag <:o) Skal stå vakt på Rogaland Grand Prix, så skal prøve å få til et par bilder, selv om det ikke er så lett ;> Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Wow, både Pirja og Anew har bursdag i dag Gratulerer med dagen til dere begge Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Gratulerer med dagen til dere begge! Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hora begge 2..!!! Eh..! Gratulerer med dagen blir sikkert mer verdsatt.... Lenke til kommentar
Inc Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Gratulerer med dagen til dere begge! Mange bilder som er kommet inn til π? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Gratulerer med dagen til dere begge! Mange bilder som er kommet inn til π? God bruk av sitering, that's for sure. Men tja. La meg sjekke. 6 + mitt. 7 bidrag mao. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Gratulerer med dagen til dere begge! Mange bilder som er kommet inn til π? God bruk av sitering, that's for sure. Men tja. La meg sjekke. 6 + mitt. 7 bidrag mao. Jepp, quoting er mitt fordypningsfag og dette er et resultat av vertikale motsetning for å frigjøre undertrykkede radikaler. Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 HAPPY BIRTHDAY! Må man fortsatt scanne inn kredittkort for å handle på BH? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Må man fortsatt scanne inn kredittkort for å handle på BH? Det lurer jeg også på. Skal gjerne prøve å bestille i dag. Holder det å ta bilde av det? Legge det på en hvit bakgrunn, så blir det jo likt. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Takk folkens. B&H, Adorama, KEH og sikkert en rekke andre amerikanske nettbutikker krever nok fortsatt bilde av kortet og kontoutskrift. Kredittkortsvindel er ekstremt utbredt, så det er vel det beste de klarer å komme på. Det har funket fint for meg å sende foto av kortet (foran og bak) - har ikke hatt hvit bakgrunn heller - samt kontoutskrift som pdf. Endret 1. juni 2008 av Anew Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hvilken kontoutskrift da? Den man mottar ved bestilling? Litt blank her merker jeg. Er ikke kontoutskrift en oversikt over transaksjoner, som man mottar hver måned? Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg trengte kun kopi av kredittkortet når jeg handlet på BH, ble aldri spurt om kontoutskrift. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Er ikke kontoutskrift en oversikt over transaksjoner, som man mottar hver måned? Jo. Jeg laster den ned som pdf fra nettbanken. B&H krevde begge deler da jeg bestilte der for 1 år siden. Det samme med Adorama, men det er lengre siden. Jeg husker ikke om KEH, som jeg handlet med i Mars, krevde kontoutskrift - mulig de bare ville ha bilder av kortet. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Det pleier jeg også å gjøre. Men tar du en helt random kontoutskrift da? Transaksjonen til BH er jo ikke akkurat bokført på brukskontoen din. Du har vel ikke nettbank til kredittkort? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Det er ikke den faktiske transaksjonen de bryr seg om - de vil bare se et bevis for at kortet er "levende" og i ditt navn. Det er altså utskriften fra forrige måned de vil ha. Man bruker jo normalt Visa, som ikke er et kredittkort i vanlig forstand, og som direkte belaster kontoen det er knyttet opp mot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå