Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda. Eller det framskynda prosessen.

 

Men jeg gikk ca 20.000 i minus på hele greia. Sånn er havariforsikring. Så det anbefales ikke. Mobil har jeg f.eks ikke fått kjøpt enda. Prioriterer det som er viktigst her i livet :)

 

Men det er ikke synd på meg. Overhodet ikke.

Lenke til kommentar
Jeg har kjørt helikopter en gang i mitt liv. Ble heist opp fra et båtdekk, og så bar det til Hammerfest.

 

Bilder ble det ikke. Kamera var i ferd med å synke til bunnen av Bartentshavet. Jeg satt i våt overlevelsesdrakt i sju kvarter. Fikk kaffe for å få varmen. Har aldri vært så pissatrengt i mitt liv. Det rista noe inne i granskauen. Fy søren hvor godt det var å pisse på rullebanen i Hammerfest. NRK var der og filma når vi kom ut. Men, må du, så må du :)

Må man, så må man. I parantes bemerket, piloten hadde med seg en fotograf fra Aftenposten i fjor en gang, strappet fast i en lastehylle utenpå helikopteret over saltfjellet. :p

Lenke til kommentar
Gratulerer med dagen til dere begge! :fun:

Mange bilder som er kommet inn til π?

God bruk av sitering, that's for sure. :p

 

Men tja. La meg sjekke. 6 + mitt. 7 bidrag mao. :)

Jepp, quoting er mitt fordypningsfag og dette er et resultat av vertikale motsetning for å frigjøre undertrykkede radikaler. :D

Lenke til kommentar

Takk folkens. :)

 

B&H, Adorama, KEH og sikkert en rekke andre amerikanske nettbutikker krever nok fortsatt bilde av kortet og kontoutskrift. Kredittkortsvindel er ekstremt utbredt, så det er vel det beste de klarer å komme på.

 

Det har funket fint for meg å sende foto av kortet (foran og bak) - har ikke hatt hvit bakgrunn heller - samt kontoutskrift som pdf.

Endret av Anew
Lenke til kommentar
Er ikke kontoutskrift en oversikt over transaksjoner, som man mottar hver måned?

Jo. Jeg laster den ned som pdf fra nettbanken.

 

B&H krevde begge deler da jeg bestilte der for 1 år siden. Det samme med Adorama, men det er lengre siden. Jeg husker ikke om KEH, som jeg handlet med i Mars, krevde kontoutskrift - mulig de bare ville ha bilder av kortet.

Lenke til kommentar

Det er ikke den faktiske transaksjonen de bryr seg om - de vil bare se et bevis for at kortet er "levende" og i ditt navn. Det er altså utskriften fra forrige måned de vil ha.

 

Man bruker jo normalt Visa, som ikke er et kredittkort i vanlig forstand, og som direkte belaster kontoen det er knyttet opp mot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...