Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda. Eller det framskynda prosessen.

Men jeg gikk ca 20.000 i minus på hele greia. Sånn er havariforsikring. Så det anbefales ikke. Mobil har jeg f.eks ikke fått kjøpt enda. Prioriterer det som er viktigst her i livet :)

Men det er ikke synd på meg. Overhodet ikke.

Lenke til kommentar
  fototim skrev:
Jeg har kjørt helikopter en gang i mitt liv. Ble heist opp fra et båtdekk, og så bar det til Hammerfest.

Bilder ble det ikke. Kamera var i ferd med å synke til bunnen av Bartentshavet. Jeg satt i våt overlevelsesdrakt i sju kvarter. Fikk kaffe for å få varmen. Har aldri vært så pissatrengt i mitt liv. Det rista noe inne i granskauen. Fy søren hvor godt det var å pisse på rullebanen i Hammerfest. NRK var der og filma når vi kom ut. Men, må du, så må du :)

Må man, så må man. I parantes bemerket, piloten hadde med seg en fotograf fra Aftenposten i fjor en gang, strappet fast i en lastehylle utenpå helikopteret over saltfjellet. :p

Lenke til kommentar
  IceFox skrev:
  Inc skrev:
  IceFox skrev:
Gratulerer med dagen til dere begge! :fun:

Mange bilder som er kommet inn til π?

God bruk av sitering, that's for sure. :p

Men tja. La meg sjekke. 6 + mitt. 7 bidrag mao. :)

Jepp, quoting er mitt fordypningsfag og dette er et resultat av vertikale motsetning for å frigjøre undertrykkede radikaler. :D

Lenke til kommentar

Takk folkens. :)

B&H, Adorama, KEH og sikkert en rekke andre amerikanske nettbutikker krever nok fortsatt bilde av kortet og kontoutskrift. Kredittkortsvindel er ekstremt utbredt, så det er vel det beste de klarer å komme på.

Det har funket fint for meg å sende foto av kortet (foran og bak) - har ikke hatt hvit bakgrunn heller - samt kontoutskrift som pdf.

Endret av Anew
Lenke til kommentar
  IceFox skrev:
Er ikke kontoutskrift en oversikt over transaksjoner, som man mottar hver måned?

Jo. Jeg laster den ned som pdf fra nettbanken.

B&H krevde begge deler da jeg bestilte der for 1 år siden. Det samme med Adorama, men det er lengre siden. Jeg husker ikke om KEH, som jeg handlet med i Mars, krevde kontoutskrift - mulig de bare ville ha bilder av kortet.

Lenke til kommentar

Det er ikke den faktiske transaksjonen de bryr seg om - de vil bare se et bevis for at kortet er "levende" og i ditt navn. Det er altså utskriften fra forrige måned de vil ha.

Man bruker jo normalt Visa, som ikke er et kredittkort i vanlig forstand, og som direkte belaster kontoen det er knyttet opp mot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...