Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil at nikon skal komme med en lyssterk vidvinkel snart.. 28 eller 35mm F/1.4 eller 1.8.. FX selvfølgelig...

Rimelig sikker på at vi snart ser AF-S 24mm f/1.4 og/eller (tror mest på og) AF-S 35mm f/1.4. Er en del patentsøknader fra Nikon som peker i den retningen.

 

Må vel gjerne legge til at den ikke bør koste hundre millioner.

Lenke til kommentar
Jeg vil at nikon skal komme med en lyssterk vidvinkel snart.. 28 eller 35mm F/1.4 eller 1.8.. FX selvfølgelig...

Rimelig sikker på at vi snart ser AF-S 24mm f/1.4 og/eller (tror mest på og) AF-S 35mm f/1.4. Er en del patentsøknader fra Nikon som peker i den retningen.

 

Må vel gjerne legge til at den ikke bør koste hundre millioner.

Med tanke på AF-D 28mm f/1.4 kostet 16.000, så tror jeg ikke du skal ha altfor høye forventninger til lav pris. Heller høy pris og god optikk enn omvendt.

Lenke til kommentar
Med tanke på AF-D 28mm f/1.4 kostet 16.000, så tror jeg ikke du skal ha altfor høye forventninger til lav pris. Heller høy pris og god optikk enn omvendt.

 

Canon klarer ihvertfall å holde prisen på sin 35 1.4 under 16k

Selger objektivet "bra" (relativt begrep innen denne produktgruppen) vil prisen falle, selger det ikke bra vil prisen forbli høy og det vil gå ut av produksjon. Introduksjonsprisene er alltid høye (se på veiledende på AF-S 70-200mm f/2.8 VR II, 22.990!).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...