Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Joda. Men å sitte/ligge i senga og se på pc skjermen som er over en meter unna blir for langt unna.

 

Funker fett med en 26" :D Og da sitter jeg 3-4 meter unna... Så har jeg en liten 12" laptop hvis jeg skulle ønske å ha PCen i senga. Men drømmen er jo å skaffe meg en 42" eller noe liknende til rommet! :D Det er tøft :p

Lenke til kommentar
Joda. Men å sitte/ligge i senga og se på pc skjermen som er over en meter unna blir for langt unna.

 

Funker fett med en 26" :D Og da sitter jeg 3-4 meter unna... Så har jeg en liten 12" laptop hvis jeg skulle ønske å ha PCen i senga. Men drømmen er jo å skaffe meg en 42" eller noe liknende til rommet! :D Det er tøft :p

Sitter med en 24 tm nå. 10 cm til høyre er det en 42tm og jeg har senga en halvmeter unan tven. Skal bytte ut den skit tven jeg har til en med full HD slik at jeg kan se serier og slikt i HD på den. Blir en stund til thou.

Endret av ZoDz
Lenke til kommentar
Joda. Men å sitte/ligge i senga og se på pc skjermen som er over en meter unna blir for langt unna.

 

Funker fett med en 26" :D Og da sitter jeg 3-4 meter unna... Så har jeg en liten 12" laptop hvis jeg skulle ønske å ha PCen i senga. Men drømmen er jo å skaffe meg en 42" eller noe liknende til rommet! :D Det er tøft :p

Sitter med en 24 tm nå. 10 cm til høyre er det en 42tm og jeg har senga en halvmeter unan tven. Skal bytte ut den skit tven jeg har til en med full HD slik at jeg kan se serier og slikt i HD på den. Blir en stund til thou.

 

jobber med å få flytte ned i kjellern der det er god lydisolasjon opp til de andre etasjene, og det det helt innerste rommet i kjellern. I tillegg er det egentlig en kald-kjeller så det blir et heftig kryp-inn. Fikser taket der nå, så skal foreldra mine kanskje kjøpe bad til meg til 18 år dagen. Drømmen er jo da å lage min egen pult som jeg kan ha 26" og to 19" (eller større) på hver side + laptoppen. Så håper jeg å ha en fullHD tv ved sittegruppa med en MediaCenter PC til. Det kan bli digg! :)

 

::

 

Kult belte eller bare gay?

Endret av Farner
Lenke til kommentar
Jeg vil påstå at du har nok fra før. Men det er jo bare meg.

Skarp, liten, lett, jævlig treg og bråkete AF.

Oppsummert.

Lett vekt og optisk kvalitet er hovedkriteriet. Har jeg behov for rask AF så vet jeg det på forhånd og bruker 70-200. Forøvrig gir omtrent alle gamle objektiver uten fokusmotor rask fokus med D3, så den delen bekymrer meg ikke.

 

Eksempelvis, AF-D 50mm f/1.4 er ekstremt mye raskere på D3 enn AF-S 50mm f/1.4. Vi snakker her om dag/natt forskjell.

Lenke til kommentar
Eksempelvis, AF-D 50mm f/1.4 er ekstremt mye raskere på D3 enn AF-S 50mm f/1.4. Vi snakker her om dag/natt forskjell.

 

Verdens verste eksempel, for AF-D 50 1,4 har raskere AF på en D90 også, enn AF-Sen.

link

Hele AF-S 50mm f/1.4 er en pinlig lansering av Nikon i 2008. Optisk bra, men du verden for en sløv fokusmotor. Lever heller med litt bråk enn at det skal ta 2-3 sekunder. Differansen mellom AF-S og AF-D i fokushastighet blir bare større til bedre kamerahus man har. Har sytet og klaget for lenge siden til Nikon ;)

Lenke til kommentar
Men 180 2,8 er mye tregere enn f.eks af-d 80-200

Så lenge den ikke er på nivå med AF-S 50mm f/1.4 er alt glede.

 

Jeg får tenke litt på det, har som du nevnte muligens "nok" objektiver - dama kommer til å gi meg nakkeskudd snart ;)

Endret av TGB
Lenke til kommentar

Rolf ørjan har litt han :p

Kopiert fra photosight.

 

kamera

 

CANON EOS 500N

Canon 1D MK II N

Canon EOS 1D Mark III

HASSELBLAD H3D II 39MP

CANON EOS 1Ds MARK III

EOS 5D mkII

 

objektiv

 

CANON EF100-400MM F/4.5-5.6L IS USM

CANON EF16-35MM F/2.8L USM

CANON EF500MM F/4.0L IS USM

CANON EF50MM F/1.4 USM

CANON EF70-200MM F/2.8L IS USM

CANON EF85MM F/1.2L USM

CANON TS-E90MM F/2.8

CANON EXTENDER EF 1,4X II

CANON EF 24-70MM F/2.8L USM

SIGMA 70-200MM. 2,8

CANON 24-105/4L

EXTENDER EF 2.0X II

HASSELBLAD 150 HC

HASSELBLAD 50-110 HC

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...