Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Får vi se noen shots?

Poster vel sikkert noe i bildetråden for september etterhvert, når jeg har fått tømt minnekortene. :p

 

En kjenning som møtte opp med kamerabaggen full, men uten pressekort, han prøvde alle triks i boka for å få med seg kamera inn men neida.

Blir nok pressekort neste gang ja :D

 

 

genial festival, genial plass, genialt publikum, genial by.

 

Hehe, jeg var heldig nok til at jeg kjenner en som prøver å få starta et Mo-basert ungdomsmagasin (Støv), så fikk ordna pressekort via han. Var forøvrig ikke så vanskelig å få med seg 350D (uten grep) og 35mm f2 på fredag heller, uten kort. :p Vakta i inngangen spurte "er det der avtagbar linse?" og jeg svarte "neida, fastobjektiv!".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg har ein Oly u800. Heilt grei. Men biletkvaliteten kan sjølvsagt ikkje samanliknast med spegelrefleksen. Når eg zoomar inn på enkeltpiksels så er også biletkvaliteten dårlegare enn på eit mykje eldre Zoom900 som eg ogso har ein eller annan stad. Konklusjonen er at 8Mp på ein så liten biletbrikke er altfor mykje.

Lenke til kommentar
Når jeg tenker meg om, har jeg en Oly 5050 liggende å støve ned. Faktisk et veldig bra kamera, bortsett fra at det er ulidelig tregt.

Solid som bare rakkeren, men det eneste kameraet jeg har greid å ødelegge delvis, LCD-en har fått seg et lite vannmerke.

Du får gjøre som Alex Majoli og skaffe deg to kamera. Han pleide å ha to hengende rundt halsen og fyre av tre bilder med ett, plukke opp det andre, fyre av tre bilder, plukke opp det andre igjen og så videre.

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...