olegunnaro Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Får vi se noen shots? Poster vel sikkert noe i bildetråden for september etterhvert, når jeg har fått tømt minnekortene. En kjenning som møtte opp med kamerabaggen full, men uten pressekort, han prøvde alle triks i boka for å få med seg kamera inn men neida.Blir nok pressekort neste gang ja genial festival, genial plass, genialt publikum, genial by. Hehe, jeg var heldig nok til at jeg kjenner en som prøver å få starta et Mo-basert ungdomsmagasin (Støv), så fikk ordna pressekort via han. Var forøvrig ikke så vanskelig å få med seg 350D (uten grep) og 35mm f2 på fredag heller, uten kort. Vakta i inngangen spurte "er det der avtagbar linse?" og jeg svarte "neida, fastobjektiv!". Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Er det ingen som har et kompaktkamera her? Teller 500D + 18-55 som komptakt kamera? =D Isåfall har jeg! Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Konsertbilder anyone ? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Er det ingen som har et kompaktkamera her? Har et eldgammelt Pentax Optio S Lenke til kommentar
CFM Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Har en Canon Ixus 500. Synes det tar minst like bra bilder som de nye Ixus'ene Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Eg har ein Oly u800. Heilt grei. Men biletkvaliteten kan sjølvsagt ikkje samanliknast med spegelrefleksen. Når eg zoomar inn på enkeltpiksels så er også biletkvaliteten dårlegare enn på eit mykje eldre Zoom900 som eg ogso har ein eller annan stad. Konklusjonen er at 8Mp på ein så liten biletbrikke er altfor mykje. Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Er det ingen som har et kompaktkamera her? Eg har Olympus Tøff 8000 Lenke til kommentar
fototim Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Når jeg tenker meg om, har jeg en Oly 5050 liggende å støve ned. Faktisk et veldig bra kamera, bortsett fra at det er ulidelig tregt. Solid som bare rakkeren, men det eneste kameraet jeg har greid å ødelegge delvis, LCD-en har fått seg et lite vannmerke. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Jeg og madammen har et Canon Powershot A400 - som forøvring har vært jorda rundt. Brukes nesten ikke lenger, annet enn når hun trenger å ta noen bilder. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Da var rommet mitt omgjort til et galleri! Endret 6. september 2009 av IceFox Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Pent! Kompaktkamera er ypperlig til ferie og fest feks, hvor det ikke er veldig praktisk med en halvmeter lang linse.. Har mitt med nesten overalt. (Nå er jo Optio S på størrelse med en mobiltelefon, så det er jo enkelt å ha på innerlomma ) Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Når jeg tenker meg om, har jeg en Oly 5050 liggende å støve ned. Faktisk et veldig bra kamera, bortsett fra at det er ulidelig tregt. Solid som bare rakkeren, men det eneste kameraet jeg har greid å ødelegge delvis, LCD-en har fått seg et lite vannmerke. Du får gjøre som Alex Majoli og skaffe deg to kamera. Han pleide å ha to hengende rundt halsen og fyre av tre bilder med ett, plukke opp det andre, fyre av tre bilder, plukke opp det andre igjen og så videre. Lenke til kommentar
ulyden Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 @IceFox: Tøft Kan man spørre om hvor du har handlet rammer og passepartout? -Ulyden Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Rammer med passpartout er handlet på Ikea. 70x100cm til kr 229,-. Passpartouren er bare på 49x69 da, så bildet blir croppet en del, men bildene mine klarte seg fint tross det. Kan love deg det var dritt å bære fem store rammer hjem. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Er det mulig å få et stabilt, godt, fleksibelt stativ og et brukbart kulehude for rundt tusen kroner? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Nei. Men hva skal du med det, du har jo stabilisator i huset? Endret 6. september 2009 av _DSC1233.jpg Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Da var rommet mitt omgjort til et galleri! Pent! Kjenner meg nesten ikke igjen der ^^ Får ta en tur på visning en dag. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Er det mulig å få et stabilt, godt, fleksibelt stativ og et brukbart kulehude for rundt tusen kroner? Med kulehode - nei. Med treveis hode - ja. Tom Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Har foreløpig bare ett bilde på veggen med ramme, men var på ikea i går og kjøpte en til, må vel snart få bilde i den også. Lenke til kommentar
ulyden Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Er det mulig å få et stabilt, godt, fleksibelt stativ og et brukbart kulehude for rundt tusen kroner? Med kulehode - nei. Med treveis hode - ja. Tom Tar gjerne i mot anbefaling på ett med treveis hode :-) Ulyden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå