fototim Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Der satte du meg på en ide. Kanskje jeg skal prøve å lure han med østover en tur. Han trenger å luftes litt Lenke til kommentar
Kjell75 Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Å hva om jeg ikke bruker truser da!? Men øl hadde vært godt.... Endret 6. september 2009 av Kjell75 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Kjøp litt Wells Bombardier Premium Bitter. Fantastisk navn, fantastisk godt øl. Jeg har hørt meldingen. Det er vel minst tredje gangen du nevner den greia der i kveld. Tom PS. Det er muligens en grunn til at jeg ikke har svart ... Liker du det ikke? Lenke til kommentar
fototim Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Å hva om jeg ikke bruker truser da!? Trodde du hadde lagt deg jeg. Skummelt å baktale folk når de er til stede. Truse anbefales. Det fins andre "ting" og røske i, vet du. Endret 6. september 2009 av fototim Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Liker du det ikke? Det er en viss mulighet at jeg smakt varianter av temaet før, ja. Men det er jo en av de tingene som gjør den øygruppen såpass trivelig; de er et stort utvalg av gode kornbaserte brygg; om du ikke liker den ene; så liker du den andre, eller tredje, eller fjerde - OK, whatever ... Tom Endret 6. september 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Sant nok. Hva foretrekker du, da? Da snakker vi om et normalt, streit hverdagsøl.. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Ah. Fikk ordna meg pressekort til verketfestivalen her i Mo i Rana - har helt klart hatt en av de artigste kveldene på lenge! Og det uten øl, engang! (selv om det ble mer enn nok i går...) Var fantastisk artig å få fotografere favorittartister/band som 22, Jarle Bernhoft og Kaizers Orchestra på såpass nært hold. Beste fotoopplevelsen this far tror jeg. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Får vi se noen shots? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Avogtil får jeg inntrykk at noen har hoppet over et par tiår i livet. Endret 6. september 2009 av Inc Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Avogtil får jeg inntrykk at noen har hoppet over et par tiår i livet. Jeg har ikke hoppet over noe, bare stoppet på 24... Det gjelder kanskje flere her? Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Ah. Fikk ordna meg pressekort til verketfestivalen her i Mo i Rana - har helt klart hatt en av de artigste kveldene på lenge! Og det uten øl, engang! (selv om det ble mer enn nok i går...) Var fantastisk artig å få fotografere favorittartister/band som 22, Jarle Bernhoft og Kaizers Orchestra på såpass nært hold. Beste fotoopplevelsen this far tror jeg. En kjenning som møtte opp med kamerabaggen full, men uten pressekort, han prøvde alle triks i boka for å få med seg kamera inn men neida. Blir nok pressekort neste gang ja genial festival, genial plass, genialt publikum, genial by. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Sant nok. Hva foretrekker du, da? Da snakker vi om et normalt, streit hverdagsøl.. Jeg er egentlig litt skeptisk til lunkent øl med lite futt. Jeg var veldig skeptisk før jeg besøkte England før jul. Der er et par meget gode puber somegner seg til å bli kjent med de bedre variantene av Engelsk øl. London Brewery har et par ales som kan anbefales på det sterkeste - Ferryman's Gold og Hullabaloo. Tom Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Er det ingen som har et kompaktkamera her? Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Ixusen er med meg nesten overalt. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Er det ingen som har et kompaktkamera her? Joda, har en stusselig Nikon Coolpix. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Er det ingen som har et kompaktkamera her? Jeg er en av de som IKKE har et kompaktkamera. Tom Lenke til kommentar
fototim Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Kunne godt tenkt meg en kjekk liten vanntett kompakt, eventuelt en bra kameramobil som tåler røff behandling, men har det ikke. Hovedgrunnen er nok at jeg har nok trøbbel med min milde form for LBA (Lens Buying Addiction), om jeg utvikla CCBA (Compact Camera Buying Addiction) på toppen, ville det nok bli litt i overkant av hva økonomien min tåler. Derfor holder jeg meg unna. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Sitter med to kameraer her nå, Leica C-lux 2 og Canon Ixus 100 IS, men jeg vet ikke om jeg liker noen av de spesielt godt. Canonen kan ta opp HD-video, men Leicaen skal vel egentlig ta bedre bilder. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Avogtil får jeg inntrykk at noen har hoppet over et par tiår i livet. Jeg har ikke hoppet over noe, bare stoppet på 24... Det gjelder kanskje flere her? Me too. Er det ingen som har et kompaktkamera her? Panasonic LX3 her. Meget fornøyd. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Sant nok. Hva foretrekker du, da? Da snakker vi om et normalt, streit hverdagsøl.. Jeg er egentlig litt skeptisk til lunkent øl med lite futt. Jeg var veldig skeptisk før jeg besøkte England før jul. Der er et par meget gode puber somegner seg til å bli kjent med de bedre variantene av Engelsk øl. London Brewery har et par ales som kan anbefales på det sterkeste - Ferryman's Gold og Hullabaloo. Tom Noteres bak øret. - Jeg har ikke kompaktkamera. Ikke fordi jeg ikke vil ha. Men fordi det går ut over min evne til å kjøpe ting jeg trenger, som objektiver og speilreflekser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå