Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Liker du det ikke?

Det er en viss mulighet at jeg smakt varianter av temaet før, ja. Men det er jo en av de tingene som gjør den øygruppen såpass trivelig; de er et stort utvalg av gode kornbaserte brygg; om du ikke liker den ene; så liker du den andre, eller tredje, eller fjerde - OK, whatever ...

 

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
Ah. Fikk ordna meg pressekort til verketfestivalen her i Mo i Rana - har helt klart hatt en av de artigste kveldene på lenge! Og det uten øl, engang! (selv om det ble mer enn nok i går...)

 

Var fantastisk artig å få fotografere favorittartister/band som 22, Jarle Bernhoft og Kaizers Orchestra på såpass nært hold. Beste fotoopplevelsen this far tror jeg. :D

 

En kjenning som møtte opp med kamerabaggen full, men uten pressekort, han prøvde alle triks i boka for å få med seg kamera inn men neida.

Blir nok pressekort neste gang ja :D

 

 

genial festival, genial plass, genialt publikum, genial by.

Lenke til kommentar
Sant nok. Hva foretrekker du, da? Da snakker vi om et normalt, streit hverdagsøl..

 

:)

Jeg er egentlig litt skeptisk til lunkent øl med lite futt. Jeg var veldig skeptisk før jeg besøkte England før jul. Der er et par meget gode puber somegner seg til å bli kjent med de bedre variantene av Engelsk øl. London Brewery har et par ales som kan anbefales på det sterkeste - Ferryman's Gold og Hullabaloo.

 

Tom

Lenke til kommentar

Kunne godt tenkt meg en kjekk liten vanntett kompakt, eventuelt en bra kameramobil som tåler røff behandling, men har det ikke.

 

Hovedgrunnen er nok at jeg har nok trøbbel med min milde form for LBA (Lens Buying Addiction), om jeg utvikla CCBA (Compact Camera Buying Addiction) på toppen, ville det nok bli litt i overkant av hva økonomien min tåler. Derfor holder jeg meg unna.

Lenke til kommentar
Sant nok. Hva foretrekker du, da? Da snakker vi om et normalt, streit hverdagsøl..

 

:)

Jeg er egentlig litt skeptisk til lunkent øl med lite futt. Jeg var veldig skeptisk før jeg besøkte England før jul. Der er et par meget gode puber somegner seg til å bli kjent med de bedre variantene av Engelsk øl. London Brewery har et par ales som kan anbefales på det sterkeste - Ferryman's Gold og Hullabaloo.

 

Tom

Noteres bak øret.

 

-

 

Jeg har ikke kompaktkamera. Ikke fordi jeg ikke vil ha. Men fordi det går ut over min evne til å kjøpe ting jeg trenger, som objektiver og speilreflekser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...