Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fattern nevnte en øy sør på vestkysten som visstnok har vært fullstendig vernet siden 1900, og som enda er som den var i 1900. Hadde kanskje vært interessant?

Det høres veldig interessant ut ...

 

Tom

 

PS. Jeg har sluttet å lese Vi Menn etter at jeg passerte 25 år; vet ikke om det var mangel på interesse av plast* eller de overfladiske artikelne som gjorde det ...

 

*) aka. Silikon :!:

 

 

Men Vi Menn har jo så mange spennende artikler fra din tid*, Tom

 

*

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor2. Verdenskrig

 

Litt mer frekt enn det er artig..

Lenke til kommentar

Jeg (eller mest sannsynlig Win7) har helt klart en minnelekkasje ett eller annet sted - etter boot ligger jeg på ca 60% ledig minne, men etter en uke eller to med uptime er jeg nede i 20% når "ingenting" kjører. Har også hatt et par services som har gått bananas og spist all tilgjengelig CPU-tid. Kort oppsummert, så er Win7 sykt mye bedre enn Vista. :)

 

Hvem bryr som et dumt Nikon-kamera når hallo i uken er DØDT?!

 

:mad:

 

De som aldri har hørt på hallo i uken, og som ikke bryr seg i det minste. Meg f.eks.

P3 all the way. P2 er for gamlinger som deg og Tom.

Hedening!

De som ikke har hørt (og tilbedt!) Hallo i uken er kulturelt og sjelelig fattige. Har ikke rukket å høre på siste utgave, men jeg håper bare det er den hyperkonservative kraftsosialisten i deg som ikke takler endring, Simon....

Lenke til kommentar
De som ikke har hørt (og tilbedt!) Hallo i uken er kulturelt og sjelelig fattige. Har ikke rukket å høre på siste utgave, men jeg håper bare det er den hyperkonservative kraftsosialisten i deg som ikke takler endring, Simon....

Sorry. Det er ødelagt. Dersom jeg kaster et glass i veggen er det ødelagt. Noen ganger er ting så åpenbare. Kan jo nevne at Dagbladet tok til orde for pisking etter å ha hørt siste Hallo i Uken.

Lenke til kommentar
Men kjøkkenet blir fint :)

Og når du besøker hovedstaden; så skal du få en pils - det har du fortjent ;)

 

Tom

Hvis jeg ikke kjører, og det er mest sannsynlig, så kunne det vært trivelig å avslutte på et vannhull.

 

Når det gjelder den mer akutte pilstrangen: Jeg har puben som nærmeste nabo, men føler ikke at jeg vil gli helt inn der, sånn som jeg ser ut nå.

 

Nå høres det ut som jeg er en veldig tørst person, det er jeg egentlig ikke. Bare så det er sagt :)

Lenke til kommentar
Sorry. Det er ødelagt. Dersom jeg kaster et glass i veggen er det ødelagt. Noen ganger er ting så åpenbare. Kan jo nevne at Dagbladet tok til orde for pisking etter å ha hørt siste Hallo i Uken.
Har ikke hørt den nye utgava. Men så anmeldelsen. Høres ut som om dette er en generasjonsgreie.

 

Og ikke kom her å si at du ikke er gammel. Du er født gammel Simon, helt opplagt :)

Lenke til kommentar
Nå høres det ut som jeg er en veldig tørst person, det er jeg egentlig ikke. Bare så det er sagt :)

Slapp av; det er ingen som beskylder deg for å være tørst. Det er bare det at du er i min katgori "trivelige mennesker som fortjener en øl". Mitt problem er at jeg har innlemmet en del mennesker i den klubben uten og spørre; og noen av de liker ikke øl. Jeg visste ikke at slike mennesker fantes en gang, jeg ...

 

Tom

Lenke til kommentar
Sorry. Det er ødelagt. Dersom jeg kaster et glass i veggen er det ødelagt. Noen ganger er ting så åpenbare. Kan jo nevne at Dagbladet tok til orde for pisking etter å ha hørt siste Hallo i Uken.
Har ikke hørt den nye utgava. Men så anmeldelsen. Høres ut som om dette er en generasjonsgreie.

 

Og ikke kom her å si at du ikke er gammel. Du er født gammel Simon, helt opplagt :)

Jeg er 21 år gammel. Det må telle for noe.

 

Men jeg tror ikke noen kan like nye Hallo i Uken. Det har ingen substans, og det er ikke noe morsomt med det.

Lenke til kommentar
Nå høres det ut som jeg er en veldig tørst person, det er jeg egentlig ikke. Bare så det er sagt :)

Slapp av; det er ingen som beskylder deg for å være tørst. Det er bare det at du er i min kategori "trivelige mennesker som fortjener en øl".

...

Tom

Takker :) Ditto.

 

Ellers er nok det å komme med sånne forbehold kanskje en yrkesskade. Jeg har jobba i fritidskludd og som miljøterapeut. Der gjelder det å ikke sende feil signaler, være obs på at man er rollemodell osv. Litt gammel vane, å være litt forsiktig, når kidza hører på det jeg sier :)

Lenke til kommentar
Kjell er nemlig en kraftig kar med solide never.

Det er bra. Da kan han bære mange øl på en gang. Og holde utrivelige mennesker på avstand. Heldigvis, så er det ikke slike steder jeg pleier å dra på. Så han slipper å være bøs gutt.

 

Tom

 

edit: Han skal selvsagt være med

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...