tomsi42 Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Hvem bryr som et dumt Nikon-kamera når hallo i uken er DØDT?! Trøstetime på NRK 2 - program om Pink Floyd NÅ!!!! Tom edit: Du har vel en liten trøstewhisky på lur? Endret 5. september 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 PS: Men Nikon'en virker muligens enda ? Som ett velsmurt maskineri. Hvem bryr som et dumt Nikon-kamera når hallo i uken er DØDT?! De som aldri har hørt på hallo i uken, og som ikke bryr seg i det minste. Meg f.eks. P3 all the way. P2 er for gamlinger som deg og Tom. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Takk for tipset, Tom! Pils og Pink Floyd nå da Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Hvem bryr som et dumt Nikon-kamera når hallo i uken er DØDT?! Trøstetime på NRK 2 - program om Pink Floyd NÅ!!!! Tom edit: Du har vel en liten trøstewhisky på lur? For deprimert for Pink Floyd. Tror jeg tømmer flasken med Caol Ila i kveld.. (Når vi snakker om destilert øl, hadde en ølrunde med en kompis i går. Resultater: Nøgne Ø Porter: Digg Nøgne Ø Indian Pale Ale: For mye skjer. Kozan Dark: Den trivelige fetteren til Guinness. Anbefales. London Pride: Skjer litt mye, men mer drikkbart enn Ø IPA. Discovery: Drikkbart. Wells Bombardier Premium Bitter: NAM! Kunne vært mer hoppy, men digg!) Hvem bryr som et dumt Nikon-kamera når hallo i uken er DØDT?! De som aldri har hørt på hallo i uken, og som ikke bryr seg i det minste. Meg f.eks. P3 all the way. P2 er for gamlinger som deg og Tom. Hedening! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 For deprimert for Pink Floyd. Tror jeg tømmer flasken med Caol Ila i kveld.. Du er ikke deprimert nok ... Men du er nok klar for Pink'ern når Caol Ila'n er tom (Når vi snakker om destilert øl, hadde en ølrunde med en kompis i går. Resultater: Nøgne Ø Porter: Digg Nøgne Ø Indian Pale Ale: For mye skjer. Kozan Dark: Den trivelige fetteren til Guinness. Anbefales. London Pride: Skjer litt mye, men mer drikkbart enn Ø IPA. Discovery: Drikkbart. Wells Bombardier Premium Bitter: NAM! Kunne vært mer hoppy, men digg!) Det er kun et sted du får god IPA i Norge, og det på Mikrobryggeriet. De lager også en Stout som jeg synes er enda bedre enn Guinness (fersk). Med andre ord - meget, meget god. Tom Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Høres interessant ut. Men som sagt, prøv Wells Bombardier. 82 % i Vi Menn, vi snakker harmonisk og godt øl. Er du med på en drikkeferie til England? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Slå av lyset,skru opp volumet og trykk .Kan man få det bedre Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Nei. Forøvrig kan det bli litt bedre. Jeg kan høre den på LP. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Kan noen anbefale ett eller to eller tre kompaktkameraer? Har prøvd Canon Ixus 100 IS og Leica C-lux 2 i dag, vet ikke hvem jeg liker best eller om jeg liker noen av de i det hele tatt. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Nei. Forøvrig kan det bli litt bedre. Jeg kan høre den på LP. Huff,mente ikke bildeboksen som oppdaterer seg kontinuerlig,CD får duge. Er såpass gammel at jeg har de fleste fra den perioden på vinyl,men har dessverre ikke platespiller for tiden. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Er du med på en drikkeferie til England? Nå frister du sterkt ... Jeg har heldigvis vært litt over to uker i Reading og omegn;så jeg har fått en god dose snadderbrygg fra de engelse øyer. Men det kan klart gjentas. Tom Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Fattern nevnte en øy sør på vestkysten som visstnok har vært fullstendig vernet siden 1900, og som enda er som den var i 1900. Hadde kanskje vært interessant? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Fattern nevnte en øy sør på vestkysten som visstnok har vært fullstendig vernet siden 1900, og som enda er som den var i 1900. Hadde kanskje vært interessant? Det høres veldig interessant ut ... Tom PS. Jeg har sluttet å lese Vi Menn etter at jeg passerte 25 år; vet ikke om det var mangel på interesse av plast* eller de overfladiske artikelne som gjorde det ... *) aka. Silikon :!: Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Fattern nevnte en øy sør på vestkysten som visstnok har vært fullstendig vernet siden 1900, og som enda er som den var i 1900. Hadde kanskje vært interessant? Det høres veldig interessant ut ... Tom PS. Jeg har sluttet å lese Vi Menn etter at jeg passerte 25 år; vet ikke om det var mangel på interesse av plast* eller de overfladiske artikelne som gjorde det ... *) aka. Silikon :!: Men Vi Menn har jo så mange spennende artikler fra din tid*, Tom * 2. Verdenskrig Endret 5. september 2009 av _DSC1233.jpg Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Men Vi Menn har jo så mange spennende artikler fra din tid*, Tom Jeg er riktignok gammel; men ikke gammel nok til å være din bestefar ... Tom Lenke til kommentar
# offline Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Apropos silikon... Jobbet på en bensert oppe i Trondhjæm for noen år sidem. En eldre kar var innom på en skikkelig kald dag midt på vinteren, han gikk mot kassa for å betale for bensin han nettopp hadde fylt. Plutselig ble han stående å stirre på øverste hylle i bladseksjon. Jeg ventet utolmodig og ville tilbake til avisa som jeg leste. Plutselig utbrøt han; "JA, æ må ha einn såinn silikoon stift te døran på bila mi." Hvem trenger huskelapper når man har øverste hylle :!: Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Fattern nevnte en øy sør på vestkysten som visstnok har vært fullstendig vernet siden 1900, og som enda er som den var i 1900. Hadde kanskje vært interessant? Det høres veldig interessant ut ... Tom PS. Jeg har sluttet å lese Vi Menn etter at jeg passerte 25 år; vet ikke om det var mangel på interesse av plast* eller de overfladiske artikelne som gjorde det ... *) aka. Silikon :!: Du kjøper ikke Vi Menn for et par bløte bilder med pupper i. Men de har mange interessante artikler, om alt fra øl til whisky. Og manneting som skytevåpen og krig og sånt. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Ser det er kvelden for sutring, så jeg hiver meg på. Har holdt på med kjøkkenet i 14 timer i dag. De siste seks har gått med på å slipe golvet. Fint ble det. Og jeg gleda meg mildt sagt til en god avslappende dusj, med dertil hørende pils. Man gjør gjerne det, når hår og aller kroppsåpninger er fult av pussestøv. Nedturen var formidabel, når jeg oppdaga at dagens pilskvote var 1/2 l. samt at sikringa til varmtvannsberederen hadde freake ut en gang i løpet natta. Life is a bitch Her sitter jeg altså å venter på varmtvann, med håret til alle retninger. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Det er selvportrett tid for deg nå, fototim Lenke til kommentar
GLN Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Vi Menn har faktisk en hel del gode artikler. Et av de bedre norske bladene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå