Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvem bryr som et dumt Nikon-kamera når hallo i uken er DØDT?!

 

:mad:

Trøstetime på NRK 2 - program om Pink Floyd :D NÅ!!!!

 

Tom

 

edit: Du har vel en liten trøstewhisky på lur?

For deprimert for Pink Floyd. Tror jeg tømmer flasken med Caol Ila i kveld..

 

(Når vi snakker om destilert øl, hadde en ølrunde med en kompis i går. Resultater:

 

Nøgne Ø Porter: Digg

Nøgne Ø Indian Pale Ale: For mye skjer.

Kozan Dark: Den trivelige fetteren til Guinness. Anbefales.

London Pride: Skjer litt mye, men mer drikkbart enn Ø IPA.

Discovery: Drikkbart.

Wells Bombardier Premium Bitter: NAM! Kunne vært mer hoppy, men digg!)

 

Hvem bryr som et dumt Nikon-kamera når hallo i uken er DØDT?!

 

:mad:

 

De som aldri har hørt på hallo i uken, og som ikke bryr seg i det minste. Meg f.eks.

P3 all the way. P2 er for gamlinger som deg og Tom.

Hedening!

Lenke til kommentar
For deprimert for Pink Floyd. Tror jeg tømmer flasken med Caol Ila i kveld..

Du er ikke deprimert nok ... Men du er nok klar for Pink'ern når Caol Ila'n er tom

 

(Når vi snakker om destilert øl, hadde en ølrunde med en kompis i går. Resultater:

 

Nøgne Ø Porter: Digg

Nøgne Ø Indian Pale Ale: For mye skjer.

Kozan Dark: Den trivelige fetteren til Guinness. Anbefales.

London Pride: Skjer litt mye, men mer drikkbart enn Ø IPA.

Discovery: Drikkbart.

Wells Bombardier Premium Bitter: NAM! Kunne vært mer hoppy, men digg!)

Det er kun et sted du får god IPA i Norge, og det på Mikrobryggeriet. De lager også en Stout som jeg synes er enda bedre enn Guinness (fersk). Med andre ord - meget, meget god.

 

Tom

Lenke til kommentar
Fattern nevnte en øy sør på vestkysten som visstnok har vært fullstendig vernet siden 1900, og som enda er som den var i 1900. Hadde kanskje vært interessant?

Det høres veldig interessant ut ...

 

Tom

 

PS. Jeg har sluttet å lese Vi Menn etter at jeg passerte 25 år; vet ikke om det var mangel på interesse av plast* eller de overfladiske artikelne som gjorde det ...

 

*) aka. Silikon :!:

Lenke til kommentar
Fattern nevnte en øy sør på vestkysten som visstnok har vært fullstendig vernet siden 1900, og som enda er som den var i 1900. Hadde kanskje vært interessant?

Det høres veldig interessant ut ...

 

Tom

 

PS. Jeg har sluttet å lese Vi Menn etter at jeg passerte 25 år; vet ikke om det var mangel på interesse av plast* eller de overfladiske artikelne som gjorde det ...

 

*) aka. Silikon :!:

 

 

Men Vi Menn har jo så mange spennende artikler fra din tid*, Tom

 

*

 

2. Verdenskrig

 

Endret av _DSC1233.jpg
Lenke til kommentar

Apropos silikon...

 

Jobbet på en bensert oppe i Trondhjæm for noen år sidem.

En eldre kar var innom på en skikkelig kald dag midt på vinteren, han gikk mot kassa for å betale for bensin han nettopp hadde fylt. Plutselig ble han stående å stirre på øverste hylle i bladseksjon. Jeg ventet utolmodig og ville tilbake til avisa som jeg leste. Plutselig utbrøt han; "JA, æ må ha einn såinn silikoon stift te døran på bila mi." :p

 

Hvem trenger huskelapper når man har øverste hylle :!:

Lenke til kommentar
Fattern nevnte en øy sør på vestkysten som visstnok har vært fullstendig vernet siden 1900, og som enda er som den var i 1900. Hadde kanskje vært interessant?

Det høres veldig interessant ut ...

 

Tom

 

PS. Jeg har sluttet å lese Vi Menn etter at jeg passerte 25 år; vet ikke om det var mangel på interesse av plast* eller de overfladiske artikelne som gjorde det ...

 

*) aka. Silikon :!:

Du kjøper ikke Vi Menn for et par bløte bilder med pupper i. Men de har mange interessante artikler, om alt fra øl til whisky.

 

Og manneting som skytevåpen og krig og sånt.

Lenke til kommentar

Ser det er kvelden for sutring, så jeg hiver meg på.

 

Har holdt på med kjøkkenet i 14 timer i dag. De siste seks har gått med på å slipe golvet. Fint ble det. Og jeg gleda meg mildt sagt til en god avslappende dusj, med dertil hørende pils. Man gjør gjerne det, når hår og aller kroppsåpninger er fult av pussestøv.

 

Nedturen var formidabel, når jeg oppdaga at dagens pilskvote var 1/2 l. samt at sikringa til varmtvannsberederen hadde freake ut en gang i løpet natta. Life is a bitch :(

 

Her sitter jeg altså å venter på varmtvann, med håret til alle retninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...