fototim Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Man må selvsagt ha forsikring på innbo, hus, bil, båt, livsforsikring og så videre, men ting man ikke går personlig konkurs ved å miste, er det stort sett statistisk dumt å kjøpe forsikring på.Ganske logisk egentlig. Hvis ikke de tjente penger på det, ville ikke selskapene tilbudt oss forsikring. Så statistisk er det nok liten tvil om at vi greier vi oss bedre uten. Lenke til kommentar
Asmod Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Fikk undervannshuset levert på døren i går, så da fikk jeg tak i det tidsnok til ferien neste uke Jeg får legge til Adorama som et meget godt alternativ til B&H Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Fikk undervannshuset levert på døren i går, så da fikk jeg tak i det tidsnok til ferien neste uke Jeg får legge til Adorama som et meget godt alternativ til B&H ... og takke meg for anbefalingen. Lenke til kommentar
Asmod Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Fikk undervannshuset levert på døren i går, så da fikk jeg tak i det tidsnok til ferien neste uke Jeg får legge til Adorama som et meget godt alternativ til B&H ... og takke meg for anbefalingen. Takk! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Er det bare meg, eller har stemningen blitt bedre på forumet de siste dagene ? Mye aktivitet på bildekritikken også. Fortsett med det Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Er det bare meg, eller har stemningen blitt bedre på forumet de siste dagene ? Det er ikke bare deg. Det er muligens litt mindre aktivitet (utenfor bildekritikken altså), men aktiviteten er mye mer positiv... Mon tro hva som har endret seg...? Endret 30. mai 2008 av Anew Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Mon tro hva som har endret seg...? Enkelte har blitt vesentlig mindre aktiv? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Mon tro hva som har endret seg...? Enkelte har blitt vesentlig mindre aktiv? Du bare ber om bråk du. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Enkelte er jo på ferie. Håper den gode trenden fortset om han kjem attende på mandag. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Enkelte er jo på ferie. Håper den gode trenden fortset om han kjem attende på mandag. Hvis noen fortsetter med å lage dårlig stemning, for eksempel fra mandagav , si gjerne fra til meg på PM. Har satt meg fore å få fjernet enkelte uromomenter om de ikke bedrer oppførselen sin. Fotoforumet har, de siste dagene, lignet litt på det det var før enkelte personer ble aktive her inne. Det beviser jo bare at enkelte personer, som har fått utestengelse og/eller smekk på lanken, er roten til mye av den dårlige stemningen. Merk; jeg nevner IKKE navn. Jeg vet noen av dere tror dere vet hvem jeg snakker om, men jeg vil ikke ha nevnt navn og uthenging av personer i denne eller andre tråder. Viktigst av alt: Ser dere noen som med viten og vilje skaper dårlig stemning på forumet (også kalt trolling); ignorer de og rapporter til meg. Sammen kan vi gjenskape fotoforumets gode stemning og gjøre det et like trivelig sted å være som det var (nei, jeg snakker ikke om boikott av enkelte brukere for de som misliker dette... jeg snakker om å ignorere innlegg ment for å provosere eller skape dårlig stemning). Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Boikott kommer ikke på tale. Skulle enkelte personer gå pittelitt over grensen, da bekymrer det meg ikke så mye. Så lenge det ikke er uholdbart er det ikke noe problem, det er mange brukere her som tidvis kan være litt slitsomme, meg inkludert. Påståenhet er ikke det samme som fiendtlighet. Så vi får se. Jeg er optimist, for en gangs skyld. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) WTH!? Det er eit insekt som vandrar rundt på baksida av panelet på skjermen min! Liten mørk flekk som svirrar rundtomkring. Er det her sånnderre datavirus? Endret 31. mai 2008 av KimNK Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Haha. Det har jeg sett før. Heldigvis ikke på min egen skjerm, men på en film på Youtube. Jævlig irriterende da! Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Andre enn meg som har merket at crumpler har rimelig rare navn på kamerabaggene sine? eks: Crumpler Bunny Man, Crumpler Brians Hot Tub, Crumpler Bens Pizza, Crumpler Dick Casey Photo Trolley, Crumpler New York Warehouse, og min personlige favoritt; Crumpler Fux Deluxe Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Ja, og det er irriterende. Først litt stilig, så bare uoversiktlig Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) Vi fikk noen Crumpler sekker billig fra Nikon (bundlet med noen kameraer en gang), men vi får jo søren meg ikke solgt dem. Ikke er de pene (ser bare billige ut), og i tillegg fantastisk upraktiske i bruk. Dyre (veiledende pris) i forhold til hva man får med tilsvarende Lowepro-sekker også. Man kan bare kikke et par sekunder på Lowepro for å se at de er langt mer gjennomtenkte, solide og praktiske. Ok, så lyser det "her ligger det dyrt fotoutstyr inni" av dem, men mange er bygget på en slik måte at de er nær 100% sikret mot å bli stjålet fra deg (med mindre tyven skjærer av deg armene samtidig). Var også på et infomøte om Lowepro, og hver eneste lille detalj er jo gjennomtenkt så til de grader. Helt klart hva jeg foretrekker ihvertfall Endret 31. mai 2008 av Super8 Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Boikott kommer ikke på tale. Som sagt, jeg snakker ikke om boikott av noen brukere, men om å ignorere innlegg man blir irritert/provosert over. Det øyeblikket man svarer, så er man medskyldig i dårlig stemning og off-topic. Hvis samme bruker skriver et saklig innlegg, så er det ingen grunn til ikke å svare. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Vi fikk noen Crumpler sekker billig fra Nikon (bundlet med noen kameraer en gang), men vi får jo søren meg ikke solgt dem. Ikke er de pene (ser bare billige ut), og i tillegg fantastisk upraktiske i bruk. Dyre (veiledende pris) i forhold til hva man får med tilsvarende Lowepro-sekker også. Generelt så synes jeg Crumpler er langt foran Lowepro når det gjelder design (utseende). Så i en urban setting (ha med seg kamera når man skal noen ærender i by'n) synes jeg disse er adskillig kulere. Men Lowepro er i en annen divisjon når det gjelder praktiske detaljer, kvalitet osv., så på en dedikert fototur eller fottur på fjellet o.l. er Lowepro klart å foretrekke. Jeg har en Crumplerveske og to Lowepro-sekker, alle til sine formål. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Smaken er som baken... jeg synes Crumpler ser billig ut, mens andre liker et noe mer moderne og urbant design. Jeg er nok litt konservativ av meg Lowepro Slingshot'ene er veldig fine til byturer om man skal ha med mer enn kamera og et objektiv (da er TLZ-serien fin). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå