tomsi42 Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Blits på konsert dreper all stemning. Nå får du vise at du har baller og tørre å bruke ISO over 800. Langt over. Tom Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Blits på konsert får deg fort ferdig med fotograferingen, da noen vil komme og be deg slutte. Blits ødelegger for bandet og i visse situasjoner lysshowet, og er som regel veldig lite populært blandt publikum også. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Jeg får fotopass under en konsert i morgen - men noe av spenningen ligger i Kaizers som går på scenen rundt kl 10. Jeg antar det er noe mørkt, selv om scenen er belyst, burde jeg ha med Sb900 til å ha på kamera? eller vil det bli anstrengende for de som spiller? NEI! SLEM CHRISTIAN! *smekke på fingrene* Fy! Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Jeg får fotopass under en konsert i morgen - men noe av spenningen ligger i Kaizers som går på scenen rundt kl 10. Jeg antar det er noe mørkt, selv om scenen er belyst, burde jeg ha med Sb900 til å ha på kamera? eller vil det bli anstrengende for de som spiller? Du har D700. Blitsen kan du ligge igjen hjemme. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Kaizers fortjerne å bli blendet med en mengde blitzer. De spiller her i morgen kveld :/ Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Og det gleder vi (iallefall jeg) oss til! Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 simon/tom - her er nok en fin jobb å søke på. Eget research-budsjett På myndighetenes regning skal den nye eksperten teste pubenes atmosfære, mat- og ølutvalg og prisnivå. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Jeg får fotopass under en konsert i morgen - men noe av spenningen ligger i Kaizers som går på scenen rundt kl 10. Jeg antar det er noe mørkt, selv om scenen er belyst, burde jeg ha med Sb900 til å ha på kamera? eller vil det bli anstrengende for de som spiller? NEI! SLEM CHRISTIAN! *smekke på fingrene* Fy! Og jeg som bare spurte Oh well, mindre å bære på Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 simon/tom - her er nok en fin jobb å søke på. Eget research-budsjett På myndighetenes regning skal den nye eksperten teste pubenes atmosfære, mat- og ølutvalg og prisnivå. Engang ølhund, alltid ølhund ... Tom Og her har du drømmejobben.. Søkt. Jeg får fotopass under en konsert i morgen - men noe av spenningen ligger i Kaizers som går på scenen rundt kl 10. Jeg antar det er noe mørkt, selv om scenen er belyst, burde jeg ha med Sb900 til å ha på kamera? eller vil det bli anstrengende for de som spiller? NEI! SLEM CHRISTIAN! *smekke på fingrene* Fy! Og jeg som bare spurte Oh well, mindre å bære på Enkelte ting spør man ikke om. Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 ah, det var den samme ja... Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Da var 450D solgt. Nå starter jakten på 50D. Skal du ikke ha 7D ? Tom Hehe. Lenge siden jeg dro inn femsifrede pengegevinster. Får gå gradene. Grensen gikk ved drøyt 9000,- for et nytt 50D + 8GB CF. Fikk 4000,- for 450D m/kitobjektiv. Ble litt lei av det litt krøkkete grepet på 450D. Hovedgrunnen til at jeg bytta. Bedre ISO-egenskaper og nesten dobbelt så raske serier er også kjekt. Gleder meg til batteriet er ferdigladet. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Enkelte ting spør man ikke om. Enkelte ting spør man ikke om mer enn en gang. Så det er neste gang han spør at det vanker fik og deng. Tom Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Tittet litt på flickr kontoen min, og dette er det mest sette bildet ... Ikke det at det er mange som ser på bildene mine, men denne overrasket meg for det. Tom Såpass. Dette er mitt mest sette bilde. Nummer to er godeste Knut Ebbesen, men Martin Tranmæl kommer på tredjeplass. Og mine 3 mest sette... Kryp, hund og hund... Lenke til kommentar
fototim Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Jeg får fotopass under en konsert i morgen - men noe av spenningen ligger i Kaizers som går på scenen rundt kl 10. Jeg antar det er noe mørkt, selv om scenen er belyst, burde jeg ha med Sb900 til å ha på kamera? eller vil det bli anstrengende for de som spiller? Kaizers kjører blitsforbud om jeg ikke husker feil fra årets Malakoff Rockfestival. Skjønner dem godt jeg, blitz er for amatører, og amatører vil vi ikke ha på konserter (Jada, jeg vet du bare spurte Jeg bare svarte ) Endret 4. september 2009 av fototim Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Jeg får fotopass under en konsert i morgen - men noe av spenningen ligger i Kaizers som går på scenen rundt kl 10. Jeg antar det er noe mørkt, selv om scenen er belyst, burde jeg ha med Sb900 til å ha på kamera? eller vil det bli anstrengende for de som spiller? Kaizers kjører blitsforbud om jeg ikke husker feil fra årets Malakoff Rockfestival. Skjønner dem godt jeg, blitz er for amatører, og amatører vil vi ikke ha på konserter (Jada, jeg vet du bare spurte Jeg bare svarte ) jada jada uansett - fotopass gir meg vel god innsynsvinkler ;D får bare skru opp iso osv eventuelt løser seg Lenke til kommentar
fototim Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 (endret) får bare skru opp iso osv eventuelt løser segAvhengig av hvordan scena er rigga, kan det bli mye baklys. Da blir det lett håpløst å få noe ut av skyggene, men siluetter kan og bli bra, om du bruker de bevisst. Vokalister beveger seg og mye rundt. Så han går gjerne inne i lyset, bare du venter. Endret 4. september 2009 av fototim Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Det er ihvertfall viktig å holde høy nok lukkerhastighet, hvis ikke får du ubrukelige bilder. Det lærte jeg på Canal Street. Iso er bedre enn uskarpe bilder. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Skal faktisk også fotografere min første konsert i morgen, blir absolutt en spennende erfaring. Det blir da Enslaved Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Fikk første runde med bilder fra Japan Photo XXL idag. Bildene mine med mye grønt i, ble veldig gule. Men det er bare bilder med mye grønt. Alt annet ble bra. Og jeg kjøpte altså inn kalibreringsverktøy før jeg sendte avgårde første bestillinga. Det ene bildet med mye grønt i (1), ble bare litt annerledes, mens det andre (2), mistet snerten helt... Og i bestilling nr 2, som allerede er laget, pakket, og sendt, bestilte jeg altså 10 stk av det siste bildet... Jaja. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Fikk første runde med bilder fra Japan Photo XXL idag. Bildene mine med mye grønt i, ble veldig gule. Men det er bare bilder med mye grønt. Alt annet ble bra. Og jeg kjøpte altså inn kalibreringsverktøy før jeg sendte avgårde første bestillinga. Det ene bildet med mye grønt i (1), ble bare litt annerledes, mens det andre (2), mistet snerten helt... Og i bestilling nr 2, som allerede er laget, pakket, og sendt, bestilte jeg altså 10 stk av det siste bildet... Jaja. Glemte du å huke av for at bildene ikke skulle autokorrigeres, da ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå