Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I kveld, midnatt og natt osv.. Er det mulig for de som ønsker å skyte et nytt fullmånebilde :) Jeg stiller dessverre ikke opp denne gangen, da jeg ikke har teleobjektivet i hendene før i midten av oktober.

 

Er det fullmåne i kveld?? Dæven, jeg trodde det var i går jeg.

Betyr det at jeg har bomma stygt og ikke får poste bildet mitt fra i går?

 

 

Det må du høre med Tom om :) Men jeg tror det var snakk om at man fikk lov til å poste +/- 2 dager eller noe sånt. Datoen er 4. september.

Lenke til kommentar
Er det fullmåne i kveld?? Dæven, jeg trodde det var i går jeg.

Betyr det at jeg har bomma stygt og ikke får poste bildet mitt fra i går?

Det kommer an på hvor du postet det. I bildekritikken og i de måendlige bildetrådene så er det ingen spesielle krav til månebildene.

 

 

I kveld, midnatt og natt osv.. Er det mulig for de som ønsker å skyte et nytt fullmånebilde :) Jeg stiller dessverre ikke opp denne gangen, da jeg ikke har teleobjektivet i hendene før i midten av oktober.

Her er det skyer og regn. Da hjelper ikke tele ...

 

Tom

Lenke til kommentar
Er det fullmåne i kveld?? Dæven, jeg trodde det var i går jeg.

Betyr det at jeg har bomma stygt og ikke får poste bildet mitt fra i går?

Det kommer an på hvor du postet det. I bildekritikken og i de måendlige bildetrådene så er det ingen spesielle krav til månebildene.

 

 

I kveld, midnatt og natt osv.. Er det mulig for de som ønsker å skyte et nytt fullmånebilde :) Jeg stiller dessverre ikke opp denne gangen, da jeg ikke har teleobjektivet i hendene før i midten av oktober.

Her er det skyer og regn. Da hjelper ikke tele ...

 

Tom

 

Sant nok :) Alt avhenger egentlig av hvordan været er, men på 55 mm er månen en liten prikk. Hipps som happs tror jeg det er, og også hvor i norge man bor på tiden av året. Flott at utfordringen gir folket flere muligheter i gjennom året :) Jeg blir gjerne med neste år også.

Lenke til kommentar
Såpass. :)

 

Dette er mitt mest sette bilde. Nummer to er godeste Knut Ebbesen, men Martin Tranmæl kommer på tredjeplass.

Sikkert fine bilder, men jeg får ikke sett de....

 

Tom

Oppdatert. :)

 

 

Tittet litt på flickr kontoen min, og dette er det mest sette bildet ... Ikke det at det er mange som ser på bildene mine, men denne overrasket meg for det.

 

Tom

Såpass. :)

 

Dette er mitt mest sette bilde. Nummer to er godeste Knut Ebbesen, men Martin Tranmæl kommer på tredjeplass.

 

 

 

-

 

Forøvrig har jeg printet et ISO1600-bilde fra E-3 fra real life (altså med massive skygger og høylys, dette for å være spesifikt), det tar seg ypperlig ut i 75x50.

 

Har også printet ISO1600 av et ansikt, helt korrekt eksponert i sorthvitt fra et D3. Forskjellene er der, men de er forbausende små.

 

Print og skjerm er ikke akkurat det samme.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...