Simon Aldra Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg kommer ikke over hvor digge utskriftene fra JP ser ut. Må være fotografen sin fortjeneste, tror jeg. Nei, det er vårt autokorreksjon som kjører over dine justeringer :!: :!: :!: Ansett meg som autokorreksjonsfilter.. så vil du oppleve at alle er fornøyde med fargene sine.. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Hva skjer med min D40 om jeg tar bilder på 30 minutt? Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Den selvdestruerer! Ikke stort annet enn at du kanskje kan få noe støy som følge av varm sensor, vil jeg tro. Regner med det er nattbilder du skal ta, 30minutters-eksponeringer av formiddagssola er kanskje mindre heldig Jeg har i hvertfall gjort flere eksponeringer på 20min + med min 350d uten problemer. Edit: Skirvelief Endret 3. september 2009 av _nomad Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Den selvdestruerer! Ikke stort annet enn at du kanskje kan få noe støy som følge av varm sensor, vil jeg tro. Regner med det er nattbilder du skal ta, 30 minutter eskponeringer av formiddagssola er kanskje mindre heldig Jeg har hvertfall gjort flere eksponeringer på 20min + med min 350d uten problemer. Stilig. Har sett endel lang eksponering-bilder på flickr og det ser rimelig kult ut. Nesten som om det skulle vært midt på lyse dagen. Det eneste som er kjipt er at fjernutløseren ligger her, men kameraet ligger 3 km fra meg. Pluss at det regner... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Stilig. Har sett endel lang eksponering-bilder på flickr og det ser rimelig kult ut. Nesten som om det skulle vært midt på lyse dagen. Det eneste som er kjipt er at fjernutløseren ligger her, men kameraet ligger 3 km fra meg. Pluss at det regner... Hva er problemet,du har jo fjernutløseren Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Lang eksponeringstid er alltid gøy. Tok noen artige bilder av flytrafikken på Værnes flyplass forrige vinter med flere eksponeringer på 10min og oppover. Verdt å prøve! Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Tuller litt med russekortgeneratoren på russ.no.. Edit: (Jeg er klar over at det står 2009, kan jeg ikke gjøre noe med, det skal visstnok bli fikset før de sendes til trykk Har jo ikke bestilt enda heller) Endret 3. september 2009 av _DSC1233.jpg Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Haha, husker jeg la en heller saftig erotisk novelle som bakgrunn på mitt. Akkurat lesbart i lyserødt. Moro å gi bort til barna^^ Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg hadde vel noe sånt som "Sponsor av lokale skjenkesteder". Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Engang ølhund, alltid ølhund ... Tom Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Noen som har handla kamera brukt gjennom ebay noen gang? Vurderer å by på et 5D.. Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Kjøpte brukt 50D fra Portugal for et par mnd siden, fra privatperson. Kameraet hadde gjort 320 eksponeringer. Fikk med grep og nytt 4gig-kort i eske, til 8000, tollfritt^^ Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Toll er ikke noe problem. Tjener lett 3 høvdinger selv med toll (eller moms som det egentlig er). Greia er jo om det er trygt eller ikke... PayPal har vel OK systemer for det der, men det er jo uansett kjipt å få en pakke med en murstein i på døra Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Engang ølhund, alltid ølhund ... Tom Og her har du drømmejobben.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Engang ølhund, alltid ølhund ... Tom Og her har du drømmejobben.. Helt klart. Tom Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Toll er ikke noe problem. Tjener lett 3 høvdinger selv med toll (eller moms som det egentlig er). Greia er jo om det er trygt eller ikke... PayPal har vel OK systemer for det der, men det er jo uansett kjipt å få en pakke med en murstein i på døra Du har muligheten til og betale med et kredittkort"masterkort",da tar de på seg et eventuelt tap. Ellers så er jo google din beste venn. Endret 3. september 2009 av Nautica Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 I kveld, midnatt og natt osv.. Er det mulig for de som ønsker å skyte et nytt fullmånebilde Jeg stiller dessverre ikke opp denne gangen, da jeg ikke har teleobjektivet i hendene før i midten av oktober. Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 I kveld, midnatt og natt osv.. Er det mulig for de som ønsker å skyte et nytt fullmånebilde Jeg stiller dessverre ikke opp denne gangen, da jeg ikke har teleobjektivet i hendene før i midten av oktober. Er det fullmåne i kveld?? Dæven, jeg trodde det var i går jeg. Betyr det at jeg har bomma stygt og ikke får poste bildet mitt fra i går? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå