Farner Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Fikk bildene fra JP idag.. litt mørke noen av dem men resten flotters. Litt uskarpe for jeg er ikke god på å perfeksjonere sånt i bildene men :/ Lenke til kommentar
# offline Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Fikk plakatene idag. Ser jeg må være litt mer nøye med redigeringen. Noen av bildene var litt for små for slik print størrelse. Noen ble ganske greie. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Kanskje noe her inne vet hva som er å foretrekke; OpenOffice eller MS Office 2008? Må ha tekstprogram nå som jeg må skrive CV og søknader. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Hentet et lite lass med forstørrelser i går – utover et par der jeg bommet på oppskarping synes jeg kvaliteten var veldig bra; om noe var farvene riktigere enn de har pleid å være fra JP. Så var det å kjøpe rammer og finne dertil egnede vegger ... Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Kanskje noe her inne vet hva som er å foretrekke; OpenOffice eller MS Office 2008?Må ha tekstprogram nå som jeg må skrive CV og søknader. Pages fra Apple, enkelt å få pent design. Ville ikke brukt Pages til lange oppgaver eller lignende, men til korte dokumenter som skal se ryddige ut er det veldig greit. 30 dagers trial også – innen det har forhåpentligvis søknadene gjort utslaget? Lenke til kommentar
# offline Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Takker. Skal teste ut Pages og iWork. Har kun prøvd Open og cracka MS Office. Begynner endelig å få orden på iMac'en og Snow Leopard. Prøver for første gang software RAID 1 via Diskverktøy på 2stk. 1TB disker som jeg har bilder på. Noen med erfaring på dette? Da var pages installert og klar for bruk. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Jeg kommer ikke over hvor digge utskriftene fra JP ser ut. Må være fotografen sin fortjeneste, tror jeg. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Openoffice er helt kurrant, funker det meste og støtten blir bedre og bedre. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Bruker ofte ISO 3200 jeg, og ISO 5000-6400 tilsvarer omtrent 3200 på 5D ifølge mine øyer og min hukommelse Ja er noe i det der. Sånn som jeg husker det med D3. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Bestilte fjerntløser fra JP igår, og den har kommet til omlastingsterminalen allerede. Skal ikke se bort ifra at den kommer på mitt lokale postkontor idag. 1 dags levering, det er jammen meg ikke dårlig! Fikk meldig fra posten nå gitt. Hva som er vitsen med å betale 500 kroner for over-natten levering vet ikke jeg, når du kan få det samme uten å betale en eneste dale! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Bestilte fjerntløser fra JP igår, og den har kommet til omlastingsterminalen allerede. Skal ikke se bort ifra at den kommer på mitt lokale postkontor idag. 1 dags levering, det er jammen meg ikke dårlig! Fikk meldig fra posten nå gitt. Hva som er vitsen med å betale 500 kroner for over-natten levering vet ikke jeg, når du kan få det samme uten å betale en eneste dale! De er ikke alltid like kjapp. Hadde en stropp liggende på terminal i 2 dager før omlasting til nærmeste postkontor hvor igjen den ble liggende 1 dag til. Dvs den brukte 3 dager fra Bergen sentrum til der jeg bor som er 25 min kjøring Avogtil går det rask og avogtil ikke Endret 3. september 2009 av Inc Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Er nok enkelte av oss som ikke er så heldige. Til Mo i Rana tar det minimum 4 dager før vi får pakker sendt fra sørlandet, med vanlig postforsendelse. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Sendte en 500gb samsung kamikaze hdd i retur og nå får jeg en ny 1tb seagate som plaster på såret av komplett. Wohoo... det var sørvis det Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Brukte relativt lang tid til Skogn (ca. 7 mil utenfor Trondheim). Siden jeg hadde det travelt ga jeg beskjed at de måtte få den i vei omgående. Da sendte de pakken som ekspresspost over natten, uten at jeg måtte betale ekstra. Det var jo forsåvidt god service. Lenke til kommentar
swahili Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Kjapt spm: Hva er forskjellige på disse to sync kablene? http://www.japanphoto.no/blits-tilbehor/nikon/ Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Antar det er dette: "med hjelpelys funksjon". Rent bortsett fra orddelingsfeilen er det åpenbart at en kabel gir deg hjelpelys fra blitsen, mens den andre muligens ikke gjør det. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Fy faen det var dyrt for en kabel Trodde TTL kabler var en hel del billigere enn dette. Åpenbart ikke. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 på dealextreme koster uoriginale under 200,- betalte 160 for min, venter på at den skal komme i posten Lenke til kommentar
JPstoney Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Jeg kommer ikke over hvor digge utskriftene fra JP ser ut. Må være fotografen sin fortjeneste, tror jeg. Nei, det er vårt autokorreksjon som kjører over dine justeringer :!: :!: :!: Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Nei, det er vårt autokorreksjon som kjører over dine justeringer :!: :!: :!: Tror nå de fleste her skrur av autokorreksjonen Det eneste den har gjort for meg når jeg bestilte 10x15 bilder sendt inn via butikken var å sprenge fargene på 50% av bildene Funker greit for mannen (og damen) i gata, men ikke for de som redigerer bildene på kalibrert skjerm og forventer å få det som de ser det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå