Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje noe her inne vet hva som er å foretrekke; OpenOffice eller MS Office 2008?

Må ha tekstprogram nå som jeg må skrive CV og søknader.

Pages fra Apple, enkelt å få pent design. Ville ikke brukt Pages til lange oppgaver eller lignende, men til korte dokumenter som skal se ryddige ut er det veldig greit. 30 dagers trial også – innen det har forhåpentligvis søknadene gjort utslaget? :)

Lenke til kommentar
Bestilte fjerntløser fra JP igår, og den har kommet til omlastingsterminalen allerede. Skal ikke se bort ifra at den kommer på mitt lokale postkontor idag. 1 dags levering, det er jammen meg ikke dårlig!

Fikk meldig fra posten nå gitt. Hva som er vitsen med å betale 500 kroner for over-natten levering vet ikke jeg, når du kan få det samme uten å betale en eneste dale!

Lenke til kommentar
Bestilte fjerntløser fra JP igår, og den har kommet til omlastingsterminalen allerede. Skal ikke se bort ifra at den kommer på mitt lokale postkontor idag. 1 dags levering, det er jammen meg ikke dårlig!

Fikk meldig fra posten nå gitt. Hva som er vitsen med å betale 500 kroner for over-natten levering vet ikke jeg, når du kan få det samme uten å betale en eneste dale!

De er ikke alltid like kjapp. Hadde en stropp liggende på terminal i 2 dager før omlasting til nærmeste postkontor hvor igjen den ble liggende 1 dag til. Dvs den brukte 3 dager fra Bergen sentrum til der jeg bor som er 25 min kjøring :p

Avogtil går det rask og avogtil ikke

Endret av Inc
Lenke til kommentar
Nei, det er vårt autokorreksjon som kjører over dine justeringer :!: :!: :!:

 

Tror nå de fleste her skrur av autokorreksjonen ;) Det eneste den har gjort for meg når jeg bestilte 10x15 bilder sendt inn via butikken var å sprenge fargene på 50% av bildene ;)

 

Funker greit for mannen (og damen) i gata, men ikke for de som redigerer bildene på kalibrert skjerm og forventer å få det som de ser det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...