Wiciwato Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hvor bør jeg bestille en fjernutløser (ML-L3) til Nikon fra? Japanphoto eller Fotovideo? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Min første innskytelse er at du bør bestille der det er billigst? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Min første innskytelse er at du bør bestille der det er billigst? Okei, da tar jeg Japanphoto som er en krone billigere.... Tenkte på hva som gikk raskest, om i det hele tatt er noe forskjell. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Mottok 35 bilder fra JPXXL i dag (18 til i posten). Mye rør ^^ Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Bestilte ikke en eneste en jeg.. Venter til de lager noen gode tilbud på lerret eller lignende. (Til jp: sett på en begrensning da, men med måte. Slipper da at bedrifter plutselig utnytter dere så voldsomt som nå sist.) Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Min første innskytelse er at du bør bestille der det er billigst? Okei, da tar jeg Japanphoto som er en krone billigere.... Tenkte på hva som gikk raskest, om i det hele tatt er noe forskjell. Sending fra JP kan være som natt og dag. Om de har varen på hovedlageret går det like kjapt som hos de andre, men om de må ringe rundt til butikker for å høre om de har varen inne kan det ta veldig lang tid. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Edit: Ser ut som om 20mm f/1.7 er ganske skarp. Skulle gjerne sett bilder med Leica-makroen, jeg.. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hvor bør jeg bestille en fjernutløser (ML-L3) til Nikon fra? Japanphoto eller Fotovideo? hvorfor ikke bare plukke den opp hos nærmeste expert butikk eller elkjøp o.l. den koster ikke stort mer der mener jeg å huske. Kjøpte min for 199 på expert Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hehe, ja. Venter på en Leica 25/1.4 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Sending fra JP kan være som natt og dag. Om de har varen på hovedlageret går det like kjapt som hos de andre, men om de må ringe rundt til butikker for å høre om de har varen inne kan det ta veldig lang tid. Ringe rundt? Er faktisk ett system som viser hva de enkelte butikkene har på lager Lenke til kommentar
Anew Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Øh... jeg skrev et innlegg om Canon-kameraers oppførsel med mer eller mindre lyssvak optikk som svar på et spørsmål fra Cax, men nå kan jeg ikke finne tråden. Kan den ha blitt moderert bort uten at jeg kan finne det ut? Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Det er nok bare du som ikke er så god til å lete https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=14292745 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 RÅTT! "Dirk Auer skates down a roller coaster" Lenke til kommentar
Kjell75 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Må være lei livet han der!? Endret 2. september 2009 av Kjell75 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Glimrende bilder.. De fleste yotoob.videoer er fjernet - copyright, vet dere.. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 i dag legger jeg denna på finn... må bli kvitt'n... Bruker den ikke. Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 AVtorget er også en fin plass å selge slikt. Mange kjøpekåte nerder som tråler markedet der og kjøper alt de kommer over.. Gratis er det også. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Sending fra JP kan være som natt og dag. Om de har varen på hovedlageret går det like kjapt som hos de andre, men om de må ringe rundt til butikker for å høre om de har varen inne kan det ta veldig lang tid. Ringe rundt? Er faktisk ett system som viser hva de enkelte butikkene har på lager Klart det. Hadde ikke forventet noe annet i vår tid, men lettere å bare si ringe rundt for å beskrive at det tar tid. Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Kva trur dykk eg kan få for 18-55 3.5-5.6 IS og 55-250mm 4-5.6 IS? Kit objektiv og 55-250mm kjøpte eg på Japan Foto for 2500kr.. Lenke til kommentar
JPstoney Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Bestilte ikke en eneste en jeg.. Venter til de lager noen gode tilbud på lerret eller lignende. (Til jp: sett på en begrensning da, men med måte. Slipper da at bedrifter plutselig utnytter dere så voldsomt som nå sist.) Hehe, ja, denne gang har vi passet på det...der kommer stor lerret og forstørrelser på aluminiumplåte og bak akryl glass på tilbud, men denne gang er det bare max 5stk per person, så det blir helt sikkert ikke samenlikbart kaos... vi lærer sent, men vi lærer :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå