gorpium Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Et av de beste verktøyene jeg har sett er fra VisibleDust. Høy pris, men dette er ikke til engangsbruk. Ta en titt på hjemmesiden til VisibleDust for instruksjonsvideoer. (finnes billigere pakker - linket til toppmodellen) Endret 1. september 2009 av gorpium Lenke til kommentar
fototim Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Trenger hjelp litt kjapt "Haster: God og enkel programvare for billedshow?". Greia er at fotoklubben skal lage til et lysbildeshow til ei messe, og vi skal begynne på det i kveld. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Soundslides. Kjapt og enkelt. Lenke til kommentar
arela Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Noen har kanskje merket seg at forumet vårt har byttet navn - ganske riktig :-) Mer info som er interessant for fotobrukerne våre her! Da er det bare å finne frem filmrullene!! Lenke til kommentar
fototim Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Soundslides. Kjapt og enkelt.Virker som den kan gjøre jobben. Takk Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Jeg fikk post fra japan i dag.. 10 ruller med iso 200 film og 3 med 1600 film (dyr).. Gleder meg til kameraet også kommer.. Tenk at det tok under en uke fra japan til norge. Kortere tid enn posten norge ofte bruker.. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Er du overasket? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Ellers: Som det står i beskrivelsen: "Epic Monkey Island grog fail".. Holdt på å dette av stolen av latter! Det verste er at han mangler en ingrediens - "and/or pepperoni"!! :D Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Haha What is in that grog stuff anyway? Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Fjernet akkurat UV filtrene (Hoya Super Pro1D) fra alle objektivene mine. Man føler seg nesten "naken" uten. Håper ikke jeg angrer... Francis Endret 1. september 2009 av :Francis: Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Da har julaften kommet for min del og har "prøvd" objektivet i snaue 10 minutter. Det er for tidlig å si noe som helst om objektivet, men jeg har klæsjet sammen noen bilder til deres beskuelse. Bildene er kun konvertert til sRGB og limt inn i et større dokument i PS. Kommer tilbake med en egen tråd med mer om objektivet. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 yay. 40D i hus. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Spennende å høre mer om Zeissen. Min 1.4/50 er ikke så bra opp mot nærgrensen, men best på langt hold. 2.0/50 makro skal være enda bedre, og spesielt er den god opp mot nærgrensen. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 yay.40D i hus. Hvordan vil du si det er i forhold til 400D? Tenker da spesielt på søker og byggekvalitet. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Noen av gutta som har tenkt på at det tar jævlig med tid å ramme inn alle de bildene vi har bestilt? Jeg er i hvertfall ingen god "innrammer". Mye styr å få ting rett og tett. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Tide har jeg nok av, men prisen på nesten 50 rammer som passer derimot.. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Claser'n hadde noen greie, enkle bilderammer så jeg. De er dog av tynn, hvit papp, men de funker helt greit på nyere IKEA lignende innredning i leiligheten/huset.. Endret 1. september 2009 av W202 Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Må si jeg har forelsket meg i grepet til 40D kontra 400D iløpet av den tiden jeg lånte huset. Byggekvaliteten føles også en del mer solid enn 400D. Mer robust, kraftigere. Nå må noen skyte meg om jeg tar feil; søkeren på 40D føles større. Liker mye bedre søkeren i 40D ihvertfall. Kan hende jeg har fått 40D-placebo. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Vel, vi kan være enige om at søkeren til 400D er sucky. Jeg liker den ikke hvertfall. Så om søkeren på 40D er bedre så skal jeg vurdere å bytte. Selv om 5D står øverst på ønskelista ... Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Jeg satser på å kjøpe IKEA-rammer i 100x70. Liker helt klart å ha passpartout. De kostet vel 220 per, så blir en del penger, ja. Men der er jo passpartouten 70x50 da. Altså blir en del croppa. Heldigvis er en del av mine bilder på høykant allerede croppa til 7x5. Kan selvfølgelig dra til rammemaker å få det spesiallagd, men tror det fort blir mye penger da gitt. Selv dro jeg til rammemaker og bestilte en 40x60-passpartout, og det kosta vel 150kr liksom. Altså dyrt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå