_nomad Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Kanskje man kan håpe på utvidelse av tilbudet pga siste liten-trøbbel..? Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Eller at alle sisteminuttsbestillingene kræsjet serveren Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Kanskje man kan håpe på utvidelse av tilbudet pga siste liten-trøbbel..? Om du leser jpstoney sin post tidligere her tviler jeg på det Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Haha, oisann Hm, da forblir vel veggen tom foreløpig for min del. kr. 89 pr stykk er tungt å svelge når man tenker på at det kunne kostet 10,-. Endret 31. august 2009 av _nomad Lenke til kommentar
fototim Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Jeg har ikke bestilt en eneste en! Nei, du bestiller jo 20 eller fler i slengen Nei. 2x19, 1x18 og 1x16. 27 kvadratmeter. Kanskje det var det jeg skulle gjort med kjøkkenet mitt, tapetsert det med bilder? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Hvorfor ikke? Tøft med 100% original foto-tapet. Lenke til kommentar
Kjell75 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Ja du har nok å velge i Tim!! Endret 31. august 2009 av Kjell75 Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Har mine tanker no. Vil ha vekk 18-55 3.5-5.6 IS fra objektiva mine. Vil erstatte det med noko anna i vidvinkel. Tenker på: Canon 28mm 2.8 Nye canon 15-85 3.5-5.6 IS USM (Pris på denne?) Vil ha mest mulig vidvinkel så 28mm er egentlig ett dårlig valg. 24mm f/2 er litt for dyr tenker eg. Og ein annan tanke: canon 100mm 2.8 Makro kontra canon 55-250mm 3.5-5.6 IS? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Ble så imponert av Sigma 50mm 1.4 at jeg peiser ut annonser overalt nå for å få tak i et Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Ja, optimismen din er det ingenting å si på. Skulle du få fatt i objektivet for lusne 2000kr så du har et virkelig røverkjøp! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Jeg har ikke bestilt en eneste en! Nei, du bestiller jo 20 eller fler i slengen Nei. 2x19, 1x18 og 1x16. 27 kvadratmeter. Kanskje det var det jeg skulle gjort med kjøkkenet mitt, tapetsert det med bilder? Kanskje? Hvor mye koster tapet per kvadratmeter? Hm. Tapetet "Eldorado" koster 350 spenn for 5kvm (~10x,0,5m). Altså 70 kroner per kvm. En kvm "tapet" fra JP koster 30 kroner. Kupp! Endret 31. august 2009 av Simon Aldra Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Ja, optimismen din er det ingenting å si på. Skulle du få fatt i objektivet for lusne 2000kr så du har et virkelig røverkjøp! Bedre å starte lavt. Når jeg sier at jeg legger meg på rundt 2000 så betyr ikke det at jeg ikke kan finne på å kjøpe det til 3k Ut fra erfaring mener jeg at det er lettere å presse prisen ned ved å få kjøper til å føle at han har presset prisen opp; hvis du skjønner hva jeg mener. En litt skitten taktikk kanskje, men man vil jo ha det billigst mulig Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Ja, optimismen din er det ingenting å si på. Skulle du få fatt i objektivet for lusne 2000kr så du har et virkelig røverkjøp! Bedre å starte lavt. Når jeg sier at jeg legger meg på rundt 2000 så betyr ikke det at jeg ikke kan finne på å kjøpe det til 3k Ut fra erfaring mener jeg at det er lettere å presse prisen ned ved å få kjøper til å føle at han har presset prisen opp; hvis du skjønner hva jeg mener. En litt skitten taktikk kanskje, men man vil jo ha det billigst mulig Kjøpe brukt et for 3k når det koster 300kroner mer nytt? :O Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Sett sånt. Sist jeg så prisen på Sigma 50/1.4 var 4295,- og det er ikke veeeldig lenge siden. Jeg håper bare Wikipedersen får et eksemplar som har passert kvalitetskontrollen til Sigma på en ordentlig måte. Nei, jeg må komme meg i seng. I morgen plukker jeg opp min "nye" Zeiss ZF 50mm F/2.0 Makro-Planar. Julaften kom tidlig i år. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Noen har kanskje merket seg at forumet vårt har byttet navn - ganske riktig :-) Mer info som er interessant for fotobrukerne våre her! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Kult - så skal vel "digitalt" fjernes fra et par andre underfora også, da? Og - skulle også "speilrefleks" endres til "Speilrefleks og (andre) systemkameraer"? Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Kult - så skal vel "digitalt" fjernes fra et par andre underfora også, da? Det vil i hvert fall fjernes fra kompaktkameraene, jeg er litt mer usikker på speilrefleksforumet. Men det vil bli en opprydning og oppfriskning, noen kategorier vil komme til og andre vil kanskje forsvinne eller bli flyttet på. Jeg er fremdeles i tenkeboksen rundt dette, så jeg vil ikke gå i detalj på noe - det er mye som fremdeles er helt uavklart i denne forbindelsen, men i utgangspunktet er jo ønsket å gjøre forumet bedre, ikke bare forandre på det... Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Hva kan folk anbefale til sensor rensing. Er 5D fullframe sensorer om det har noe med saken (har lest på pakken av den jeg har at den ikke er for FF iaf). Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Når du kjøper svabere/klutholdere, så kommer bredden an på størrelsen på sensoren. Pass på at du følger instruksjonene til punkt og prikke! har selv kjøpt sett fra Foto/Video, men har ikke brukt enda.. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 JPxxl er tilbake på 99,- for et 50x75-print på blankt papir.. Jeg har i alle fall planer om å se gjennom de jeg har bestilt - er det noen som virkelig gjør seg i stort, så blir det ny bestilling i akryl, eller kanskje lerret.. Mmmh.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå