matsktsk Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Blir 100 % meningsløst hvis det skal koste det samme som 5D mkII. Blir nok nærmere 15 enn 20 tusen. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Utrolig mye forskjellig rykter da. Blir spennede å se hva som faktisk kommer. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Canon Rumors har en press release - la oss se om det er the real deal.. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Google-oversettelser fra japansk får jesusbarnet til å gråte. Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Google-oversettelser fra japansk får jesusbarnet til å gråte. og du fikk meg akkurat til å le. Lenke til kommentar
Napoleon XIV Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Da har jeg bestilt 20 stk 75x50cm print fra japanfoto. Men har ikke mottatt ordrebekreftelsen til tross for at det er 45min siden jeg la inn bestillingen. Sist jeg bestilte gikk det kun 5min å få ordrebekreftelsen (44 stk :!: ). Håper det ordner seg.. Er det noen her som har lagt inn bestilling i kveld? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Da har jeg bestilt 20 stk 75x50cm print fra japanfoto. Men har ikke mottatt ordrebekreftelsen til tross for at det er 45min siden jeg la inn bestillingen. Sist jeg bestilte gikk det kun 5min å få ordrebekreftelsen (44 stk :!: ). Håper det ordner seg.. Er det noen her som har lagt inn bestilling i kveld? Vel - la inn bestilling i går kveld, og ordrebekreftelsen kom. Flere timer senere, men den kom. Lenke til kommentar
Napoleon XIV Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Da har jeg bestilt 20 stk 75x50cm print fra japanfoto. Men har ikke mottatt ordrebekreftelsen til tross for at det er 45min siden jeg la inn bestillingen. Sist jeg bestilte gikk det kun 5min å få ordrebekreftelsen (44 stk :!: ). Håper det ordner seg.. Er det noen her som har lagt inn bestilling i kveld? Vel - la inn bestilling i går kveld, og ordrebekreftelsen kom. Flere timer senere, men den kom. Ok,takker for svar; da kommer den sikkert til meg også. Mye mulig det er fordi de får inn svært mange ordrer i kveld. Virkelig et godt tilbud fra Japanfoto det her Jeg ser gjerne at det kommer flere slike fremover Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Jeg holder på å bestille nå, sikkert mange som meg som venter til siste liten. Blir rundt 20stk på meg. Lurer på hvor jeg skal ha dem. Lenke til kommentar
Napoleon XIV Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Jeg holder på å bestille nå, sikkert mange som meg som venter til siste liten. Blir rundt 20stk på meg. Lurer på hvor jeg skal ha dem. Vel jeg har 44 stk under sofaen Lenke til kommentar
Anew Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Herregud! Av og til gjør dette forumet at jeg får lyst til å sette fyr på håret mitt og løpe naken rundt i hagen til naboen. Jeg må gå og vaske øynene mine. Beklager. Det måtte bare ut. PS: Dette har ingenting med denne tråden eller noe som er skrevet i den å gjøre. Endret 31. august 2009 av Anew Lenke til kommentar
Napoleon XIV Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Herregud! Av og til gjør dette forumet at jeg får lyst til å sette fyr på håret mitt og løpe naken rundt i hagen til naboen. Jeg må gå og vaske øynene mine. Beklager. Det måtte bare ut. PS: Dette har ingenting med denne tråden eller noe som er skrevet i den å gjøre. Høres ut som du trenger et polstra rom Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Av og til gjør dette forumet at jeg får lyst til å sette fyr på håret mitt og løpe naken rundt i hagen til naboen. Diskusjon.no generelt? Har gitt opp å se i lista over siste innlegg i det hele tatt - så mange innlegg her og der (typisk sex, synspunkter, rasisme og/eller religion) som er skremmende. ..Eller mener du akam.no-delen? Her er det slett ikke så ille, IMHO. ..Eller har du sett/lest noe du ikke burde? Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Av og til gjør dette forumet at jeg får lyst til å sette fyr på håret mitt og løpe naken rundt i hagen til naboen. Det synes jeg du skal gjøre, det tror jeg de setter pris på. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Av og til gjør dette forumet at jeg får lyst til å sette fyr på håret mitt og løpe naken rundt i hagen til naboen. Det synes jeg du skal gjøre, det tror jeg de setter pris på. Så lenge ingen filmer det eller tar bilder, så er det helt OK. Tom Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Er det folks evne til å kjøpe bilder som irriterer? - DPR: Leica to unveil new stuff 9/9/09 Lurer på hva de har funnet på nå... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 DPR: Leica to unveil new stuff 9/9/09 Lurer på hva de har funnet på nå... 9/9/09 kan det være en M9? Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Stilig avatar DSC. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Lurer på hva de har funnet på nå... M9. Det går rykter om at m9 blir en full-frame Leica. ..Hvis ikke Leicas optikk tåler fullframe digital sensor, så vet ikke jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå