Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da har jeg bestilt 20 stk 75x50cm print fra japanfoto. Men har ikke mottatt ordrebekreftelsen til tross for at det er 45min siden jeg la inn bestillingen. Sist jeg bestilte gikk det kun 5min å få ordrebekreftelsen (44 stk :!: ).

Håper det ordner seg.. Er det noen her som har lagt inn bestilling i kveld?

Vel - la inn bestilling i går kveld, og ordrebekreftelsen kom. Flere timer senere, men den kom. :)

Lenke til kommentar
Da har jeg bestilt 20 stk 75x50cm print fra japanfoto. Men har ikke mottatt ordrebekreftelsen til tross for at det er 45min siden jeg la inn bestillingen. Sist jeg bestilte gikk det kun 5min å få ordrebekreftelsen (44 stk :!: ).

Håper det ordner seg.. Er det noen her som har lagt inn bestilling i kveld?

Vel - la inn bestilling i går kveld, og ordrebekreftelsen kom. Flere timer senere, men den kom. :)

Ok,takker for svar; da kommer den sikkert til meg også. Mye mulig det er fordi de får inn svært mange ordrer i kveld. Virkelig et godt tilbud fra Japanfoto det her :w00t: Jeg ser gjerne at det kommer flere slike fremover :yes::love:
Lenke til kommentar

Herregud!

 

:wallbash::wallbash::wallbash:

 

Av og til gjør dette forumet at jeg får lyst til å sette fyr på håret mitt og løpe naken rundt i hagen til naboen.

 

Jeg må gå og vaske øynene mine.

 

Beklager. Det måtte bare ut.

 

PS: Dette har ingenting med denne tråden eller noe som er skrevet i den å gjøre.

Endret av Anew
Lenke til kommentar
Herregud!

 

:wallbash::wallbash::wallbash:

 

Av og til gjør dette forumet at jeg får lyst til å sette fyr på håret mitt og løpe naken rundt i hagen til naboen.

 

Jeg må gå og vaske øynene mine.

 

Beklager. Det måtte bare ut.

 

PS: Dette har ingenting med denne tråden eller noe som er skrevet i den å gjøre.

Høres ut som du trenger et polstra rom :hmm:
Lenke til kommentar
Av og til gjør dette forumet at jeg får lyst til å sette fyr på håret mitt og løpe naken rundt i hagen til naboen.

Diskusjon.no generelt? Har gitt opp å se i lista over siste innlegg i det hele tatt - så mange innlegg her og der (typisk sex, synspunkter, rasisme og/eller religion) som er skremmende. ..Eller mener du akam.no-delen? Her er det slett ikke så ille, IMHO.

..Eller har du sett/lest noe du ikke burde? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...