Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skulle ikke 7D bli FF? Skjeldent EF-S objektiver passer til ff? Eller er jeg på bærtur nå?

EF-S knuser speilet om ikke enden på objektivet er kuttet vekk. Ellers passer alt av crop-optikk på fullformat - dog med vignettering på videste enden om zoom er tilfellet.

 

17-55 fungerer ypperlig på D3 inn-zoomet.

Lenke til kommentar
:wallbash::wallbash::wallbash:

Vel - dere har i alle fall fått stresstestet systemet - det har jo holdt glimrende under noe som nesten kan kalles et Denial of Service-angrep.. ;)

 

Ellers fungerer sidene glimrende!

Liten kommentar: HTML-designet knekker litt når det kommer over 30 bilder eller så i samme ordre - det blir grå bakgrunn på ordrelinjene øverst og nederst i steden for hvit. Tipper bakgrunnsbildet er for kort - man kan eventuelt modifisere litt på css'en..

Lenke til kommentar
Så du tror at jo bedre utstyr du har, jo bedre bilder tar du?

 

:p

 

neida. Men det er dritt at jeg brukte hele sommern for å få råd til ting til min største hobby, mens andre får det uten å spørre, selv uten at det er hovedhobbyen. Men sånn vil det alltid være, noen er bortskjemte. :p

Lenke til kommentar
Så du tror at jo bedre utstyr du har, jo bedre bilder tar du?

Tror ikke, jeg vet ...

 

Tom

 

Ooooooookey....? :p:)

 

Så du tror at jo bedre utstyr du har, jo bedre bilder tar du?

:p

neida. Men det er dritt at jeg brukte hele sommern for å få råd til ting til min største hobby, mens andre får det uten å spørre, selv uten at det er hovedhobbyen. Men sånn vil det alltid være, noen er bortskjemte. :p

 

Skjønner hva du mener. :) Og det er som du sier - noen vil alltid bare få ting.

Lenke til kommentar
Disse ryktene om 7D syns jeg høres litt underlige ut.

 

Et kamera med tosiffer specks og ensiffer navn? Hm.

 

Ikke det, jeg har tatt feil før jeg :)

 

Men jeg får det altså ikke til å rime.

Du er ikke alene om å stusse over dette. Men hvis det stemmer at Canon har tro på crop så må de komme med en modell som er hvassere enn dagen 50D - en modell som kan hamle opp med Nikons D300.

 

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...