Kjell75 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Hvorfor må unger stå så j#¤"#¤ tidlig opp.... De kommer ferdigprogramert sånn! Kan legge mine kl 24 å de er oppe før en viss en...... Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Noen som har pris på frakt på feks 10 eller 20 50x75 fra Japan Foto ? Dette kunne du lett ha funnet ut selv; 49 for å hente i butikk, 99 for å få hjemsendt Det har du helt rett i, bortsett fra at var på vei ut døra og i min verden tok det kortere tid å hive inn ett spm her enn å lete på Japan Foto sine sider. wee Endret 30. august 2009 av JoonGoii Lenke til kommentar
Randoms Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Er det ingen steder man kan få kjøpt Lx3,svart?? Heller kanskje vente på S90? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Er det ingen steder man kan få kjøpt Lx3,svart??Heller kanskje vente på S90? gaukeren på hjørnet selger kanskje svart,men tror du stort sett må betale moms Kanskje dette er et alternativ. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Flere enn meg som sitter og samler sammen bestilling til JPxxl? Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Flere enn meg som sitter og samler sammen bestilling til JPxxl? Var tilfeldigvis innom en veninne når jeg hadde hentet forrige bestilling fra JP på fredag, endte med at hun kjøpte 2 av bildene, så nå må jeg bestille flere. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Holder faktisk på med det jeg og akkurat nå Lurte på å handle en 10-20-stykker, men pappa hadde trua på 100 (typisk han, er det rabatt så skal den utnyttes til det fulle ). Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Holder faktisk på med det jeg og akkurat nå Lurte på å handle en 10-20-stykker, men pappa hadde trua på 100 (typisk han, er det rabatt så skal den utnyttes til det fulle ). Typisk en rabatt som begrenser seg litt selv - man har ikke plass til så mange 75x50.. Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Skal sette meg ned å finne frem noen bilder som skal bestilles. Frykter det blir såpass mange at jeg nok må se på dette som alternative julegaver. Rammer har jeg heldigvis til kostpris :-) Jeg kan bekrefte følgende ting når det kommer til Snow Leopard (10.6) for dere Mac-brukere på forumet. - Capture NX 2.2.2 kan du bare glemme å kjøre på SL. Fungerer ikke på noen av Macene mine. Det vil ikke engang åpne filer! - Aperture gir meg ca 25% raskere import av bilder. - Photoshop ca 5% raskere totalt sett. - Lightroom ca 5% raskere på import og 1:1 previews. NB! Alle med 64-bit kernel (hold 6 og 4 under oppstart) Ikke den største økningen, men det beviser bare at Apple gjør tingene riktig. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Flere enn meg som sitter og samler sammen bestilling til JPxxl? Var tilfeldigvis innom en veninne når jeg hadde hentet forrige bestilling fra JP på fredag, endte med at hun kjøpte 2 av bildene, så nå må jeg bestille flere. Jeg ga bort et bilde jeg. Bestilte to like, og da den ene var oppe på veggen min ble jeg spurt av en nevø (7) om han kunne få det andre. Så nå skal det også opp på veggen.. på et barnerom, et s/h-bilde av nazipiggtråd fra ww2. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Må nesten vurdere om jeg skal kjøpe litt flere.. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Nesten så jeg vurderer det selv. Men har allerede 17 under bestilling, og vetta faen hva jeg skal gjøre med alle. Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Dasspapir! Selv om papiret ikke er direkte mykt så er det bedre enn dasspapiret jeg fikk fra Russland noen år tilbake. Jeg kunne plukke ut flisene og "kvistene" av papiret. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Må nesten vurdere om jeg skal kjøpe litt flere.. Jeg tenkte i går at hva er egentlig vitsen. Men til 10,- er det jo ikke noe tenke på. En brus koster jo mer Har også fått noen allerede, og er godt fornøyd med hvordan de ble. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Jeg har desverre ikk tid til å plukke ut bilder nå, kjøkkenrenovering krever sin mann. Men, om jeg hadde hatt tid, ville jeg bestilt rikelig. Ypperlig gave. Skader heller ikke å ha litt å bytte på med. Blir man lei et motiv er det bare å henge opp et annet. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Lukter litt på lerret nå jeg.. Er 12mp bra nok til 160x90? Litt kjipt å bestille, og så blir det kornete og jævlig. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Er ikke så nøye på lerret da. Blir liksom ikke så mye detaljer. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Jeg kan bekrefte følgende ting når det kommer til Snow Leopard (10.6) for dere Mac-brukere på forumet. - Capture NX 2.2.2 kan du bare glemme å kjøre på SL. Fungerer ikke på noen av Macene mine. Det vil ikke engang åpne filer! - Aperture gir meg ca 25% raskere import av bilder. - Photoshop ca 5% raskere totalt sett. - Lightroom ca 5% raskere på import og 1:1 previews. NB! Alle med 64-bit kernel (hold 6 og 4 under oppstart) Ikke den største økningen, men det beviser bare at Apple gjør tingene riktig. Merket forskjellene med LR og PS. Gleder meg til det blir bedre større for 64bit. Det å holde inne 6 og 4 er har vell bare noe å si hvis man har mer enn 4GB med minne? Maskinvareoversikt: Modellnavn: iMac Modellidentifikator: iMac7,1 Prosessornavn: Intel Core 2 Duo Prosessorhastighet: 2 GHz Antall prosessorer: 1 Antall kjerner totalt:2 Nivå 2-buffer: 4 MB Hukommelse: 4 GB Busshastighet: 800 MHz Start-ROM-versjon: IM71.007A.B03 SMC-versjon (system): 1.20f4 Serienummer (system): XXXXXXXXXXX Maskinvare-UUID: XXXXXXXXXXX Systemversjon: Mac OS X 10.6 (10A432) Kernel-versjon: Darwin 10.0.0 Startvolum: Macintosh HD Oppstartsmodus: Normal Maskinnavn: PC Brukernavn: (Kenneth) Sikker virtuell hukommelse: Ikke aktivert 64-bits-kernel og -tillegg: Nei Tid siden oppstart: 34 minutter Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Er ikke så nøye på lerret da. Blir liksom ikke så mye detaljer. Mye mulig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå