Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Hvis jeg bestiller JP foto bildene idag, tror dere de blir klare til mandag? Er en Japanfoto like ved skolen så henter de der. Og hvis de ikke blir klare før uti uka, får jeg fortsatt tilbudspris selv om det da er september?

 

::

 

Er det best å lagre redigerte bilder i TIFF eller PSD formar når jeg skal ha dem i LR?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den bildeforbedrings knappen gjør ikke noe med bildet uten det du selv gjør.

 

Hvis du har bildet i et annet format en 2/3 eller du vil zoome,rotere eller noe annet kan du gjøre det der.

 

Bestilte ca 40 til jeg,så nå er gaver for uoverskuelig fremtid berget,men tror familien blir lei bildene mine etter og ha tapetsert noen vegger :p

Lenke til kommentar
Den bildeforbedrings knappen gjør ikke noe med bildet uten det du selv gjør.

 

Jo, det er bildekorrigering som automatisk skrur opp fargemetning osv. Er ihvertfall det på "vanlige" JP. Har ødelagt en del av bildene mine det.

 

Du har sikkert rett,hadde et bilde i feil format måtte bruke knappen for og få "klippet"bildet litt.Gadd ikke og redigere det igjen,så jeg får se hvordan fargene blir :dontgetit:

 

Edit:nå er endelig lapskausen ferdig,etter og ha småkokt i 5 timer :love:

Endret av Nautica
Lenke til kommentar
Du har sikkert rett,hadde et bilde i feil format måtte bruke knappen for og få "klippet"bildet litt.Gadd ikke og redigere det igjen,så jeg får se hvordan fargene blir :dontgetit:

 

Hvis skjermen din er kalibrert og du har mettet fargene rimelig mye fra før, så vil nok bildene bli litt overdrevne. Du må vel bare vente å se.

Lenke til kommentar
hva skal til for at man får 5 stjernes bildekvalitet hos JP foto? I det redigerings opplegget der hadde selv bildene mine fra 5D2en 4 stjerner...

Kjøpe ett bedre kamera seff! Hasselblad 500Cm :D

 

haha.. :p du en og den hasselbladen din! :p

 

EDIT:

Lagt inn ordre på 20 bilder nå! :D Det er så kosli! håper bare ikke fargene osv er helt på jorde :/

Endret av Farner
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...