Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har pris på frakt på feks 10 eller 20 50x75 fra Japan Foto ?

Dette kunne du lett ha funnet ut selv; 49 for å hente i butikk, 99 for å få hjemsendt

Det er faktisk feil,

prisen på japanphoto.no er 49,- med posten og 29,- med henting i butikk.

På japanphotoXXL.no er det 99,- med posten og 49,- med henting i butikk.

Dette kunne du lett har funnet ut selv hehe... nei, den siste bemerking var selvfølgelig enn vits, det er litt dumt med ulike transportpriser. Om kort tid lanserer vi samme system på begge to platformer hvor vi tar ekte postkostnader fra posten Norge som gebyr. Å sende enn 20-30 lerret på kileramme kan ikke koste samme enn en 1,60m x 90 cm, det skal forendres ganske raske...

Stephan

Lenke til kommentar
Noen som har pris på frakt på feks 10 eller 20 50x75 fra Japan Foto ?

Dette kunne du lett ha funnet ut selv; 49 for å hente i butikk, 99 for å få hjemsendt

Det er faktisk feil,

prisen på japanphoto.no er 49,- med posten og 29,- med henting i butikk.

På japanphotoXXL.no er det 99,- med posten og 49,- med henting i butikk.

Dette kunne du lett har funnet ut selv hehe... nei, den siste bemerking var selvfølgelig enn vits, det er litt dumt med ulike transportpriser. Om kort tid lanserer vi samme system på begge to platformer hvor vi tar ekte postkostnader fra posten Norge som gebyr. Å sende enn 20-30 lerret på kileramme kan ikke koste samme enn en 1,60m x 90 cm, det skal forendres ganske raske...

Stephan

Regnet med at han mente JPXXL, for å spare 89,- per forstørrelse

Lenke til kommentar
Hmm... når jeg bruker CeWe til å bestille, så sier den 99,- pr. kopi? Rettes det noe sted?

Hei Anew,

tilbudet gjelder på vårt nye nettside japanphotoXXL.no. Der har vi også samme bestillingssoftware for download (min CeWe Fotoverden) men med XXL logo.

Uansett hvilken av disse to software du bruker, så må du altid trykker på "update" i øvere høyere hjørnet for å ser siste prisendringer. Men prisen blir uansett rettet automatisk i produksjonsprosessen. På den online løsning på XXL har du alltid automatisk riktig prise uten å måtte oppdaterer.

Lykke til!

Stephan

PS: håper att ingen angrer kjøpet hvis September tilbud kommer opp på nettet på tisdag hehe

Lenke til kommentar
PS: håper att ingen angrer kjøpet hvis September tilbud kommer opp på nettet på tisdag hehe

Hvis det er forstørrelse på aluplate i 50x75 til samme pris så får jeg nok bare bestille noen av de også ;)

Ja, det blir 75x50 på aluminium plate eller til samme pris bak acryll glass, men nei, helt sikkert ikke for 10,- kroner :-) Men noen 75x50 plakater som har akkurat blitt henget opp i stuen blir der sikkert kastet/byttet mot Alu eller Akryll fordi kvaliteten/effekt på disse er i enn helt annen verden samenliknet med "vanlig" forstørrelser...

Lenke til kommentar
Og hvor skal jeg komme når jeg skal på besøk for å smake? Fikk litt lyst til å pørve litt på Glenmorangiene dine.
"Pørve"? :huh:

:p

Det har for øvrig blitt lagt til en Quinta Ruban siden bildet ble tatt.

Men bare send på en PM hvis du er innom Nidaros (viss fare for at jeg flytter i løpet av høsten, men i så fall skal jeg gjøre mitt beste for å huske å oppdatere profilen min :p )

Lenke til kommentar
Og hvor skal jeg komme når jeg skal på besøk for å smake? Fikk litt lyst til å pørve litt på Glenmorangiene dine.
"Pørve"? :huh:

:p

Det har for øvrig blitt lagt til en Quinta Ruban siden bildet ble tatt.

Men bare send på en PM hvis du er innom Nidaros (viss fare for at jeg flytter i løpet av høsten, men i så fall skal jeg gjøre mitt beste for å huske å oppdatere profilen min :p )

I shall. :)

Stephan: Kan dere ikke starte en egen Zuiko-butikk og selge 14-35/2.0 for 4000 kroner hele desember? :p

Lenke til kommentar
Endelig har jeg fått tilbake mine Skyports fra Serviceproffen, etter en og en halv måned. Jaggu glemte de ikke å sende med Pocketwizard-kabelen jeg sendte til dem sammen med Skyportsa for testing. Og Scandinavian har ingen slike kabler igjen på lager. Helvete.

Send de en mail da, ffs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...