arnold_layne Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Den som er 36 år gammel går an å tvinge ned. Lenke til kommentar
Kjell75 Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Hmm he he MANDAG!!! Fått en avklaring på reprasjonsproblemene dine? I så fall. Innebærer det at jeg må begynne å hate deg? He he nei ska gi han te i morra før æ ringe han! Så får vi se ka som kommer ut av det!? K7 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Den ble vi "tvunget til" å bruke på jobben et helt år, flere år siden, ..fordi den var gratis. Men etter ett års prøvetid meldte vi alle pass...den var da ikke god nok RandiA Jeg selv bruker OpenOffice - i mine øyne er det MS Office som ikke er godt nok Tom Støtter Tom her - har OpenOffice siste versjon på en stasjonær og en laptop og det fungerer til tider bedre enn orginalen. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 siden det snart er helg: http://www.aperitif.no/?id=128249 Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Imponert av Japan Photo i dag; bestilte et lite lass 50x75-bilder i går kveld, fikk kl 2 i dag mail om at de er fremme i butikken om 2-4 dager. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Jeg selv bruker OpenOffice - i mine øyne er det MS Office som ikke er godt nok Tom Uppsss...det hadde jeg ikke trodd om deg, men har jo skjønt at du ikke er noen MS tilhenger RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Undertegnede har nettopp kjøpt seg en flaske Bruichladdich. Nam. Da bør helgen være berget Tom Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 'laddie er et av de destilleriene jeg aldri har blitt fortrolig med. For øvrig må jeg jobbe meg gjennom noen flasker før jeg strengt tatt trenger å kjøpe mer... Lenke til kommentar
Inc Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 'laddie er et av de destilleriene jeg aldri har blitt fortrolig med. For øvrig må jeg jobbe meg gjennom noen flasker før jeg strengt tatt trenger å kjøpe mer... Og jeg som trodde jeg drakk mye.... Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 (endret) omtrent så mange tomme Captain morgan flasker jeg kasta her om dagen. Var så trangt på kjøkkenbenken... hmm.. nytter ikke være født i 1985 i Norge, ble sendt rett hit: http://www.centurycouncil.org/ Endret 28. august 2009 av Dewil Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Hvis jeg hadde drukket mye så hadde jeg jo ikke hatt på langt nær så mange flasker i skapet Det har for så vidt kommet til et par flasker mer etter at det bildet ble tatt. En Glenrothes, blant annet. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 siden det snart er helg: http://www.aperitif.no/?id=128249 Den tror jeg er drikkbar For øvrig må jeg jobbe meg gjennom noen flasker før jeg strengt tatt trenger å kjøpe mer... Du burde klare deg til over helgen da Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Hva tenker dere om en flue på veggen i 75x50? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Hva tenker dere om en flue på veggen i 75x50? Det kan bli tøft det Tom Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Til dere som er så redd for FEAR Lenke til kommentar
Inc Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Hva tenker dere om en flue på veggen i 75x50? Skulle vel hindre en og annen innbrudstjuv Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Undertegnede har nettopp kjøpt seg en flaske Bruichladdich. Nam. Da bør helgen være berget Tom Jotta. Du får ta deg en tur. Hva inneholder barskapet hos Tom for tiden? 'laddie er et av de destilleriene jeg aldri har blitt fortrolig med. For øvrig må jeg jobbe meg gjennom noen flasker før jeg strengt tatt trenger å kjøpe mer... Og hvor skal jeg komme når jeg skal på besøk for å smake? Fikk litt lyst til å pørve litt på Glenmorangiene dine. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Jotta. Du får ta deg en tur. Hva inneholder barskapet hos Tom for tiden? Det må bli en annen gang; skal til Kragerø i moren. Det er en Ardbeg og en Highland Parki skapet mitt. Samt noen rester av en Lagavulin. Tom Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Imponert av Japan Photo i dag; bestilte et lite lass 50x75-bilder i går kveld, fikk kl 2 i dag mail om at de er fremme i butikken om 2-4 dager. Den meldingen fikke jeg også etter en dag eller to, men jeg har fortsatt ikke hørt noe fra butikken 10 dager senere - selv etter en purremail... Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Da har jeg også bestilt forstørrelser. 17 stk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå