Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For de som bekymrer seg over kjøkkengulvet mitt, kan jeg opplyse om at det skal slipes ned. Og så maler jeg veggene blå. Blir stilig, så stilig at det nesten fortjener et bilde etter hvert.

Deilig å drive med praktiske ting.

Trenger du hjelp med å male kjøkkenet? :p

Lenke til kommentar
For de som bekymrer seg over kjøkkengulvet mitt, kan jeg opplyse om at det skal slipes ned. Og så maler jeg veggene blå. Blir stilig, så stilig at det nesten fortjener et bilde etter hvert.

Deilig å drive med praktiske ting.

Da vet jeg hvem jeg skal ringe ;)

 

Slapp av FotoTim, hos meg er det kun vinlageret og øllageret som trenger litt omsorg ...

 

Tom

Lenke til kommentar
Bare noen få dager til - ut august.

Bør skynde seg da...for det var et flott tilbud. Har kjøpt store kapa plater jeg nå og skal montere de fire jeg fikk laget. Den verste jobben blir å rydde veggplass i glasshuset for de, for de er temmelig store. Her fikk jeg konstatert at det er bra med en god del MP....

RandiA

Lenke til kommentar

Heilage skit! Jeg bruker normalt ikke MS-produkter når jeg ikke må, men siden vi bruker SharePoint til dokumentstyring på jobben, lusker jeg innom IE når jeg skal hente noe - word-dokumenter åpnes da i WordPad, som for øyeblikket (siden det har fått den krevende oppgaven å åpne et simpelt 16-siders dokument) konsummerer ca. 80% CPU-tid (alt det får) og 680MB minne... :eek:

 

Jeg må vel fortelle IE om OpenOffice...

Lenke til kommentar
Sikkert ikke den enkleste, men jeg bruker Gimpen, lager et canvas som er stort nok, og limer inn de to bildene side ved side.

Ser ut som jeg ikke har noe program som gjør det (på en elegant måte), så jeg får vel laste ned gimp eller paint.net. Photoshop er altfor tung å åpne for å gjøre noe så simpelt, dessuten har jeg ikke det på jobb.

Lenke til kommentar
Sikkert ikke den enkleste, men jeg bruker Gimpen, lager et canvas som er stort nok, og limer inn de to bildene side ved side.

Ser ut som jeg ikke har noe program som gjør det (på en elegant måte), så jeg får vel laste ned gimp eller paint.net. Photoshop er altfor tung å åpne for å gjøre noe så simpelt, dessuten har jeg ikke det på jobb.

Fant forresten ut at Picasa sin fotomontasje-funksjon også kan brukes. Den ser relativt fleksibel ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...