Simon Aldra Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Enda mer eksperimentering med OMZ 50/1.8 + Vivitar 12 og 20mm mellomringer. Dette må eksperimenteres mer med. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Han som irriterer seg tror kanskje at verden skal være sånn som han ser den på en fjernsynsskjerm? At vertikalformat er naturstridig. Jaja, den ungdomen den ungdomen Det meste han lister opp kan jeg være delvis enig i, men selv HDR kan være bra, når det bare blir brukt fornuftig. Han glemte forresten en ting for å gjøre lista komplett, såkalt Dave Hill effekt. Heldigvis har det avtatt virker det som. En periode drev omtrent alle med det, men ingen kunne vel egentlig si hva det var. Folk dro i mer eller mindre tilfeldige spaker, og så erklærte de Dave Hill. Jeg er egentlig bare småirritert over å ha sølt maling ut over kjøkkengulvet. Ikke spør meg hvorfor, svaret innebærer en stesønn som hadde satt noe et sted det ikke skulle være. Da er det godt å slenge ut litt gruff. Lenke til kommentar
Kjell75 Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Hmm he he MANDAG!!! Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Kult album http://open.spotify.com/album/6QwlhIbsK5hrP95Q5FPKXr Francis Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Kult album http://open.spotify.com/album/6QwlhIbsK5hrP95Q5FPKXr Dessverre, du har for lav kred til at jeg klikker på linken Your musical compatibility with francisdp is Low Lenke til kommentar
fototim Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Hmm he he MANDAG!!! Fått en avklaring på reprasjonsproblemene dine? I så fall. Innebærer det at jeg må begynne å hate deg? Endret 27. august 2009 av fototim Lenke til kommentar
Anew Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 (endret) FWIW så tror jeg det er sånne vertikalvidvinkelbilder som dette som irriterer: ...også var det noe annet jeg skulle ha sagt, men det glemte jeg. Edit: åja - ville bare nevne at Wintel er fint å bruke i stedet for "pc". Endret 27. august 2009 av Anew Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Fra meg til dere --> http://www.weebls-stuff.com/toons/Baby+Baboon/ Enjoy Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Den slutter jo aldri Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 FWIW så tror jeg det er sånne vertikalvidvinkelbilder som dette som irriterer: ...også var det noe annet jeg skulle ha sagt, men det glemte jeg. Edit: åja - ville bare nevne at Wintel er fint å bruke i stedet for "pc". Når jeg så det bildet så var første tanken min "I see dead people" Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Når jeg så det bildet så var første tanken min "I see dead people"Jeg tenkte mer i retning av "Redrum". Den slutter jo aldri Du har ikke vært mye innom Weebls tidligere, har du vel? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Når jeg så det bildet så var første tanken min "I see dead people" jeg tenker mer i retning av "Come play with us. For ever and ever.." Endret 27. august 2009 av the_last_nick_left Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Jeg er egentlig bare småirritert over å ha sølt maling ut over kjøkkengulvet. Ikke spør meg hvorfor, svaret innebærer en stesønn som hadde satt noe et sted det ikke skulle være. Da er det godt å slenge ut litt gruff. Søl mer maling, og vips, så har du et moderne art-deco-gulv. Fra meg til dere --> http://www.weebls-stuff.com/toons/Baby+Baboon/ Enjoy Uhm. Dersom det der er White Album er dette Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band. Catch my drift? Endret 27. august 2009 av Simon Aldra Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Mango og Kenya (så vel som Kenya Remix) bør man også få med seg hvis man er fersk til Weebl's Stuff. Blimp og Owls er også verdt å få med seg. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Tidlige klassikere som Scampi setter seg ofte altfor hardt fast i hjernebarken. Også de klassiske første Weebl and Bob. Pai. Velbekomme. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Synes muligens denne er den beste Weebl and Bob-videoen. Men det krever den rette referansebakgrunnen. For øvrig, så synes jeg vidvinkelportretter kan funke helt greit som Smugmug-profilbilder: Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Den slutter jo aldri Du har ikke vært mye innom Weebls tidligere, har du vel? Ikke det jeg er kjent for nei Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 baby baboon var fengende... lite jeg har fiksa meg den på mp3. skal spille den i bilen så fort jeg har anlegget oppe å går igjen... Lenke til kommentar
fototim Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 For de som bekymrer seg over kjøkkengulvet mitt, kan jeg opplyse om at det skal slipes ned. Og så maler jeg veggene blå. Blir stilig, så stilig at det nesten fortjener et bilde etter hvert. Deilig å drive med praktiske ting. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 For de som bekymrer seg over kjøkkengulvet mitt, kan jeg opplyse om at det skal slipes ned. Og så maler jeg veggene blå. Blir stilig, så stilig at det nesten fortjener et bilde etter hvert. Deilig å drive med praktiske ting. Det var godt. Nå begynte jeg å bli skikkelig bekymret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå