Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Jeg har jo råd til det. Jeg har jo den beste utgaven av 70-200 idag, og jeg MÅ ikke bytte. Av ytelse så er selvfølgelig f/2,8 hakket bedre enn f/4, men f/4 har andre fordeler igjen.
At du har råd til å beholde f/2,8 er ikke det samme som at du føler du har råd til å kjøpe en 70-300 som du kan ha i tillegg :p

 

Men som sagt, jeg har bare erfaring med Nikons 70-300 VR som har fått rimelig god kritikk (og som jeg for så vidt vurderer å skaffe meg som lettvekts-telezoom i tillegg til 80-200-beistet).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nokon på forummet som har Canon sin 100mm 2.8 Makro?

 

Vurderer vurderer vurderer... Meiningar?

 

Jeg har ingen makro-objektiver å sammenlikne med, men jeg har den du vurderer, og er fornøyd. En fin ting er at objektivet ikke blir større eller mindre når man fokuserer. Solblender får man kjøpt på Ebay for en 50-lapp.

 

Mange vil nok anbefale Sigma sin 150mm, men du klarer deg nok uten den dersom det ikke er hovedsaklig insekter du skal fotografere.

Lenke til kommentar
Folkens, jeg må ha Vista i kveld. Og stasjonæren min er 32bit, men får jeg oppgradere til windows 7 64-bit når det kommer? Forutsatt at jeg kjøper 64-bit pc før den tid..

 

 

Hva med å legge inn Win 7 RC1 x64? Da slipper du unna uten å betale noe frem til du engang kjøper Win 7 :)

 

Francis

 

Maybe that's why?

Lenke til kommentar

De kodene du må oppgi på lånekassen er de som du fikk i brev for lenge siden. Det er et ark med ca 15 koder. Så får du beskjed om å oppgi en. Du kan bestille nye hvis du har mistet dem. Det måtte jeg

 

Og så over til det jeg skulle skrive. Jeg trenger en ny ekstern harddisk til bildene mine. Det jeg lurer på er om det er noe forskjell på dem? Funker de billige like bra? Eller er det der større sannsynlighet for at det blir noe tull? Vil denne, Western fungere like greit som denne, iomega.

Lenke til kommentar
Nokon på forummet som har Canon sin 100mm 2.8 Makro?

 

Vurderer vurderer vurderer... Meiningar?

 

Jeg har ingen makro-objektiver å sammenlikne med, men jeg har den du vurderer, og er fornøyd. En fin ting er at objektivet ikke blir større eller mindre når man fokuserer. Solblender får man kjøpt på Ebay for en 50-lapp.

 

Mange vil nok anbefale Sigma sin 150mm, men du klarer deg nok uten den dersom det ikke er hovedsaklig insekter du skal fotografere.

 

Kan bekrefte at Sigma sin 150mm er fantastisk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...