Ratleto Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Hakke plass til 20 stk 75x50 i huset da. Lenke til kommentar
ET! Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Hmm.. kjøpe 70-200 brukt nå eller vente til butikkprisen går ned? Hvor snart tror dere den nye 70-200 er i butikkene? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Hvor snart tror dere den nye 70-200 er i butikkene? Du som jobber i fotobutikk Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 jeg har bestilt 33 stk, og har vel ledig veggplass til 5, kanskje 6. Men allikevel vurderer jeg å bestille noen flere.. skal gi bort noen da. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Kjøper dere rammer til alle 75x50 bildene deres, hvor får man evt. tak i billige rammer? Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Kjøper dere rammer til alle 75x50 bildene deres, hvor får man evt. tak i billige rammer? Tenkte å høre med lokal rammemaker(er det et yrke?), må ha rammer på det som skal på veggen. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Å få laget rammer koster fort en del; de gangene jeg har fått det gjort for bilder rundt den størrelsen har det endt opp på rundt 1000,- per ramme. Med de antallene en del her ser ut til å bestille blir totalprisen fort frisk. Kan selvsagt gjøres billigere ved enklere materialer, gode priser ved større bestillinger etc. Jeg har kjøpt i dyre materialer og maks et par-tre rammer om gangen. (Men er det ikke et greit alternativ å ha bilder på rotasjon om man har lite veggplass og store mengder materiale en vil ha utstilt? Eller finne en lokal kafé som kan trenge litt veggfyll?) Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Å få laget rammer koster fort en del; de gangene jeg har fått det gjort for bilder rundt den størrelsen har det endt opp på rundt 1000,- per ramme. Med de antallene en del her ser ut til å bestille blir totalprisen fort frisk. Kan selvsagt gjøres billigere ved enklere materialer, gode priser ved større bestillinger etc. Jeg har kjøpt i dyre materialer og maks et par-tre rammer om gangen. (Men er det ikke et greit alternativ å ha bilder på rotasjon om man har lite veggplass og store mengder materiale en vil ha utstilt? Eller finne en lokal kafé som kan trenge litt veggfyll?) Da blir det vel kanskje ikea tenker jeg. straks litt mer overkommelige priser. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Vrient å lage en sånn fancy flash-intro/layot? Selvfølgelig ikke irriterende fancy. Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Vrient å lage en sånn fancy flash-intro/layot? Selvfølgelig ikke irriterende fancy. Sånn fæl intro for å komme inn på hjemmesiden? Som man ikke kan skippe osv? Fysj. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Bestillte like gjerne 10 til Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Vrient å lage en sånn fancy flash-intro/layot? Selvfølgelig ikke irriterende fancy. Sånn fæl intro for å komme inn på hjemmesiden? Som man ikke kan skippe osv? Fysj. Tenker bare et enkelt oppsett med en intro på 5 sek eller noe. Skipbar. Er ikke fan av slike selv, men lurte på om det var tidkrevende og vanskelig å lage Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Ikke tidkrevende og vanskelig nok. Dessverre. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Bestillte like gjerne 10 til Du tar dessuten den typen bilder folk vil ha på veggene sine. Det er ikke så mange som vil ha en sliten minerydder på veggen, akkurat.. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Ingard bør ta og printe ut hele junifesten sin og henge de på en og samme vegg Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Ingar burde få en post i statsbudsjettet. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Ikke tidkrevende og vanskelig nok. Dessverre. http://www.skelton.biz/ Tenker å prøve å lage noe ala det der Først bør jeg kanskje ta noen fine bilder, som kan ligge på siden Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Ikke tidkrevende og vanskelig nok. Dessverre. http://www.skelton.biz/ Tenker å prøve å lage noe ala det der Først bør jeg kanskje ta noen fine bilder, som kan ligge på siden Haha, lite sjuk i photoshop, samt noen sjukt gode ideer. Lurer på om han er i slekt med han her. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 nå kan dere få lov å gjette hva dette er Det er en dingseboms som er inne i motoren. Også kalt veivaksel. Tom PS. Sikkert til en boble hmm, ossen gjetta du det? hehe. Skulle gjerne visst hva den har sitti i, jeg har ikke snøring på hvor den kom fra... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 hmm, ossen gjetta du det? hehe. Skulle gjerne visst hva den har sitti i, jeg har ikke snøring på hvor den kom fra... Jeg kan nok om bil til at jeg holder meg unna Men har jo sett et par motorer i småbiter. Jeg gjetta Boble, ettersom du steller litt med det. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå