Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å få laget rammer koster fort en del; de gangene jeg har fått det gjort for bilder rundt den størrelsen har det endt opp på rundt 1000,- per ramme. Med de antallene en del her ser ut til å bestille blir totalprisen fort frisk.

 

Kan selvsagt gjøres billigere ved enklere materialer, gode priser ved større bestillinger etc. Jeg har kjøpt i dyre materialer og maks et par-tre rammer om gangen.

 

(Men er det ikke et greit alternativ å ha bilder på rotasjon om man har lite veggplass og store mengder materiale en vil ha utstilt? Eller finne en lokal kafé som kan trenge litt veggfyll?)

Lenke til kommentar
Å få laget rammer koster fort en del; de gangene jeg har fått det gjort for bilder rundt den størrelsen har det endt opp på rundt 1000,- per ramme. Med de antallene en del her ser ut til å bestille blir totalprisen fort frisk.

 

Kan selvsagt gjøres billigere ved enklere materialer, gode priser ved større bestillinger etc. Jeg har kjøpt i dyre materialer og maks et par-tre rammer om gangen.

 

(Men er det ikke et greit alternativ å ha bilder på rotasjon om man har lite veggplass og store mengder materiale en vil ha utstilt? Eller finne en lokal kafé som kan trenge litt veggfyll?)

 

Da blir det vel kanskje ikea tenker jeg. straks litt mer overkommelige priser.

Lenke til kommentar
Vrient å lage en sånn fancy flash-intro/layot? Selvfølgelig ikke irriterende fancy.

Sånn fæl intro for å komme inn på hjemmesiden? Som man ikke kan skippe osv? Fysj.

 

Tenker bare et enkelt oppsett med en intro på 5 sek eller noe. Skipbar.

 

Er ikke fan av slike selv, men lurte på om det var tidkrevende og vanskelig å lage :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...