Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Au! Det gjør forferdelig vondt å se på! Hvordan klarte du det? Eller er monsterobjektivet så tungt at det ødela seg selv?

 

Sikkert en følgeskade fra den helgen jeg lånte det... :roll:

Tror nok egentlig at det til en viss grad ødela seg sjøl. For langt med for mye masse. Hadde nok ikke skjedd med et av fastobjektivene. Jada, jeg tenkte på deg med en gang. Sikkert en av ungene dine som har løsna på skruene :yes: Regner med at du betaler halvparten?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Ja det er en fryd å se gjennom samlingen hans :) 2-3 Hasselblad kamera + mange objektiver. Eldre analoge nikon og canon kamera med objektiver og andre godbiter

 

Han jobbet som fotograf i mange år (bryllup, konfirmasjon, barne og familie bilder etc) så han har en solid samling.

Litt dumt at det for det meste nå ligger i et skap mens han bruker et canon 400D.

Han har derimot veldig lyst på digitalt bakstykke , men 100K blir litt mye.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Jepp, nå kan jeg angre på at jeg ikke bruker UV-filter!

post-89191-1251135137_thumb.jpg

æææææææææææ... :ohmy: nå ble jeg kvalm!

 

har samme objektivet og hus, mitt har også gått i bakken ut av en bil, spratt så pent bortover asfalten atte (hadde solblenderen andre veien)... ossen i svarte er detta mulig, kan jo se ut som du har kjørt og kastet kamera ut av vinduet.

 

Kondolerer!

 

Fant forresten godbit på rundt 10Kg i dag...

 

nå kan dere få lov å gjette hva dette er ;)

post-26623-1251154029_thumb.jpg

Endret av Dewil
Lenke til kommentar

Dette innlegget fikk noen bjeller og kime hos meg,veldig suspekt kan det være en ny form for lureri eller bare en som vil bli kvitt kameraet sitt.

 

 

brukers aller første innlegg.

Hei!

Jeg har en splitter ny, ubrukt D5000 til salgs med full garanti fra fotovideo, samt noen objektiver, hvis du er interessert.

Matcher helt sikker Hong Kong priser. Send meg en mail eller PM.

 

 

Edit.Ser at annonsen har blitt fjernet.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar
Fikk vite idag at jeg blir arbeidsledig i slutten av måneden. Tips til hvor en nyutdannet dataingeniør kan se etter jobb?

 

Har lagt inn CV på Finn, Manpower og Kongsberggruppen.

 

Vil helst jobbe med programmering og/eller databaser. Jeg trives godt med å jobbe med .NET da det er det jeg har desidert med erfaring med. C, C++, Java og web er også interessant.

 

Francis

 

Funnet noe (nei, jeg har ikke lest de siste 40 sidene)? Vurderte Kongsberggruppen jeg også, men gadd ikke flytte. Det kan nok være litt vanskelig å komme igjennom nåløyet nå, men det letter nok ganske fort. Trenden i de største data-bedriftene er nå at de begynner å ansette litt folk nå fordi de rett og slett har for mye å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...