Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om du gjerne vil være med, så kan jeg vel avsløre at afb.pinglebo.net fortsatt er oppe og tar i mot bilder. Vi har mer enn nok bilder til å få en bra bok, men jeg er en stor tilhenger av etternøling. ;)
Om jeg er tilhenger av nøling vet jeg ikke helt, men jeg praktiserer det :)

 

Nå er boka sånn omtrent akkurt full, men det er stor sannsynlighet for at det er mulig å skvise inn noen tternølere. i hvert fall foreløpig fram til vi har begynt å sette sidene.

Lenke til kommentar
Noen som har fått prints fra JP?

Hvordan ble bildene?

Ganske brukbart. Så lenge du kan overleve med glossy fotopapir ser jeg ingen grunn til å ikke gjøre det.

:)

Hentet i dag jeg, hadde tatt bare 4 i første omgang. Dette ble jo kjempeflott, bare så synd jeg ikke har veggplass igjen til dette, får ta ned noe annet da. Flotte farger, jeg sendte inn godt med megapixler på hvert bilde så gjengivelsen ble meget detaljert. Virkelig verdt prisen ja!

RandiA

Lenke til kommentar
Mange her som har Mac og skal kjøpe Snow Leopard?

 

269kr. for oppgradering fra Leopard er ikke ille.

 

Brutter'n skal kjøpe Familiy Pack med 5 lisenser, håper jeg får brukt en av dem. Noen som vet egentlig hvordan Mac OS og lisensene fungerer? Det er jo ikke noe CD/produkt Key med OS'et.

 

Skulle gjerne gjort det men min 1. Gen macbook støtter ikke Snow Leopard. :cry:

Kommer annpå hva du mener med hvordan det funker... Når du kjøper familypack får du lov å installere det 5 ganger, men det er fortsatt ikke noen serienummer så i praksis kan du installere det så mange ganger du vil, selv med en 1 license pack.

Lenke til kommentar
Hvor galt er det? Etter bildet å dømme, kan det se ut til å være håp.

Har heldigvis verdigjenstandforsikring med 10 % egenandel, så det går nok greit. Veske med D700 og montert objektiv falt ut av bilen gitt. Var på vei til et bryllup for å fotografere så det passa i grunnen litt dårlig. Heldigvis klarte huset seg.

Det som er herlig er forøvrig at jeg tre dager før fikk beskjed fra forsikringselskapet angående en tidligere skade, at de dekket alt inkludert egenandelen. Jada, det var det samme objektivet som hadde tatt seg en tur i gulvet. Spørs vel om jeg slipper egenandelen denne gangen...

Lenke til kommentar
Kan ikke tro at det der blir så jævlig dyrt å fikse. 1500-2000 kanskje. Og det er det jo definitivt verdt.

Blir nok mer enn det! Forrige gang byttet de ut en pakning som gjorde at zoominga gikk litt tregt, og det kom på 2348.- 49.- i deler og resten for 2.5 timer med arbeid. Tar tid å demontere/sette sammen zoomobjektiver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...