Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dell har og en 22' IPS til rundt 3000 høvdinger. Om den er bedre enn HP sin IPS har jeg null ide om.
Det var litt av ein pris ... Bør vere ein god skjerm.

 

Grisebillig skjerm ! Har 2 stk Eizo 17" (ikke widescreen akkurat) stående bak med som hadde nypris på kr. 8000,- pr stk i sin tid...

 

ps ! betalte ikke den prisen så det er sagt

Lenke til kommentar
Æsj, får ikke lastet opp bilder til akam boka pga jeg skiftet passord idag, så har ikke siden blitt oppdatert...

Passord på opplastingssiden er det du la inn når du registrerte deg.

 

Tom

 

Jeg trodde også det var detaljene for kontoen på forumet det var snakk om xD

 

 

Vil det være tidsnok å laste opp i 24:00 tiden i kveld? Kommer ikke hjem før da :(

 

Og hvordan er det med rettigheter til avbildete personer? Om jeg har fått muntlig tillatelse til å publisere det på nett, trenger jeg mer?

Endret av Aak1
Lenke til kommentar
Blir HPen i stedet. Får bra kritikk på cnett..

 

Har ikke lyst på direkte levering og hvis de skal være vanskelige så er det synd for dem.

Nå ble jeg også keen på nye skjerm og PC. 17500 fra Lånekassen er skummelt mye penger. :p

 

http://reviews.cnet.com/lcd-monitors/hp-lp...0.html?tag=rnav

 

Ser ganske deilig ut med de justeringsmulighetene ..

 

Kommer tilbake med tilbakemeldinger. Merkelig lite jeg finner angående bilderedigering og skjermer. Men denne og Dell sin 22 blir ofte nevnt. Og når disse er de beste de har testet så må det jo bety noe.

Lenke til kommentar
Jeg trodde også det var detaljene for kontoen på forumet det var snakk om xD

 

 

Vil det være tidsnok å laste opp i 24:00 tiden i kveld? Kommer ikke hjem før da :(

 

Og hvordan er det med rettigheter til avbildete personer? Om jeg har fått muntlig tillatelse til å publisere det på nett, trenger jeg mer?

Jeg har ikke tilgang til innlggingsrutinene på Akam, så jeg måtte lage noe eget.

 

24:00 skal nok gå bra.

 

Tom

Lenke til kommentar
Blir HPen i stedet. Får bra kritikk på cnett..

 

Har ikke lyst på direkte levering og hvis de skal være vanskelige så er det synd for dem.

Nå ble jeg også keen på nye skjerm og PC. 17500 fra Lånekassen er skummelt mye penger. :p

 

Ikke gjør samme feilen som meg - blåste bort alt med en gang på kamera og måtte halvveis forsørges av min bedre halvdel i mange måneder etterpå...

 

AFAIk har du ingen bedre halvdel :p.

 

Francis

Lenke til kommentar

Lesson425.jpg

 

Er jeg en av få som klarer å la være å gå amok når storutbetalingen fra lånekassen kommer i august og januar? Hadde planer om å blåse av et par høvdinger på et lydløst kjøleskap, men neida, nettbutikken jeg kjøpte det fra har rotet det til.

 

Brukte hele 1500,- på bøker for noen dager siden, men ellers orker jeg ikke bruke mye nå. Skal jo spare til motorsykkellappen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...