potetskrell Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Blir HPen i stedet. Får bra kritikk på cnett.. Har ikke lyst på direkte levering og hvis de skal være vanskelige så er det synd for dem. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Vel vel - back to Civ IV. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Æsj, får ikke lastet opp bilder til akam boka pga jeg skiftet passord idag, så har ikke siden blitt oppdatert... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Æsj, får ikke lastet opp bilder til akam boka pga jeg skiftet passord idag, så har ikke siden blitt oppdatert... Passord på opplastingssiden er det du la inn når du registrerte deg. Tom Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Dell har og en 22' IPS til rundt 3000 høvdinger. Om den er bedre enn HP sin IPS har jeg null ide om.Det var litt av ein pris ... Bør vere ein god skjerm. Grisebillig skjerm ! Har 2 stk Eizo 17" (ikke widescreen akkurat) stående bak med som hadde nypris på kr. 8000,- pr stk i sin tid... ps ! betalte ikke den prisen så det er sagt Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 3000 høvdingar = 3000 tusenlappar = 3 mill, derav kommentaren. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Finner bare hp 22" med tn eller pva jeg. Fant du en med brukbart panel? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Æsj, får ikke lastet opp bilder til akam boka pga jeg skiftet passord idag, så har ikke siden blitt oppdatert... Passord på opplastingssiden er det du la inn når du registrerte deg. Tom Ah, dumme meg. Brukte diskusjon.no nick og passord Lenke til kommentar
fototim Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Ah, dumme meg. Brukte diskusjon.no nick og passord Og det gamle passordet har du glemt? Geeenialt. Prøv å klø Tom litt bak øret, spesielt det venstre øret, det liker han ekstra godt. Så tipper jeg han kan slette registeringen din, sånn at du kan gjøre det på nytt. Lenke til kommentar
Kjell75 Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Hode e bestilt! Lenke til kommentar
fototim Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Ja. De fleste av oss blir født med hode, men gratulerer Hva ble det til slutt? Dette? Lenke til kommentar
Kjell75 Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Jepp å ei plate! Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Æsj, får ikke lastet opp bilder til akam boka pga jeg skiftet passord idag, så har ikke siden blitt oppdatert... Passord på opplastingssiden er det du la inn når du registrerte deg. Tom Jeg trodde også det var detaljene for kontoen på forumet det var snakk om xD Vil det være tidsnok å laste opp i 24:00 tiden i kveld? Kommer ikke hjem før da Og hvordan er det med rettigheter til avbildete personer? Om jeg har fått muntlig tillatelse til å publisere det på nett, trenger jeg mer? Endret 23. august 2009 av Aak1 Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Blir HPen i stedet. Får bra kritikk på cnett.. Har ikke lyst på direkte levering og hvis de skal være vanskelige så er det synd for dem. Nå ble jeg også keen på nye skjerm og PC. 17500 fra Lånekassen er skummelt mye penger. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Blir HPen i stedet. Får bra kritikk på cnett.. Har ikke lyst på direkte levering og hvis de skal være vanskelige så er det synd for dem. Nå ble jeg også keen på nye skjerm og PC. 17500 fra Lånekassen er skummelt mye penger. http://reviews.cnet.com/lcd-monitors/hp-lp...0.html?tag=rnav Ser ganske deilig ut med de justeringsmulighetene .. Kommer tilbake med tilbakemeldinger. Merkelig lite jeg finner angående bilderedigering og skjermer. Men denne og Dell sin 22 blir ofte nevnt. Og når disse er de beste de har testet så må det jo bety noe. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Jeg trodde også det var detaljene for kontoen på forumet det var snakk om xD Vil det være tidsnok å laste opp i 24:00 tiden i kveld? Kommer ikke hjem før da Og hvordan er det med rettigheter til avbildete personer? Om jeg har fått muntlig tillatelse til å publisere det på nett, trenger jeg mer? Jeg har ikke tilgang til innlggingsrutinene på Akam, så jeg måtte lage noe eget. 24:00 skal nok gå bra. Tom Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Blir HPen i stedet. Får bra kritikk på cnett.. Har ikke lyst på direkte levering og hvis de skal være vanskelige så er det synd for dem. Nå ble jeg også keen på nye skjerm og PC. 17500 fra Lånekassen er skummelt mye penger. Ikke gjør samme feilen som meg - blåste bort alt med en gang på kamera og måtte halvveis forsørges av min bedre halvdel i mange måneder etterpå... AFAIk har du ingen bedre halvdel . Francis Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Er jeg en av få som klarer å la være å gå amok når storutbetalingen fra lånekassen kommer i august og januar? Hadde planer om å blåse av et par høvdinger på et lydløst kjøleskap, men neida, nettbutikken jeg kjøpte det fra har rotet det til. Brukte hele 1500,- på bøker for noen dager siden, men ellers orker jeg ikke bruke mye nå. Skal jo spare til motorsykkellappen Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Bare litt over en time igjen å ta bilder til fotokonken - har du tatt/tar du et bilde fra fredag 7. august og fram til kl 22:00 i kveld som til nød kan gå under temaet "Ooops!", så send inn til meg! Resize så det er under 450kB, så lengste side er 1280 eller mindre, og husk exif. Kom igjen - du kan enda nå det! Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Neida, kommer nok ikke til å gå amok med pengene. Er klar over at jeg er pent nødt til å rasjonere det utover året for å klare å overleve. 6500 i måneden er vanskelig å leve på, når 4000 + strøm går til bo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå